Страница 12 от 59
Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 6:18 pm
от 44142
Командировка ще се води.
Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 7:08 pm
от n0_aLoNe
44142 написа:Командировка ще се води.
Странно, машинистите в София казват, че ще мине към София.
Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 7:39 pm
от 44142
Командировка.
Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 8:21 pm
от 42 072.9
Същото се говореше и за 44 127 преди няколко години. Много по-добре е да се възстанови машина от оградата от колкото да се взима чужда.
Публикувано на: Пон Дек 07, 2009 10:36 am
от Mario Evstatiev
42 072.9 написа:Същото се говореше и за 44 127 преди няколко години. Много по-добре е да се възстанови машина от оградата от колкото да се взима чужда.
115 си е на депо Горна Оряховица. Просто поради липса на локомотиви в депо София, машината е командирована до второ нареждане.
Публикувано на: Сря Дек 09, 2009 11:17 pm
от borislaviv
Днес 44-138 мина успешно скоростната проба от ПР.
Публикувано на: Сря Дек 09, 2009 11:18 pm
от borislaviv
Следващата седмица 44-126 излиза от ГПР>
Публикувано на: Чет Дек 10, 2009 6:19 am
от Mario Evstatiev
borislaviv написа:Следващата седмица 44-126 излиза от ГПР>
Браво на ремонта в ГО. Две машини за толкоз кратко време да излязат в тая криза си е чудо.
Публикувано на: Пет Дек 11, 2009 7:06 am
от Nikss
Днес лок
44138.6 е на товарна проба на вл.
40131-ІІ до Па.

Явно след скоростната е имало нещо за доизкусуряване та не беше вчера на пробата.

Не знам като я лепват на ПВ каква товарна проба е това. По принцип всички ГО лок от ремонт ходят на тоя влак и до Па за товарна проба.

Е, както и да е. Ако пробата е успешна би трябвало до довечера или най-късно утре сутрин лок да е предаден за експлоатация.

Ако не, в Понеделник нова проба, но едва ли ще се издъни.

Публикувано на: Пет Дек 11, 2009 10:00 am
от borislaviv
Датата на пробата не зависи само от състоянието на машината.За да се отиде на каквато и да е проба се изисква разрешение и се пуска телеграма.Не може да се изисква проба за два дни подред, защото си представи,че скоростната проба не излезе. За какво ти е тогава другата дата.А пък и се плаща за трасе. И то не малко. А иначе 44-138, можеше веднага да отиде и на товарна проба,след скоростната.Никакви забележки.
Публикувано на: Пет Дек 11, 2009 6:08 pm
от dido73
Nikss написа:Явно след скоростната е имало нещо за доизкусуряване та не беше вчера на пробата....
borislaviv написа:Днес 44-138 мина успешно скоростната проба от ПР.
Мисля че понятието -
скоростна проба не съответства на реално провежданата проба при пробата на машините след ремонт. Има
СПИРАЧНА проба и
ТОВАРНА проба. Първата е за установяване
не скоростните качества на локомотива, а на спирачните му качества. Товарната проба пък е за установяване на теглителните и спирачни(на ел. спирачката) качества.
Да в протоколите пише
скоростно-спирачна проба, но реално това е чисто спирачна проба, защото всички изпитания според протокола касаят спирачните качества на локомотива, а не скоростните му

В нито една графа няма някакъв показател за развиване на определена скорост за единица време или подобно.
Във всички графи фигурират показатели като изминат спирачен път за единица време при задържане от еди каква си скорост.
Неизвестно е какво са имали предвид мозъците като са написали в образеца от далечната 1995г. заглавието
скоростно-спирачна проба

Единствената проба не касаеща спирачните качества на локомотива е сравнителната проба на двата скоростомера са тяхното правилно показание. Това съвсем не може да се нарече скоростна проба, в смисъла в който всеки го разбира.

Публикувано на: Пет Дек 11, 2009 7:03 pm
от 42 072.9
Командированата 44 115 замества 44 087.

отг
Публикувано на: Пет Дек 11, 2009 8:21 pm
от фена
45-196 мнго дълго се подвизава в Мездра да не е и тя по заместване ???
Публикувано на: Пет Дек 11, 2009 9:06 pm
от Nikss
Преди нея пролетта 45 189 работеше в Мездра.
А иначе Дидо, скоростно-спирачна са я кръстили, защото се прави при висока скорост (колкото позволява трасето, по което се прави пробата), не може при 40 km/h да кажат, че се прави спирачна проба, защото спирачният път ще е къс, а при положение, че лок е до 100 km/h, трябва скоростта на пробата да е близка до V max. Доколкото съм чувал май при 80 km/h се прави въпросната проба.

Публикувано на: Съб Дек 12, 2009 12:14 am
от borislaviv
При 100 км/ч се прави проба на спирачката в положение R и P. А така също и на директната спирачка и реостата. На 80 км/ч се прави проба на спирачката в режим G- товарен режим. На скорост 60км/ч се проверява работата на скоростомерите. За една минута се изминава 1 километър- гледат се пътните знаци за разстояние. Досега не е имало грешка в този метод.Направете сметка колко пъти машината трябва са вдига 100км и да спре на място.Наистина скоростно-спирачна проба.