Страница 12 от 32

Публикувано на: Пон Ное 22, 2010 4:59 pm
от n0_aLoNe
И днес е 8615. 5623 - 44 078(на която предстой ТП), 363-44 074(слаба батерия), 2615-44 109.

няма

Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 12:13 am
от RAILWAYSTATION
ей хора имам план за петък и събота. Петък ще ходя до Сф цял ден престой с влакове 2615 Шумен-Варна и 3636 Варна-София-последен шанс да се повозя освен през Карлово и през Пловдив после приключват ремонтите. Утре вечер тръгвам и петък цял ден ще съм в сф. След което с 2627 отивам до ГО и след час чакане с пътника за СЗ ще направя връзка на Дъбово с Чайката 3620 до ПО и оттам връзка за Пещера с 18204. Ще се върна до ПО с 18205. Следва разходка из ПО много пъти съм бил но още не съм се возил на детската железница. И в зависимост от настроението ми може и до Хисар да отида после да се прибера през Русе. А може и през Сф да се прибера не знам още. Ще се радвам ако някой с вас има път с тези влакове да се засечем на случаен принцип. Който иска е добре дошъл да ми прави компания. :P.

Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 6:28 am
от Nikss
Я ни кажи какво значи Плд? Пледирам? :D :lol: Ако визираш Пловдив, съкращението му е По. Нито Пд, нито Плд, нито каквато и да била друга измислица... :arrow:

Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 8:21 am
от gu6terov
Жепейските съкращения не съвпадат изцяло с разговорните. :wink:

няма

Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 10:58 am
от RAILWAYSTATION
поправих си грешката

Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 12:10 pm
от Nikss
gu6terov написа:Жепейските съкращения не съвпадат изцяло с разговорните. :wink:
Съвпадат или не са по-лесни за помнене и използване + това тук е жп форум, а не селски клюкарник. :wink:

няма

Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 3:59 pm
от RAILWAYSTATION
ако съкращението на Пловдив е ПО то тогава как е съкращението на Подуяне :)

Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 4:10 pm
от Saruman
Пд е Подуяне, По е Пловдив, СЗ е Стара Загора, а не СТЗ! Изобщо няма съкращение ПЛД и СТЗ. Ето ти линк в който има съкращенията на всички гари: ЛИНК.

няма

Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 4:20 pm
от RAILWAYSTATION
готово и Стара Загора поправих само че много дребен шрифта като отвориш този линк

Публикувано на: Чет Ное 25, 2010 6:05 pm
от VESO
На моята карта , която виси на стената засега съм забелязал 2 грешки в означенията на гарите:
- Ст.Загора:
Изображение

- Дупница:
Изображение

И още може да има , но все още не съм ги открил.

Но да не се отклоняваме от темата.

Публикувано на: Пет Ное 26, 2010 11:28 pm
от gonzo8611
И аз да споделя впечатления от днешното ми пътувана Ямбол-София-Ямбол с Дианата.
8640 с 44-134 беше на време до Пазарджик. Там влака престоя доста поради 8611 (46-231) който е заминал от Септември по път 1 , но поради липса на напрежение в к.м. е бил върнат обратно ( не съм сигурен много за това) в Септември от дизела и после замина по път 2. Резултата беше 8611 +60' , 3621 плътно зад него , а Дианата последна горката + 40 и по намаления на Сф пристигнахме +50' . На връщане 8641 с 45-155 след спирания на Тракия , Скутаре , Белозем , Оризово ( среща 8614 с 46-012) пристигна в Ямбол +8'. Влака беше пълен и в Ямбол слязоха повече от 100 човека което е добро постижение , нищо че е петък. 74-ките в който се возих ми направиха доста добро впечатление - возят меко , чисти и удобни. 8691 с 45-157 беше с 3 вагона 44-та , и 2 97-ма серия без бистро. 2691 беше с 44-115 и състав: 3 63-ки , 1 44-ка и бистро . Според мен бистрото трябваше да е на 8691 защото той беше пълен докато другия не толкова.

Публикувано на: Съб Ное 27, 2010 1:59 am
от desiro_94
На мен ми направи обратното впечатление, че в 2691 имаше повече хора.

Публикувано на: Съб Ное 27, 2010 6:09 pm
от nikol4yy
Днес на опашката на БВ 2615 имаше две първокласни 63-ки, които се брояьа за 2ра класа. Влакът беше сравнително празен.

Публикувано на: Съб Ное 27, 2010 7:23 pm
от svd90
gonzo8611 написа:И аз да споделя впечатления от днешното ми пътувана Ямбол-София-Ямбол с Дианата.
8640 с 44-134 беше на време до Пазарджик. Там влака престоя доста поради 8611 (46-231) който е заминал от Септември по път 1 , но поради липса на напрежение в к.м. е бил върнат обратно ( не съм сигурен много за това) в Септември от дизела и после замина по път 2. Резултата беше 8611 +60' , 3621 плътно зад него , а Дианата последна горката + 40 и по намаления на Сф пристигнахме +50' . На връщане 8641 с 45-155 след спирания на Тракия , Скутаре , Белозем , Оризово ( среща 8614 с 46-012) пристигна в Ямбол +8'. Влака беше пълен и в Ямбол слязоха повече от 100 човека което е добро постижение , нищо че е петък. 74-ките в който се возих ми направиха доста добро впечатление - возят меко , чисти и удобни. 8691 с 45-157 беше с 3 вагона 44-та , и 2 97-ма серия без бистро. 2691 беше с 44-115 и състав: 3 63-ки , 1 44-ка и бистро . Според мен бистрото трябваше да е на 8691 защото той беше пълен докато другия не толкова.
И моите впечатления са ,че Дианата в последно време значително увеличи пътуващите до Ямбол,въпреки нехарасваните от мен 74-ки :lol:

Публикувано на: Нед Ное 28, 2010 8:42 pm
от Nikss
nikol4yy написа:Днес на опашката на БВ 2615 имаше две първокласни 63-ки, които се брояьа за 2ра класа. Влакът беше сравнително празен.
Да бе, голям оптимизъм проявяват от "Пътнически превози"... направо нямам думи... на други влакове, които имат нужда в определени дни от повече вагони не пускат, а пускат на тези, които нямат нужда в ненатоварени дни... е тва вече е безчинство! :evil: