Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

disell написа:Просто американците ги е домързяло да сложат още стрелка и 50-100 м парче релса и да направят нормален предпазен коловоз и затова са решили , че е по-лесно да дерайлира състава със сигурност .

Вчера в редовното окръжно се натъкнах на следния текст :"..... моторен влекач ....да разтовари ЧИФТЕ РЕЛСИ.... в междугарието...." някой има ли идея какво значи това. :roll:
Може ли да публикувате някое "редовно окръжно" от УДВГД - Горна?
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Да не мислиш , че е нещо по-различно от тези по вашите линии..... :wink:
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

Защото ми е интересно какви товарни влакове се движат. :roll:
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

Който има канал Хоби ТВ да пусне да гледа за ЖП Моделиерството
:wink:
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

Защо е разкопан така дълбоко І-ви коловоз на гара Плевен?
Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm

Мнение от mitkodiablo »

за да се задигне като дугите
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

2-ри беше разкопан, но го оправиха, за 1-ви сега чувам... последно преди 2 седмици като минах циментираха пероните между 1 и 2 и между 2 и 3 коловоз. :roll: Влаковете ги приемаха на 1-ви коловоз. :idea: :wink: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Капитален ремонт, както и на коловоз 2. Подмяна на защитни пластове, нови траверси СТ6, елестични скрепления, заварени релси60, издигане на прагове, плочки и оформяне на мраморното покритие. Ще стане път мечта, като за гара на ICE 8)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Само че ICE-то ще минава с 40 там.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

На по-късен етап ще поставят стрелки UIC60 с възможност 50км/ч в отклонение. Преди две седмици в секцията говореха за премахване на Пл Запад. Пътническата гара щяла да поеме всички функции.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Като знам колко зор беше да се въведе 100 в отклонение, за 50 ще е същата история.
Като имаме и сега стрелки за 50, да не би да се минава с толкова през тях?!
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Известно ми е... Интересно е че 1ви коловоз беше в доста добро състояние. Беше минавал ремонт преди година и половина.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Един въпрос точно за тази тема : как е възможно когато на входнния светофор светят жълто мигащо и жълто а на изходния да свети едно зелено и влакът да си излезе от прав коловоз :?: :?: :?:
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Не претендирам, че това е станало в гара Илиенци, но там всичко е възможно :)
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Подобно е и със ДГ-ДГ-север, ДГ-север е без ПС ( като изходния на ДГ е ПС ) И си излизаш на зелено и жълто ( примерно ) и на входния на ДГ-север хоп 2 жълти, случва се най редовно ( поне на мен 5-6 пъти ) :D
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация