Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Малко по темата за експлоатацията на лок. серия 40
на 16.10.09г.
вл.30640 31 ваг. 2651т. с влаков локомотив 400797 и помощен начело 400173 зае междугарието Христо Даново - Клисура от 01 35ч. до 03 30ч. +105мин. по невъзможност да изкара влака, поради лоши климатични условия.

Така се правят пари. Най-подготвените кадри избягаха там, но срещу законите на физиката няма накъде. 8)
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Значи откриваме сезона. Възможно е една от двете да е била осакатена.
Но онова отзад като почне да тежи не пита.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

42 072.9 написа:Значи откриваме сезона. Възможно е една от двете да е била осакатена.
Но онова отзад като почне да тежи не пита.
Възможно е едната да е била на 4 тяагови двигателя. Тогаз не може да се изкара влак. Ако е имало тънка машина също работата е ясна. Все пак, физиката си е физика.
64.19
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

lok45111 написа:
42 072.9 написа:Значи откриваме сезона. Възможно е една от двете да е била осакатена.
Но онова отзад като почне да тежи не пита.
Възможно е едната да е била на 4 тяагови двигателя. Тогаз не може да се изкара влак. Ако е имало тънка машина също работата е ясна. Все пак, физиката си е физика.
Ако някой от двигателите откаже, същият може индивидуално да бъде "deconectat" :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

42 072.9 написа:Ако някой от двигателите откаже, същият може индивидуално да бъде "deconectat" :)
Ако са "деконектат"-нати повече от един ТД пак отиваме на варианта с "куцото магаре". Познавам 40-та серия достатъчно, за да твърдя, че причините за оставяне на влак са много и различни - от прегрявания, през откази на групи спомагателни машини, та до тънка като плевенски студент машина...
64.19
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Уви и това не помага в случея, с две думи "атмосферни условия"... :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
choveka_vlak написа:Уви и това не помага в случея, с две думи "атмосферни условия"... :wink:
Ръможляка дето е паднал е залигавил железния път и това съответно е предизвикало склонност към боксуване на локомотивите?
64.19
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

В крайна сметка след тези 105 мин. успели ли са да превземат Клисура или са им докарали още една помощна мaшина или пък са се върнали в Христо Данов :roll:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

disell написа:В крайна сметка след тези 105 мин. успели ли са да превземат Клисура или са им докарали още една помощна мaшина или пък са се върнали в Христо Данов :roll:
В двора на ЛВЗ-Русе има три броя 40-ки на БЖК, които чакат работа. Срещу трансбордьора зад ЕМВ цеха се намира 40-0553-4.
64.19
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

Дали скоро няма да видим отново такива машини в България? Дано се случи! http://www.vbox7.com/play:4c0ea4fc http://www.vbox7.com/play:6ee4d486
Някой знае ли какви товари возеха БЖК с тези вагони преди? Май скоро не съм виждал такива. http://vbox7.com/play:f60a826a
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Това на втория клип е влак от Русе-р за Капъ Куле. МДТВ е, някакви контейнери бяха, но не помня какво возеха.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Дървени стърготини за Стамболийски.
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

Да попитам има ли в момента червено-синя машина, серия 40-та в БЖК, като тази? http://imageshack.us/photo/my-images/210/abcd0011v.jpg/

Днес сутринта мой приятел, стига да не греши е видял такава, бутаща на товарния за Русе.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Имаше една, но не съм сигурен.

My Edit: След кратко търсене установих, че лично си я снимал на 21.05.2011 г, машината е с номер 40-1022-9 :wink:
64.19
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

lok45111 написа:Имаше една, но не съм сигурен.

My Edit: След кратко търсене установих, че лично си я снимал на 21.05.2011 г, машината е с номер 40-1022-9 :wink:
Да, но тя доколкото знам май се върна в Румъния, изчезна от доста време.
Публикувай отговор

Обратно към “"Българска Железопътна Компания - АД"”

Информация