Страница 12 от 60
Публикувано на: Съб Дек 31, 2011 1:05 am
от Vancho
Мнооого съмнително ... Празни са и то от простотия ги изпразниха ...
Публикувано на: Съб Дек 31, 2011 10:24 am
от Nikss
VESO написа:Че 20101 и сега се движи само до Мездра.Дано да му върнат стария маршрут до Червен бряг.
Едва ли това ще стане, предвид фактът, че не се славеше с кой знае колко висока населеност, а 20232 дори беше по-зле - има-няма 20 човека. Все пак сме радостни, че ни върнаха 20110/20111 и 20130.
plastikat написа:Пускат 3636/3637 и 3660 и 3661 от средата на януари.Това сега го чух, дано е вярно !!!!!
Ще се сетят те от къде извира бозата.
Пътници няма да липсват със сигурност, щом като след стачката все пак влаковете бяха фул при уж подадени допълнителни вагони и голямо недоволство докато отмине цялата дандания, но който си е свикнал, ще си пътува. Онзи ден в 4612 имаше доста народ за връзка с 4640 на ГО - кой за Търговище, кой за Шумен, кой за Варна, но имаше, въпреки дългото времепътуване и не много добрите условия. Ех ако графикът беше по-стегнат, вагоните бяха по-чисти и т.н. със сигурност и пътнически превози щяха да са на печалба, но всичко е само мечти.
Публикувано на: Съб Дек 31, 2011 2:43 pm
от plastikat
3622 с колетен вагон,2Б 74 и 1Б 50 -Пълна пародия на влак.
Публикувано на: Съб Дек 31, 2011 2:49 pm
от Vancho
Тия добре ли са

Как са се побрали хората ? Или няма голям пътникопоток за този влак днес ?

Публикувано на: Съб Дек 31, 2011 3:00 pm
от Saruman
Какъв е пък тоя котелен вагон???, какъв е бил локомотива...
Публикувано на: Съб Дек 31, 2011 3:06 pm
от bdz46
Колетен вагон -> фургон.
Публикувано на: Съб Дек 31, 2011 5:03 pm
от Saruman
О боже аз го чета коТел. хахаха
Публикувано на: Съб Дек 31, 2011 5:59 pm
от VESO
Котелен вагон е вагон с котел вътре , т.е. отоплител тип "Dom"(*).На 3622 не е нужен такъв , тъй като не се движи през неелектрифициран участък.А колетния вагон е "Dlm" , каквито напоследък се завърнаха на редица нощни влакове , след като бяха спрени.
(*) такъв "Dom" видяхме на гара Самуил в състава на 9636.Комина пушеше та се късаше , водата течеше като река от ръкавите , но беше топло.Парата бе обзела дори коридора на първия вагон ,
ето нагледно за какво ставаше дума.По някое време обаче топлината спря , но не студувахме много , тъй като пристигнахме в Силистра.
Публикувано на: Съб Дек 31, 2011 6:08 pm
от Vancho
Я, кой се возил на 47-ца 3х3

Публикувано на: Съб Дек 31, 2011 6:15 pm
от rexkos
Мда, за Силистра сега въртят две русенски 47-ци, една от които е по схемата 3х3.

Публикувано на: Съб Дек 31, 2011 6:39 pm
от Nikss
VESO написа:
(*) такъв "Dom" видяхме на гара Самуил в състава на 9636.Комина пушеше та се късаше , водата течеше като река от ръкавите , но беше топло.Парата бе обзела дори коридора на първия вагон ,
ето нагледно за какво ставаше дума.По някое време обаче топлината спря , но не студувахме много , тъй като пристигнахме в Силистра.
Твоят приятел от вагон-отоплителя рано спря парното.

Публикувано на: Съб Дек 31, 2011 7:45 pm
от VESO
"Античният" Антика хич не ми е приятел , след като ни остави на студено от Дулово до Силистра.
Ванчо , вагонът , в който бяхме имаше
такъв интериор - същия като 47-цата , в която пътувахме от Подкова , но със синя тапицерия.
Публикувано на: Съб Дек 31, 2011 10:23 pm
от Saruman
Вчера Експрес сервиз са отвозили първият си влак ДТВ 90645 Русе - Бургас, теглен е бил от 2 лока серия 55.
Публикувано на: Нед Яну 01, 2012 10:33 am
от марковІ
Двата локомотива са пътували до Бургас за да работят под наем в пристанище Бургас към НОВА Фирма " ПОРТ РАЙЛ" Бургас.
Публикувано на: Нед Яну 01, 2012 11:18 am
от VESO
"Port Rail" в Бургас не беше ли нещо като "Леспорт"-а във Варна - частно пристанище , занимаващо се със спедиционна дейност , товарене и разтоварване на контейнерите пристигащи от кораби , както и натоварване същите на плавателните съдове при обратен транзит?
За сега нямат собствени машини , а са сключили договор с "Експрес сервиз" за наем на техни.