Страница 12 от 17
Публикувано на: Пет Окт 24, 2008 4:46 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:Машината работи през пролетта под наем за Гишев в Унгария, в момента работи отново под наем в Германия.
Интересно ще е да се види актуална снимка на нашия "Стефчо" в новият му "дом". За съжаление един изключително добър локомотив си отиде от България без дори да беше навъртял заложените в договора километри. Хората, работили с него може само да се гордеят, че за няколко месеца се почувстваха европейци и, че се докоснаха до толкова модерна машина. За него се полагаха много грижи, но един нещастен инцидент обърна нещата.
Публикувано на: Пет Окт 24, 2008 5:50 pm
от 43.309
Публикувано на: Пет Окт 24, 2008 5:53 pm
от Mario Evstatiev
Хубави снимки!
Забелязвам, че беличката линия на плуговете, която напарвихме с Мишо Димов още си седи. Вероятно и стойките за чашки, които поставихме също си седят. Впечатление ми прави, че локоотива е идеално измит.
Публикувано на: Пет Окт 24, 2008 9:55 pm
от 46 242
Потрайте малко и пак ще има, и то не един ами... Сори, ама не мога да ви кажа нито бройката нито дата на доставката. Поне за сега,де..

Публикувано на: Съб Окт 25, 2008 8:03 am
от Гост
46 242 написа:Потрайте малко и пак ще има, и то не един ами... Сори, ама не мога да ви кажа нито бройката нито дата на доставката. Поне за сега,де..

ТОЙ ЗНАЕ НЕЩО ! ДА КАЗВА !

Само майтап,де...но наистина ако знаеш нещо,сподели...

ако не пък ще чакаме...надеждата умира последна...

Публикувано на: Съб Окт 25, 2008 5:20 pm
от Mario Evstatiev
Този, който знае ще или не ще има доставка на "Таурус"-и у нас е Директорът на ЦП "ТПС" инж. Чавдар Трендафилов и подчинените му инженери. Всичко останало са слухове, от които вече ушите ни хванаха мазоли.
Публикувано на: Съб Окт 25, 2008 5:39 pm
от 43.309
За да има доставка трябва да има обществена поръчка итн, такава както за наемана, така и за закупуване на нов ТПС за момента няма.
Публикувано на: Съб Окт 25, 2008 5:40 pm
от 45 151
Освен ако не са на частен превозвач.
Публикувано на: Нед Окт 26, 2008 10:54 am
от disell
Публикувано на: Нед Окт 26, 2008 10:58 am
от rexkos
Тъй като в тази тема е дискутирано и пребиваването на ЕS64U2-061 в България, и затова е преименувана на "ES 64 U2".

Публикувано на: Вто Апр 21, 2009 8:50 am
от DarkLok
искам да ви питам нещо правите ли разлика между ES64U2 и ES64U4
понеже гледам че пускате снимки на у2 и после не знам поради каква точно причина пускате скици на У4 и снимки как се изготвя прототипа на
Таури 2 демек EuroSprinter 3

Публикувано на: Вто Апр 21, 2009 10:09 pm
от 42 072.9
DarkLok написа:искам да ви питам нещо правите ли разлика между ES64U2 и ES64U4
понеже гледам че пускате снимки на у2 и после не знам поради каква точно причина пускате скици на У4 и снимки как се изготвя прототипа на
Таури 2 демек EuroSprinter 3

Когато нападаш го прави с обосновка, т.е. посочи снимките.
Публикувано на: Сря Апр 22, 2009 10:22 pm
от vesko7
shadal написа:Техническа характеристика:
Произведител: Siemens
Година на произвеждане: 2000-2006
Осова формула: Bo'Bo'
Дължина между буферите: 19 280 mm
Маса на локомотива: 86т
Осово натоварване: 21,25т
Максимална скорост: 230км/ч
Часова мощност: 7000kW
Трайна мощност: 6400kW
Максимална спирачна сила: 300kN
Разположение на елементите :
Талига :
Главен ел. ключ :
Главен трансформатор :
Форма :
и отвътре :

Да DarkLok прав си - наистина е така, но уверен съм че грешката е неумишлена. Голяма част от нас правят разлика, а тя е доста съществена дори и на външен вид.
Публикувано на: Нед Апр 26, 2009 6:59 pm
от DarkLok
м да уцели полста впрочем това че не го цитирах беше грешка
впрочем какво се случи сертефикат има или няма от наши те Железници ?
явно няма щом не фигурираме нито в документацията на У2 нито във тази
на у4
Публикувано на: Нед Апр 26, 2009 7:29 pm
от Mario Evstatiev
"Стефчо" получи сертификат за движение по националната жп. мрежа, както той, така и всички локомотиви от типа ES64U2. Проблема с получаването на такива машини от БДЖ е чисто финансов и от части ръководно - малоумнически, тъй като вместо да се наливат грешни пари в черната дупка "Кончар", същите можеха да бъдат обърнати в определен брой ES64U2, които реално да вършат някаква работа на и без това изстрадалата ни железница, вместо непрекъснато да висят по халета в разни депа с разни повреди и да се хвърлят нови и нови пари за глупости от рода на никому неизвестни платки на буксовка, които горят като за световно.