
Едва ли това ще стане, предвид фактът, че не се славеше с кой знае колко висока населеност, а 20232 дори беше по-зле - има-няма 20 човека. Все пак сме радостни, че ни върнаха 20110/20111 и 20130.VESO написа:Че 20101 и сега се движи само до Мездра.Дано да му върнат стария маршрут до Червен бряг.



Ще се сетят те от къде извира бозата.plastikat написа:Пускат 3636/3637 и 3660 и 3661 от средата на януари.Това сега го чух, дано е вярно !!!!!

Пътници няма да липсват със сигурност, щом като след стачката все пак влаковете бяха фул при уж подадени допълнителни вагони и голямо недоволство докато отмине цялата дандания, но който си е свикнал, ще си пътува. Онзи ден в 4612 имаше доста народ за връзка с 4640 на ГО - кой за Търговище, кой за Шумен, кой за Варна, но имаше, въпреки дългото времепътуване и не много добрите условия. Ех ако графикът беше по-стегнат, вагоните бяха по-чисти и т.н. със сигурност и пътнически превози щяха да са на печалба, но всичко е само мечти.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Какъв е пък тоя котелен вагон???, какъв е бил локомотива...

О боже аз го чета коТел. хахаха
Котелен вагон е вагон с котел вътре , т.е. отоплител тип "Dom"(*).На 3622 не е нужен такъв , тъй като не се движи през неелектрифициран участък.А колетния вагон е "Dlm" , каквито напоследък се завърнаха на редица нощни влакове , след като бяха спрени.
(*) такъв "Dom" видяхме на гара Самуил в състава на 9636.Комина пушеше та се късаше , водата течеше като река от ръкавите , но беше топло.Парата бе обзела дори коридора на първия вагон , ето нагледно за какво ставаше дума.По някое време обаче топлината спря , но не студувахме много , тъй като пристигнахме в Силистра.
(*) такъв "Dom" видяхме на гара Самуил в състава на 9636.Комина пушеше та се късаше , водата течеше като река от ръкавите , но беше топло.Парата бе обзела дори коридора на първия вагон , ето нагледно за какво ставаше дума.По някое време обаче топлината спря , но не студувахме много , тъй като пристигнахме в Силистра.
Мда, за Силистра сега въртят две русенски 47-ци, една от които е по схемата 3х3. 

Един вагон, ама пълен! (4627)

Твоят приятел от вагон-отоплителя рано спря парното.VESO написа: (*) такъв "Dom" видяхме на гара Самуил в състава на 9636.Комина пушеше та се късаше , водата течеше като река от ръкавите , но беше топло.Парата бе обзела дори коридора на първия вагон , ето нагледно за какво ставаше дума.По някое време обаче топлината спря , но не студувахме много , тъй като пристигнахме в Силистра.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
"Античният" Антика хич не ми е приятел , след като ни остави на студено от Дулово до Силистра.
Ванчо , вагонът , в който бяхме имаше такъв интериор - същия като 47-цата , в която пътувахме от Подкова , но със синя тапицерия.
Ванчо , вагонът , в който бяхме имаше такъв интериор - същия като 47-цата , в която пътувахме от Подкова , но със синя тапицерия.

Вчера Експрес сервиз са отвозили първият си влак ДТВ 90645 Русе - Бургас, теглен е бил от 2 лока серия 55.

"Port Rail" в Бургас не беше ли нещо като "Леспорт"-а във Варна - частно пристанище , занимаващо се със спедиционна дейност , товарене и разтоварване на контейнерите пристигащи от кораби , както и натоварване същите на плавателните съдове при обратен транзит?
За сега нямат собствени машини , а са сключили договор с "Експрес сервиз" за наем на техни.
За сега нямат собствени машини , а са сключили договор с "Експрес сервиз" за наем на техни.
Информация
Модератори