Страница 12 от 25
Публикувано на: Съб Ное 07, 2009 10:24 pm
от БДЖ
Поне да не се лъжат хората...

иначе по пета как стоят нещата според вас ?
Публикувано на: Съб Ное 07, 2009 10:28 pm
от Mario Evstatiev
По 5-та линия леко подобрение. Като цяло ГДВ 2010 отново е ПОЛОЖИТЕЛНО насочен

Публикувано на: Съб Ное 07, 2009 10:37 pm
от rexkos
Същата трагедия е по 5-та линия.
5611 е пътнически до Перник, след това е горе-долу добре. 5610 след Дупница към София и той е горе-долу добре иначе си е почти пътнически, както си е и сега.
5623/5622 като цяло си запазват сегашното разписание. 5621 обаче е пълна трагедия, спирайки по целия маршрут на почти всички гари и не малка част от спирките. 5624 от Благоевград до Перник е добре, но в останалата част от маршрута е пълна трагедия иначе....
5625 е що годе прилично нагоден в сравнение с това, което е сега. 5620 е същата позната картинка.
Бързите влакове по 6-та са още по-зле, тъй като всички без 6625 до Перник са трамваи, нататък почти навсякъде си спират. Най-фрапантият случай е с влак 6624, който 70% от маршрута си се движи като пътнически влак, а само останалите 30% като ускорен пътнически... Трагедия отвсякъде!
Поне по 3-та линия значителни подобрения във времепътувания, поради увеличаване на скоростите в дузина междугария. Като цяло 1-ва и по 2-ра също има що годе някакви подобрения, но все още има какво да се желае.
Публикувано на: Съб Ное 07, 2009 11:46 pm
от Saruman
Да стария 40104 го разделят на 40104 до ГО, а от ГО до Самуил, като 40114. 40114 се разделя и то, абе голяма боза. 2601/02 с нови номера. Няма УБВ, и още много други ......
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 12:12 am
от Nikss
Хора, плашите ме и не смея да погледна в документа за какво иде реч макар, че скоро ща, не ща любопитството ще вземе връх и ще го прегледам.

Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 12:19 am
от Saruman
По добре не го отваряй, ще получиш сърцетуп. Няма УБВ-та вече, преструктоирани са номерата им и вече са БВ, някой пътнически се разделят на по 2, имам впредвид 40104. Има и още много.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 12:24 am
от Nikss
Пак са го подкарали през просото, ясно ми е, единственото на което се надявам е до 2015 г. поне 30-40% от жп линиите да са достигнали проектните си параметри напълно, да се възстановят експресните влакове и да се нормализира като цяло положението и с останалите влакове.

Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 12:25 am
от rexkos
Saruman написа:По добре не го отваряй, ще получиш сърцетуп. Няма УБВ-та вече, преструктоирани са номерата им и вече са БВ,
За сметка на това пък ще пътуваме за по-малко време, и на по-ниска цена.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 12:57 am
от 46 242
Искам да поздравя и благодария на REXKOS за труда,който беше положил за изготвяне на ГДВ по 5-та/6-та. За съжаление не можеше неговото предложение да се включи на късен етап. Bсичко беше вече написано и на никoй не му се играеше да разбутва сложния ребус. По двойните линии е играчка-изнервачка, а за единичните е повече от мазохизъм.

Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 6:54 am
от Mario Evstatiev
46 242 написа:Искам да поздравя и благодария на REXKOS за труда,който беше положил за изготвяне на ГДВ по 5-та/6-та. За съжаление не можеше неговото предложение да се включи на късен етап. Bсичко беше вече написано и на никoй не му се играеше да разбутва сложния ребус. По двойните линии е играчка-изнервачка, а за единичните е повече от мазохизъм.

Живот и здраве догодина може да се мисли за оптимален ГДВ по 5-та и 6-та линии. Аз забелязах, че повечето бързи влакове за/от Кюстендил спират почти навсякъде, което за бърз влак е леко неестествено. Другото, което ми направи впечатление е, че няма нито един новоназначен влак.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 7:09 am
от Nikss
За БВ по 5-та и 6-та линия смятам скоро да повдигна въпросът пред уважаемите господа от отдел "Връзки с обществеността" тъй като в момента чакам отговор на друго писмо, Петко Александров миналия Понеделник ми съобщи, че е предадено в "Пътнически превози" и сега чакам отговорът им бива ли такова безобразие за група да подсигурят цял вагон, а редовните пътници да се тъпчат в 3 вагона - по 8 човека в купе и по 20-30 човека в коридора на 1 цял вагон.

Не стига, че съставът на
2613 е орязан до абсолютният минимум, ами гледат и малкото пътници да избягат... и имаше такива, които се заканиха, че наистина следващият път отново ще пътуват с автобуса. Редно е поне бюфет да се измисли за него, по възможност и допълнителен вагон, но да има нещо.
А иначе аз видях новоназначен влак -
20226 Лк-Сф. А
20225 не са се сетили Сф-Лк да назначат, а са разбутали разписанието на
2627.
20225 ако го бяха пуснали да тръгва 22:50 от Сф примерно, а
2627 в 23:35 тамън
20225 ще стигне до Лк преди
2627 да го е настигнал. Така
ТСВ 20301 се отменя и направо от
20225 ЕМВ ще връща на сутринта вл.
20220. Елементарно, ама няма кой да се сети да го направи.

Като цяло прегледах ГДВ в последната му версия и моето мнение е, че има както своите добри, така и лоши страни. Мисля, че скоро ЕВ няма да видим или поне не и в следващите 2-3 ГДВ.

Така като ги махнаха УБВ е най-добре, спиранията и скоростите не отговарят, няма го качеството на предлаганата услуга. Това беше един добър ход. Като цяло се надявам някой да се вгледа в това, което пишем и обсъждаме тук надлъж и нашир, няма да сгреши, защото ние като почитатели гледаме как хобито ни да се развива и да върви напред към по-добро, ама има хора на които не им дреме и я карат 5 за 4.

Ей затва сме на тоя хал.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 7:15 am
от Mario Evstatiev
За "Интерсити", както се наричат в Европа нашите УБВ има изисквания за времепътуване и брой спирания, които в сегашните условия у нас, не могат да бъдат покрити, поради което са махнали и тази категория. Сега всички влакове са просто "бързи". Надявам се поне да си запазят имената - "Слънчев Бряг", "Чайка", "Янтра", "Златни Пясъци" и т.н. Забелязвам, че иначе спиранията не са пипани, дори има леко намаляване на времепътуванията.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 7:19 am
от Nikss
Имената ще се запазят естествено.

Това е най-малкият проблем. "Новите" БВ, които ще са в сила от новият график са пример за истински БВ - сегашните БВ, които ще си ги има и по новия ГДВ бледнеят пред тях и клонят към категорията ускорен пътнически влак, заради ненужни спирания. Най-вече проблемът е, че някой си е внушил, че всички сутрешни и вечерни БВ трябва да спират на повечето гари и спирки вместо да се пусне един по-ранен ПВ, който да обира пътниците от спирките, така да се намалят до минимум спиранията на БВ само на по-големите градове (гари) и следователно и времепътуването да намалее до едни прилични стойности.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 7:22 am
от Mario Evstatiev
Казаното от теб веднага ме подсеща за 5-та и 7-ма линии, където положението е трагично. 5622 е пътнически до Дупница, 7631 е такъв до Мездра. Можеше наистина да се пусне ранен ПВ и бързите да не спират на разни забутани спирки, но нейсе, пестим парички пак.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 9:37 pm
от 46 242
lok45111 написа:46 242 написа:Искам да поздравя и благодария на REXKOS за труда,който беше положил за изготвяне на ГДВ по 5-та/6-та. За съжаление не можеше неговото предложение да се включи на късен етап. Bсичко беше вече написано и на никoй не му се играеше да разбутва сложния ребус. По двойните линии е играчка-изнервачка, а за единичните е повече от мазохизъм.

Живот и здраве догодина може да се мисли за оптимален ГДВ по 5-та и 6-та линии. Аз забелязах, че повечето бързи влакове за/от Кюстендил спират почти навсякъде, което за бърз влак е леко неестествено. Другото, което ми направи впечатление е, че няма нито един новоназначен влак.
Нови влакове по 5-та ?? Абсурд !! път 1 Батановци-Pадомир е пред закриване.Гарнтирани мелета...