
Техник

ей хора имам план за петък и събота. Петък ще ходя до Сф цял ден престой с влакове 2615 Шумен-Варна и 3636 Варна-София-последен шанс да се повозя освен през Карлово и през Пловдив после приключват ремонтите. Утре вечер тръгвам и петък цял ден ще съм в сф. След което с 2627 отивам до ГО и след час чакане с пътника за СЗ ще направя връзка на Дъбово с Чайката 3620 до ПО и оттам връзка за Пещера с 18204. Ще се върна до ПО с 18205. Следва разходка из ПО много пъти съм бил но още не съм се возил на детската железница. И в зависимост от настроението ми може и до Хисар да отида после да се прибера през Русе. А може и през Сф да се прибера не знам още. Ще се радвам ако някой с вас има път с тези влакове да се засечем на случаен принцип. Който иска е добре дошъл да ми прави компания.
.

Последно промяна от RAILWAYSTATION на Чет Ное 25, 2010 4:19 pm, променено общо 3 пъти.


поправих си грешката


ако съкращението на Пловдив е ПО то тогава как е съкращението на Подуяне 


Пд е Подуяне, По е Пловдив, СЗ е Стара Загора, а не СТЗ! Изобщо няма съкращение ПЛД и СТЗ. Ето ти линк в който има съкращенията на всички гари: ЛИНК.

готово и Стара Загора поправих само че много дребен шрифта като отвориш този линк
И аз да споделя впечатления от днешното ми пътувана Ямбол-София-Ямбол с Дианата.
8640 с 44-134 беше на време до Пазарджик. Там влака престоя доста поради 8611 (46-231) който е заминал от Септември по път 1 , но поради липса на напрежение в к.м. е бил върнат обратно ( не съм сигурен много за това) в Септември от дизела и после замина по път 2. Резултата беше 8611 +60' , 3621 плътно зад него , а Дианата последна горката + 40 и по намаления на Сф пристигнахме +50' . На връщане 8641 с 45-155 след спирания на Тракия , Скутаре , Белозем , Оризово ( среща 8614 с 46-012) пристигна в Ямбол +8'. Влака беше пълен и в Ямбол слязоха повече от 100 човека което е добро постижение , нищо че е петък. 74-ките в който се возих ми направиха доста добро впечатление - возят меко , чисти и удобни. 8691 с 45-157 беше с 3 вагона 44-та , и 2 97-ма серия без бистро. 2691 беше с 44-115 и състав: 3 63-ки , 1 44-ка и бистро . Според мен бистрото трябваше да е на 8691 защото той беше пълен докато другия не толкова.
8640 с 44-134 беше на време до Пазарджик. Там влака престоя доста поради 8611 (46-231) който е заминал от Септември по път 1 , но поради липса на напрежение в к.м. е бил върнат обратно ( не съм сигурен много за това) в Септември от дизела и после замина по път 2. Резултата беше 8611 +60' , 3621 плътно зад него , а Дианата последна горката + 40 и по намаления на Сф пристигнахме +50' . На връщане 8641 с 45-155 след спирания на Тракия , Скутаре , Белозем , Оризово ( среща 8614 с 46-012) пристигна в Ямбол +8'. Влака беше пълен и в Ямбол слязоха повече от 100 човека което е добро постижение , нищо че е петък. 74-ките в който се возих ми направиха доста добро впечатление - возят меко , чисти и удобни. 8691 с 45-157 беше с 3 вагона 44-та , и 2 97-ма серия без бистро. 2691 беше с 44-115 и състав: 3 63-ки , 1 44-ка и бистро . Според мен бистрото трябваше да е на 8691 защото той беше пълен докато другия не толкова.

И моите впечатления са ,че Дианата в последно време значително увеличи пътуващите до Ямбол,въпреки нехарасваните от мен 74-киgonzo8611 написа:И аз да споделя впечатления от днешното ми пътувана Ямбол-София-Ямбол с Дианата.
8640 с 44-134 беше на време до Пазарджик. Там влака престоя доста поради 8611 (46-231) който е заминал от Септември по път 1 , но поради липса на напрежение в к.м. е бил върнат обратно ( не съм сигурен много за това) в Септември от дизела и после замина по път 2. Резултата беше 8611 +60' , 3621 плътно зад него , а Дианата последна горката + 40 и по намаления на Сф пристигнахме +50' . На връщане 8641 с 45-155 след спирания на Тракия , Скутаре , Белозем , Оризово ( среща 8614 с 46-012) пристигна в Ямбол +8'. Влака беше пълен и в Ямбол слязоха повече от 100 човека което е добро постижение , нищо че е петък. 74-ките в който се возих ми направиха доста добро впечатление - возят меко , чисти и удобни. 8691 с 45-157 беше с 3 вагона 44-та , и 2 97-ма серия без бистро. 2691 беше с 44-115 и състав: 3 63-ки , 1 44-ка и бистро . Според мен бистрото трябваше да е на 8691 защото той беше пълен докато другия не толкова.


Да бе, голям оптимизъм проявяват от "Пътнически превози"... направо нямам думи... на други влакове, които имат нужда в определени дни от повече вагони не пускат, а пускат на тези, които нямат нужда в ненатоварени дни... е тва вече е безчинство!nikol4yy написа:Днес на опашката на БВ 2615 имаше две първокласни 63-ки, които се брояьа за 2ра класа. Влакът беше сравнително празен.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори