Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

И днес е 8615. 5623 - 44 078(на която предстой ТП), 363-44 074(слаба батерия), 2615-44 109.
Мнения: 398
Регистриран на: Съб Ное 21, 2009 12:12 am
Местоположение: grad shumen
няма

Мнение от RAILWAYSTATION »

ей хора имам план за петък и събота. Петък ще ходя до Сф цял ден престой с влакове 2615 Шумен-Варна и 3636 Варна-София-последен шанс да се повозя освен през Карлово и през Пловдив после приключват ремонтите. Утре вечер тръгвам и петък цял ден ще съм в сф. След което с 2627 отивам до ГО и след час чакане с пътника за СЗ ще направя връзка на Дъбово с Чайката 3620 до ПО и оттам връзка за Пещера с 18204. Ще се върна до ПО с 18205. Следва разходка из ПО много пъти съм бил но още не съм се возил на детската железница. И в зависимост от настроението ми може и до Хисар да отида после да се прибера през Русе. А може и през Сф да се прибера не знам още. Ще се радвам ако някой с вас има път с тези влакове да се засечем на случаен принцип. Който иска е добре дошъл да ми прави компания. :P.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Я ни кажи какво значи Плд? Пледирам? :D :lol: Ако визираш Пловдив, съкращението му е По. Нито Пд, нито Плд, нито каквато и да била друга измислица... :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

Жепейските съкращения не съвпадат изцяло с разговорните. :wink:
Мнения: 398
Регистриран на: Съб Ное 21, 2009 12:12 am
Местоположение: grad shumen
няма

Мнение от RAILWAYSTATION »

поправих си грешката
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

gu6terov написа:Жепейските съкращения не съвпадат изцяло с разговорните. :wink:
Съвпадат или не са по-лесни за помнене и използване + това тук е жп форум, а не селски клюкарник. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 398
Регистриран на: Съб Ное 21, 2009 12:12 am
Местоположение: grad shumen
няма

Мнение от RAILWAYSTATION »

ако съкращението на Пловдив е ПО то тогава как е съкращението на Подуяне :)
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Пд е Подуяне, По е Пловдив, СЗ е Стара Загора, а не СТЗ! Изобщо няма съкращение ПЛД и СТЗ. Ето ти линк в който има съкращенията на всички гари: ЛИНК.
Мнения: 398
Регистриран на: Съб Ное 21, 2009 12:12 am
Местоположение: grad shumen
няма

Мнение от RAILWAYSTATION »

готово и Стара Загора поправих само че много дребен шрифта като отвориш този линк
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На моята карта , която виси на стената засега съм забелязал 2 грешки в означенията на гарите:
- Ст.Загора:
Изображение

- Дупница:
Изображение

И още може да има , но все още не съм ги открил.

Но да не се отклоняваме от темата.
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

И аз да споделя впечатления от днешното ми пътувана Ямбол-София-Ямбол с Дианата.
8640 с 44-134 беше на време до Пазарджик. Там влака престоя доста поради 8611 (46-231) който е заминал от Септември по път 1 , но поради липса на напрежение в к.м. е бил върнат обратно ( не съм сигурен много за това) в Септември от дизела и после замина по път 2. Резултата беше 8611 +60' , 3621 плътно зад него , а Дианата последна горката + 40 и по намаления на Сф пристигнахме +50' . На връщане 8641 с 45-155 след спирания на Тракия , Скутаре , Белозем , Оризово ( среща 8614 с 46-012) пристигна в Ямбол +8'. Влака беше пълен и в Ямбол слязоха повече от 100 човека което е добро постижение , нищо че е петък. 74-ките в който се возих ми направиха доста добро впечатление - возят меко , чисти и удобни. 8691 с 45-157 беше с 3 вагона 44-та , и 2 97-ма серия без бистро. 2691 беше с 44-115 и състав: 3 63-ки , 1 44-ка и бистро . Според мен бистрото трябваше да е на 8691 защото той беше пълен докато другия не толкова.
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

На мен ми направи обратното впечатление, че в 2691 имаше повече хора.
Мнения: 141
Регистриран на: Нед Юни 22, 2008 5:31 pm
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от nikol4yy »

Днес на опашката на БВ 2615 имаше две първокласни 63-ки, които се брояьа за 2ра класа. Влакът беше сравнително празен.
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

gonzo8611 написа:И аз да споделя впечатления от днешното ми пътувана Ямбол-София-Ямбол с Дианата.
8640 с 44-134 беше на време до Пазарджик. Там влака престоя доста поради 8611 (46-231) който е заминал от Септември по път 1 , но поради липса на напрежение в к.м. е бил върнат обратно ( не съм сигурен много за това) в Септември от дизела и после замина по път 2. Резултата беше 8611 +60' , 3621 плътно зад него , а Дианата последна горката + 40 и по намаления на Сф пристигнахме +50' . На връщане 8641 с 45-155 след спирания на Тракия , Скутаре , Белозем , Оризово ( среща 8614 с 46-012) пристигна в Ямбол +8'. Влака беше пълен и в Ямбол слязоха повече от 100 човека което е добро постижение , нищо че е петък. 74-ките в който се возих ми направиха доста добро впечатление - возят меко , чисти и удобни. 8691 с 45-157 беше с 3 вагона 44-та , и 2 97-ма серия без бистро. 2691 беше с 44-115 и състав: 3 63-ки , 1 44-ка и бистро . Според мен бистрото трябваше да е на 8691 защото той беше пълен докато другия не толкова.
И моите впечатления са ,че Дианата в последно време значително увеличи пътуващите до Ямбол,въпреки нехарасваните от мен 74-ки :lol:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

nikol4yy написа:Днес на опашката на БВ 2615 имаше две първокласни 63-ки, които се брояьа за 2ра класа. Влакът беше сравнително празен.
Да бе, голям оптимизъм проявяват от "Пътнически превози"... направо нямам думи... на други влакове, които имат нужда в определени дни от повече вагони не пускат, а пускат на тези, които нямат нужда в ненатоварени дни... е тва вече е безчинство! :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация