Страница 12 от 18
Публикувано на: Нед Дек 04, 2011 9:40 pm
от Vancho
От Враца не може по рано защото отива да чака много 70201 на Бойчиновци, а 70201 не може да се измести нито по рано заради малкото време в Берковица, нито по късно заради 4 минутна връзка с 2610 в Мездра....
Публикувано на: Нед Яну 01, 2012 8:52 pm
от Vancho
БВ 3660
23.0 100 ШУМЕН 10:20 1 10:20
47.9 60 СМЯДОВО 10:47 1 10:48
73.4 50 КОМУНАРИ 11:22 1 11:23
76.7 80 АСПАРУХОВО 11:27 - 11:27
88.6 100 ТЪРНАК 11:38 - 11:38
98.0 60 ДЪСКОТНА 11:50 - 11:50
108.9 80 РП ЛЮЛЯКОВО 12:00 - 12:00
114.6 100 ЗАВЕТ 12:04 1 12:05
120.0 100 РП ВЕДРОВО 12:10 - 12:10
129.5 80 ПОДВИС 12:17 - 12:17
137.1 80 ЛОЗАРЕВО 12:23 1 12:24
143.3 100 вълчин 12:29 - 12:29
154.0 90 КАРНОБАТ 12:38 12 12:50
164.8 100 ЧЕРНОГРАД 12:58 - 12:58
180.2 100 АЙТОС 13:08 1 13:09
192.3 100 БЪЛГАРОВО 13:18 - 13:18
196.3 100 ДРУЖБА 13:21 - 13:21
202.6 100 ДОЛНО ЕЗЕР. 13:25 - 13:25
206.4 100 РП ЛОЗОВО 13:28 - 13:28
211.8 100 ВЛАДИМИР ПАВЛОВ 13:32 1 13:33
213.9 50 БУРГАС 13:38
Идеята е 3660/3661 да возят вагони до Плевен, вместо до Русе, тъй като и без това повечето слизащи на Шумен са именно за Плевенския влак и след това към Свищов. От Русе има вариант за един вагон с 90101, но е страшно трудно за изпълнение, а и пътникопоток едвам се събира за половин вагон и то през лятото Р Каспичан. За обратната посока е още по проблемно, тъй като няма какво да закара вагона от Шумен до Каспичан. Остане ли към Русе ще продължи да се вози празен влак за БДЖ... А ако се пусне към Плевен ще зарадва много хора и може би ще привлече и още пътници. Сутринта от Свищов за сегашния вариант на 2655 трябва да се помисли нещо, защото не е приятно с пътник да се пътува до Шумен и да тръгнеш в 04.40. Въпреки това пътниците са свикнали, но поне в едната посока нека им направим по удобно пътуването. Друга идея която предлагам е Янтрата да се изтегли по късно вечерта от София с цел по малко чакане на Левски до влака за Свищов. Друг вариант дори с по добър ефект е БВ 2654 да се изтегли по рано от Варна че и без това се гонят с Пристата... Тук обаче идват други проблеми като връзка с 40115 и последния пътник от ГО за Плевен... Трябва или пътника да е след Бързия или да първия да бъде надминаван някъде по трасето ...
Публикувано на: Нед Яну 01, 2012 9:28 pm
от VESO
Чудесно! Ванчо , "сглоби" разписание и на нощен бръз влак Русе - Бургас през 9-та , с времеви интервал горе - долу Русе 23:55 , Бургас - 6:23 и Бургас - 23:20 , Русе - 5:22(пак казвам , часовете се само ориентировъчни).Нека разминаването да се извършва на Каспичан , където да има достатъчно престой за размяна на машините - русенската с бургаската.Влакът ще се движи само през летния сезон.
Публикувано на: Пон Яну 02, 2012 10:23 am
от Vancho
Идеята ти по принцип не е лоша, но след като за дневен влак едвам се намират хора от Русе, не знам за нощен ... Може на принципа на БВ 8627 да е по-пълен нощния влак, но кой знае ... Едва ли примерно от Разград и Шумен по никое време ще се намери кой да се качи .. Като идея пак казвам е готино, ама не знам колко има смисъл на този етап за съжаление

Публикувано на: Пон Яну 02, 2012 9:54 pm
от Vancho
Ако БДЖ не пусне 3637 /дано това не се случи/, измислих следния вариант като по трета да има нощен Бургас/Варна :
БВ 3687 СФ_22:25 ВА_06:45
0.0 СОФИЯ - : - 22:25
3.4 75 ПОДУЕНЕ 22:31 2 22:33
9.5 120 ИСКЪР 22:38 1 22:39
14.4 80 КАЗИЧЕНЕ 22:44 - 22:44
21.7 100 МУСАЧЕВО 22:50 - 22:50
31.4 100 СТОЛНИК 22:58 - 22:58
43.0 80 САРАНЦИ 23:09 - 23:09
48.0 75 МАКОЦЕВО 23:14 - 23:14
55.0 60 ДОЛНО КАМАРЦИ 23:21 - 23:21
67.8 85 МИРКОВО 23:31 - 23:31
79.6 90 ЗЛАТИЦА 23:40 1 23:41
83.9 100 ПИРДОП 23:45 1 23:46
91.0 60 АНТОН 23:54 - 23:54
100.3 100 КОПРИВЩИЦА 00:01 - 00:01
107.0 40 СТРЯМА 00:12 - 00:12
116.2 85 КЛИСУРА 00:19 1 00:20
124.1 90 розино 00:26 - 00:26
130.5 70 ХРИСТО ДАНОВ 00:32 - 00:32
137.3 100 ИГАНОВО 00:36 - 00:36
144.3 80 СОПОТ 00:42 - 00:42
149.6 80 КАРЛОВО 00:48 2 00:50
157.8 70 БОТЕВ 00:59 - 00:59
165.6 100 СВЕЖЕН 01:05 - 01:05
171.6 70 КАЛОФЕР 01:11 1 01:12
180.6 70 ТЪЖА 01:22 5 01:27
192.0 70 САХРАНЕ 01:38 - 01:38
199.1 70 ДУНАВЦИ 01:46 - 01:46
208.4 70 КАЗАНЛЪК 01:55 1 01:56
215.8 70 ЧЕРГАНОВО 02:03 - 02:03
223.4 100 ТУЛОВО 02:09 1 02:10
231.8 100 ДЪБОВО 02:17 3 02:20 БВ 3686
244.6 100 НИКОЛАЕВО 02:29 - 02:29
248.3 90 ГУРКОВО 02:32 - 02:32
257.0 90 ТВЪРДИЦА 02:39 1 02:40
269.3 75 ШИВАЧЕВО 02:51 - 02:51
273.3 100 ЧУМЕРНА 02:54 - 02:54
279.3 60 орешак 03:01 - 03:01
284.3 65 ГАВРАИЛОВО 03:06 - 03:06
290.8 90 ЧИНТУЛОВО 03:11 - 03:11
300.1 100 СЛИВЕН 03:18 1 03:19
314.0 115 ЖЕЛЮ ВОЙВОДА 03:27 - 03:27
323.7 125 ЗИМНИЦА 03:34 1 03:35
331.2 125 СТРАЛДЖА 03:41 1 03:42
344.5 130 ЦЕРКОВСКИ 03:51 - 03:51
357.8 60 КАРНОБАТ 04:05 10 04:15
По разписание на 3637
БВ 3686 ВА_21:55 СФ_06:16
0.0 ВАРНА - : - 21:55
3.2 90 РП ВАРНА ЗАПАД 21:58 - 21:58
9.2 90 ТОПОЛИТЕ 22:02 - 22:02
13.0 80 ЕЗЕРОВО 22:05 - 22:05
19.6 80 БЕЛОСЛАВ 22:11 1 22:12
24.8 100 ПОВЕЛЯНОВО 22:17 1 22:18
28.3 100 РАЗДЕЛНА 22:21 - 22:21
34.3 100 СИНДЕЛ 22:26 1 22:27
38.6 70 ЮНАК 22:34 - 22:34
48.4 80 нова шипка 22:44 - 22:44
55.5 100 ВЕЛИЧКОВО 22:49 - 22:49
64.0 100 ДЪЛГОПОЛ 22:55 1 22:56
73.0 80 КОМУНАРИ 23:04 1 23:05
76.3 80 АСПАРУХОВО 23:09 - 23:09
88.2 100 ТЪРНАК 23:21 - 23:21
97.6 60 ДЪСКОТНА 23:33 - 23:33
108.5 80 РП ЛЮЛЯКОВО 23:42 - 23:42
114.2 100 ЗАВЕТ 23:47 1 23:48
119.6 100 РП ВЕДРОВО 23:53 - 23:53
129.1 80 ПОДВИС 00:01 - 00:01
136.7 80 ЛОЗАРЕВО 00:07 1 00:08
142.9 100 вълчин 00:14 - 00:14
153.6 90 КАРНОБАТ 00:23 10 00:33
166.7 60 ЦЕРКОВСКИ 00:47 - 00:47
180.1 125 СТРАЛДЖА 00:56 1 00:56
187.6 125 ЗИМНИЦА 01:02 - 01:02
197.3 120 ЖЕЛЮ ВОЙВОДА 01:08 - 01:08
211.2 130 СЛИВЕН 01:19 1 01:20
220.5 100 ЧИНТУЛОВО 01:27 - 01:27
227.0 90 ГАВРАИЛОВО 01:32 - 01:32
232.0 65 орешак 01:37 - 01:37
238.0 60 ЧУМЕРНА 01:45 - 01:45
242.0 100 ШИВАЧЕВО 01:48 - 01:48
254.3 75 ТВЪРДИЦА 01:59 1 02:00
263.0 90 ГУРКОВО 02:07 - 02:07
266.7 90 НИКОЛАЕВО 02:10 - 02:10
279.5 100 ДЪБОВО 02:19 1 02:20 БВ 3687
287.9 120 ТУЛОВО 02:27 10 02:37
По разписание на 3636
БВ 8686 БС_23:00 Кн 00:16
0.0 БУРГАС 23:30
2.1 50 ВЛАДИМИР ПАВЛОВ 23:34 - 23:34
7.5 100 РП ЛОЗОВО 23:38 - 23:38
11.2 100 ДОЛНО ЕЗЕР. 23:41 - 23:41
17.5 100 ДРУЖБА 23:46 - 23:46
21.5 100 БЪЛГАРОВО 23:49 - 23:49
33.6 100 АЙТОС 23:58 1 23:59
48.9 100 ЧЕРНОГРАД 00:09 - 00:09
59.7 100 КАРНОБАТ 00:16
БВ 8687 Кн_04:25 БС_06:20
0.0 КАРНОБАТ 04:25
10.8 100 ЧЕРНОГРАД 04:32 - 04:32
26.2 110 АЙТОС 04:41 1 04:42
38.3 110 БЪЛГАРОВО 04:50 - 04:50
42.3 110 ДРУЖБА 04:53 - 04:53
48.6 110 ДОЛНО ЕЗЕР. 04:57 - 04:57
52.4 110 РП ЛОЗОВО 04:59 - 04:59
57.8 110 ВЛАДИМИР ПАВЛОВ 05:04 1 05:05
59.9 50 БУРГАС 05:10
Вярно е че по осма градовете са по-големи и там има повече пътници, но ако повечето пътници се пренсочат по трета директно пътуващи София-Бургас освен че ще стигнат по-бързо, а и ще се поопразни 8627 с цел по-спокойно пътуване че знаем какво става от Пловдив и Стара загора особено. Та това ми е идеята за евентуална нощна връзка с Варна и Бургас по трета през активния сезон
Публикувано на: Пон Яну 02, 2012 10:53 pm
от VESO
В едно от старите разписания е имало интересна връзка между 8627 и 3637 , респ. между 8626 и 3636.
БВ 3637 (София - 22:34 , Варна - 7:16) е стоял на Карнобат от 4:41 до 5:00.През това време е идвал БВ 8627 (София - 22:45 , Бургас - 5:43) като престоят му в тази гара е бил от 4:55 до 4:58.
БВ 8626 (Бургас - 22:45 , София - 5:50) е стоял на Зимница от 23:56 до 0:10.През това време там е идвал БВ 3636 (Варна - 21:05 , София - 5:27) , съответно с престой от 0:04 до 0:07.
Доста интересна нощна връзка между двата бързи влака , мисля аз.
Публикувано на: Вто Яну 03, 2012 6:54 pm
от Vancho
БВ 9687 Р_23:50 БС_06:11
РУСЕ 23:50
РУСЕ РАЗПРЕДЕЛ. 23:56 1 23:57
СЕНОВО 00:40 7 00:47 МБВ 1470
РАЗГРАД 01:09 21 01:30 МБВ 1182
САМУИЛ 01:49 1 01:50
КАСПИЧАН 02:42 13 02:55
ШУМЕН 03:13 2 03:14
КОМУНАРИ 04:08 6 04:10 БВ 8637
ЗАВЕТ 04:49 3 04:52 БВ 3637
КАРНОБАТ 05:24 от Карнобат обединен с 8687
БВ 9686 БС_23:40 Р_06:17
БУРГАС 23:35
АЙТОС 00:05 1 00:06
КАРНОБАТ 00:24 12 00:36
ЗАВЕТ 01:08 4 01:12 БВ 8636
ШУМЕН 02:55 2 02:57
КАСПИЧАН 03:16 14 03:30
САМУИЛ 04:25 20 04:45 МБВ 1181
РАЗГРАД 05:02 1 05:03
ОБРАЗЦОВ ЧИФЛИК 06:00 5 06:05 МБВ 1471
РУСЕ РАЗПРЕДЕЛ. 06:10 1 06:11
РУСЕ 06:17
Публикувано на: Вто Яну 03, 2012 7:00 pm
от plastikat
В Карнобат как ще завъртят машината за една минута алооооо ? Или ще минават с дизел през триъгълника

Иначе похвално -добре си се постарал ,но трябва да коригираш "това-онова".
Публикувано на: Вто Яну 03, 2012 7:01 pm
от VESO
Как си представяш престой на Каспичан и Карнобат по 1 минута , като на двете гари се сменя посоката на влака? Корегирай престоите минимум на 12.
Публикувано на: Вто Яну 03, 2012 7:03 pm
от Vancho
OMG
забравил съм го това
п.с. Коригирано

Публикувано на: Вто Яну 03, 2012 7:03 pm
от plastikat
Вярно ,за Каспичан въобще не обърнах внимание.
Публикувано на: Вто Яну 03, 2012 7:56 pm
от VESO
Намерих разписанието на международния влак , за който писах преди време.Разписанието му на наша територия е било много рационално направено и дори са били предвидени връзки.
(Москва - 22:00 , след 3 дни București Nord - 20:05-20:55 , Giurgiu Nord - 22:37-22:50) Русе - 23:11 (Русе - 0:20 , София - 6:20) - това предполагам е бил аналога на сегашния 383 , тъй като сезонните вагони са пътували с него.
Русе - 23:55 , Самуил - 1:29-1:30 , Каспичан - 2:20-3:10 , Шумен - 3:26-3:28 (връзка с БВ 237 , който е бил на Шумен от 3:25 до 3:33) , Карнобат - 5:30-5:42 , Бургас - 6:23.
На обратно: Бургас - 23:20 , Карнобат - 0:01-0:14 , Шумен - 2:20-2:22 , Каспичан - 2:40-3:00 , Самуил - 3:54-3:55 (връзка с БВ 947 , който е бил на Самуил от 3:42 до 4:00) , Русе - 5:22.
Русе - 6:15 , Giurgiu Nord - 6:33-6:47 , București Nord - 8:36.Събирали са го с някаква композиция от Constanţa (пак сезонна) и в 10:54 е заминавал.В Москва е пристигал в 5:09 , разбира се след 3 дни.
Забележете престоите на Каспичан.Освен смяната на посоката е имало и смяна на локомотивите - този дошъл от Русе се е разменял с дошлия от Бургас.Влакът е возел вагон за вътрешно съобщение.
Публикувано на: Вто Яну 03, 2012 11:30 pm
от gonzo8611
Аз пък предлагам да се възстановят 8686/8687, но да са само със спални вагони (нали чакаме нови) или със спални и 1 ,или 2 седящи. Да бъде по някое от старите си разписания (разтегнат), за да може хората да се наспят. 2 седящи и 4 спални смятам, че ще са достатъчни. От юни влака може да се движи в четвъртак и петък Сф-Бс и с неделя и понеделник БС-Сф.
Август може да е ежедневен и да му се прикача фургона от 8626/8627, за да се освободи 1 място за седящ вагон, без да тежи на нормата на влака...

Публикувано на: Сря Яну 04, 2012 12:18 am
от VESO
Да , това е много разумно с фургона.Иска ми се обаче да има връзка с нощния по 3-та и тук има 2 варианта - или изчакване както по - горе съм го писал , или дир.вагони.
БВ 3637 (София - 22:34 , Варна - 7:16) е стоял на Карнобат от 4:41 до 5:00.През това време е идвал БВ 8627 (София - 22:45 , Бургас - 5:43) като престоят му в тази гара е бил от 4:55 до 4:58.
БВ 8626 (Бургас - 22:45 , София - 5:50) е стоял на Зимница от 23:56 до 0:10.През това време там е идвал БВ 3636 (Варна - 21:05 , София - 5:27) , съответно с престой от 0:04 до 0:07.
Това ми се вижда най - логично.Би могло да се приложи и сега.
Публикувано на: Сря Яну 04, 2012 12:51 am
от RAILWAYSTATION
gonzo8611 написа:Аз пък предлагам да се възстановят 8686/8687, но да са само със спални вагони (нали чакаме нови) или със спални и 1 ,или 2 седящи. Да бъде по някое от старите си разписания (разтегнат), за да може хората да се наспят. 2 седящи и 4 спални смятам, че ще са достатъчни. От юни влака може да се движи в четвъртак и петък Сф-Бс и с неделя и понеделник БС-Сф.
Август може да е ежедневен и да му се прикача фургона от 8626/8627, за да се освободи 1 място за седящ вагон, без да тежи на нормата на влака...

Ти добре ли си това да не ти е международен влак. Не всички хора имат финансова възможност за спални вагони. Аз например никога не искам спален, защото ми е неудобно да съм с още хора в едно купе и то като ставам през нощта да ходя до WC да ги притиснявам.