Страница 12 от 94
Публикувано на: Чет Юни 16, 2011 7:58 am
от Тената
Nikss написа:
Що се отнася до 8686/7, просто всички ПВ в Мездра трайно за летния сезон ще се движат с ЕМВ 32, вместо с лок и вагони и така.

А има ли достатъчно здрави ЕМВ-та.

Публикувано на: Чет Юни 16, 2011 8:00 am
от Mario Evstatiev
По мездра дал Бог. Отклоняваме се от темата.
Публикувано на: Чет Юни 16, 2011 2:27 pm
от r0n1s1z3
"Товарен влак е прегазил жена, легнала на железопътните релси, след напускане на гара Казанлък в посока София, съобщи читател. Инцидентът е станал около 13:00 часа. Според очевидци, жената се е самоубила, хвърляйки се на линията.
От БДЖ уточниха, че влакът не е техен, а на частния превозвач БЖК. Инцидентът е станал в междугарието Казанлък – Дунавци.
Няма информация за състоянието на жената"
http://news.zagora24.bg/263068.html
Някой знае ли повече за този случай...?
Публикувано на: Чет Юни 16, 2011 8:56 pm
от DamianKanev
Днес "Белия Кон" беше със 44.123
Публикувано на: Чет Юни 16, 2011 9:02 pm
от mutagen
Брей,"Русенката" чак във Враца се е замъкнала;)
Публикувано на: Чет Юни 16, 2011 9:45 pm
от bobara_e_tuk
интересна машина, от кой влак е дошла че се е прикачила на "Белия кон"
Публикувано на: Пет Юни 17, 2011 8:48 am
от Vancho
RAILWAYSTATION написа:Някой знае ли защо БВ 3660-3661 Русе-Бургас-Русе са го намалили само с 2 вагона

Супер. Най-после

Публикувано на: Пет Юни 17, 2011 9:54 am
от plastikat
Какво се радваш като циганче в такси?Като му махнаха един вагон да не би случайно да ти оправиха любимите горски влакчета,или пък сложиха допълнителен на варненската група?Или може би си на принципа "не е важно на мен да ми е добре,а на другия да му е зле'?За мене най-логично е този влак да е с ЕМВ 30 тъй като ще се избегне стократното въртене на машините както и значително ще се намалят престоите на Карнобат и Каспичан.Друг е въпроса обаче ,че 6 часа до Русе с ЕМВ ще се схванеш от яките седалки ..................
Публикувано на: Пет Юни 17, 2011 10:22 am
от VESO
При увеличение на
тази снимка от 11-ти юни забележете , че поредният номер на вагона в композицията е "6".Тъй като той е последен в композизията на 9621 , предишните два вагона от бургаската група са "5" и "4".Следователно за Варна остават "1" , "2" и "3" , а ако има и първокласен , той е "А".Оттук следва изводът , че композицията в участъка Русе - Каспичан е 6 (или 7 ) вагона , като 3 (или 4) за морската столица са крайно недостатъчни.
Публикувано на: Пет Юни 17, 2011 10:31 am
от Vancho
Не са бе.. Ти не разбра ли че 3660 е най пълния влак в България.. Ей неразбран народ значи

А за обяснението защо влакът е с намален състав : по 24-та Дезирата са дефицит и не достигат вагони за облужване на влаковете. Русе в момента май само първи класи имат /4 в движение по ПВ третирани като второкласни и една на 3660/3661 / Вчера на Левски се е счупила една първа класа и са возили пътниците до Троян с автобуси, навръщане автобуса не е спирал никъде защото е нямало места.. Аз лично успях да хвана 24 103 който се обслужваше от 55-ца + русенска 47-ца 3х3... Не достигат вагони, всичко е масово намалено, нямаше как и 3660/3661 да не ги последва.
Впоследствие за 24105 вероятно от ГО са пратили друга първокласна 40-ка която да отвози влака

Публикувано на: Пет Юни 17, 2011 10:58 am
от RAILWAYSTATION
Публикувано на: Пет Юни 17, 2011 11:28 am
от plastikat
Ванчо,чу ли ?Ако не си RAILWAYSTATION да ти повтори!С това мисля да приключим и да спрем да разводняваме темата.
Публикувано на: Пет Юни 17, 2011 2:02 pm
от Vancho
Въх, чудо голямо... Къде ли няма тъпканица при тия намалени състави. То май ти не разбра че има други места дето се нуждаят от вагони които няма отде да се вземат освен от РУСЕ.. Поне не са пътували като в инкубатор в Дезиро с работещо парно и неработещ климатик един върху друг... Просто началната гара на даден влак се избира от това дали има пътникопоток от нея. А то специално на 3660 / в случая Русе/ тъй като тръгва с 9621 няма хора. Докато в 9622 към Русе в петъчни дни най вече става блъсканица до Каспичан, след това идват бургаските и спасяват положението. Лятото дори и бургаските са пълни към Русе. Единствения шанс да си намериш място е в последния вагон от Бургаската група от Каспичан нагоре в активния сезон. И в двата влака не трябва да има такива сцени като хора в междувагонните пространства, но си се случва, какво да се прави. Само че е леко парадоксално че точно Русе следва да осигури с вагони влак, който пътува към Русе празен...
Публикувано на: Съб Юни 18, 2011 3:10 pm
от 44.123
Големи спорове а решението на въпроса както бяхте казали в по-предни постове 3660/3661 да си бъде само между К-Бс-К а 9621/9622 да бъде съставен от 3В 74-ки.А 8637 като пристигне в Варна да му се намали състава и да бъде 2 или 3 вагона, защото в Русе пристига безбожно празен.
Публикувано на: Съб Юни 18, 2011 3:27 pm
от Vancho
През деня може да врътка единия вагон от 8637 по Варна Шумен ПВ, ама кой да ти прави сложни работи

Иначе в някои дни /неделя/ не може да събере тълпите влак 9623
