Страница 12 от 13

Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 3:51 pm
от Ghost
Малко по темата за експлоатацията на лок. серия 40
на 16.10.09г.
вл.30640 31 ваг. 2651т. с влаков локомотив 400797 и помощен начело 400173 зае междугарието Христо Даново - Клисура от 01 35ч. до 03 30ч. +105мин. по невъзможност да изкара влака, поради лоши климатични условия.

Така се правят пари. Най-подготвените кадри избягаха там, но срещу законите на физиката няма накъде. 8)

Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 4:12 pm
от 42 072.9
Значи откриваме сезона. Възможно е една от двете да е била осакатена.
Но онова отзад като почне да тежи не пита.

Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 7:31 pm
от Mario Evstatiev
42 072.9 написа:Значи откриваме сезона. Възможно е една от двете да е била осакатена.
Но онова отзад като почне да тежи не пита.
Възможно е едната да е била на 4 тяагови двигателя. Тогаз не може да се изкара влак. Ако е имало тънка машина също работата е ясна. Все пак, физиката си е физика.

Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 9:42 pm
от 42 072.9
lok45111 написа:
42 072.9 написа:Значи откриваме сезона. Възможно е една от двете да е била осакатена.
Но онова отзад като почне да тежи не пита.
Възможно е едната да е била на 4 тяагови двигателя. Тогаз не може да се изкара влак. Ако е имало тънка машина също работата е ясна. Все пак, физиката си е физика.
Ако някой от двигателите откаже, същият може индивидуално да бъде "deconectat" :)

Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 9:46 pm
от Mario Evstatiev
42 072.9 написа:Ако някой от двигателите откаже, същият може индивидуално да бъде "deconectat" :)
Ако са "деконектат"-нати повече от един ТД пак отиваме на варианта с "куцото магаре". Познавам 40-та серия достатъчно, за да твърдя, че причините за оставяне на влак са много и различни - от прегрявания, през откази на групи спомагателни машини, та до тънка като плевенски студент машина...

"Българска Железопътна Компания - АД"

Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 9:57 pm
от choveka_vlak
Уви и това не помага в случея, с две думи "атмосферни условия"... :wink:

Re: "Българска Железопътна Компания - АД"

Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 10:08 pm
от Mario Evstatiev
choveka_vlak написа:Уви и това не помага в случея, с две думи "атмосферни условия"... :wink:
Ръможляка дето е паднал е залигавил железния път и това съответно е предизвикало склонност към боксуване на локомотивите?

Публикувано на: Съб Окт 17, 2009 11:31 pm
от disell
В крайна сметка след тези 105 мин. успели ли са да превземат Клисура или са им докарали още една помощна мaшина или пък са се върнали в Христо Данов :roll:

Публикувано на: Вто Окт 27, 2009 7:49 am
от Mario Evstatiev
disell написа:В крайна сметка след тези 105 мин. успели ли са да превземат Клисура или са им докарали още една помощна мaшина или пък са се върнали в Христо Данов :roll:
В двора на ЛВЗ-Русе има три броя 40-ки на БЖК, които чакат работа. Срещу трансбордьора зад ЕМВ цеха се намира 40-0553-4.

Публикувано на: Чет Авг 19, 2010 1:44 am
от stani_46001
Дали скоро няма да видим отново такива машини в България? Дано се случи! http://www.vbox7.com/play:4c0ea4fc http://www.vbox7.com/play:6ee4d486
Някой знае ли какви товари возеха БЖК с тези вагони преди? Май скоро не съм виждал такива. http://vbox7.com/play:f60a826a

Публикувано на: Чет Авг 19, 2010 5:24 am
от Mario Evstatiev
Това на втория клип е влак от Русе-р за Капъ Куле. МДТВ е, някакви контейнери бяха, но не помня какво возеха.

Публикувано на: Чет Авг 19, 2010 8:06 pm
от disell
Дървени стърготини за Стамболийски.

Публикувано на: Пон Окт 31, 2011 7:23 pm
от stani_46001
Да попитам има ли в момента червено-синя машина, серия 40-та в БЖК, като тази? http://imageshack.us/photo/my-images/210/abcd0011v.jpg/

Днес сутринта мой приятел, стига да не греши е видял такава, бутаща на товарния за Русе.

Публикувано на: Пон Окт 31, 2011 7:38 pm
от Mario Evstatiev
Имаше една, но не съм сигурен.

My Edit: След кратко търсене установих, че лично си я снимал на 21.05.2011 г, машината е с номер 40-1022-9 :wink:

Публикувано на: Пон Окт 31, 2011 7:44 pm
от stani_46001
lok45111 написа:Имаше една, но не съм сигурен.

My Edit: След кратко търсене установих, че лично си я снимал на 21.05.2011 г, машината е с номер 40-1022-9 :wink:
Да, но тя доколкото знам май се върна в Румъния, изчезна от доста време.