

Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Администратор
Същата трагедия е по 5-та линия.
5611 е пътнически до Перник, след това е горе-долу добре. 5610 след Дупница към София и той е горе-долу добре иначе си е почти пътнически, както си е и сега.
5623/5622 като цяло си запазват сегашното разписание. 5621 обаче е пълна трагедия, спирайки по целия маршрут на почти всички гари и не малка част от спирките. 5624 от Благоевград до Перник е добре, но в останалата част от маршрута е пълна трагедия иначе....
5625 е що годе прилично нагоден в сравнение с това, което е сега. 5620 е същата позната картинка.
Бързите влакове по 6-та са още по-зле, тъй като всички без 6625 до Перник са трамваи, нататък почти навсякъде си спират. Най-фрапантият случай е с влак 6624, който 70% от маршрута си се движи като пътнически влак, а само останалите 30% като ускорен пътнически... Трагедия отвсякъде!
Поне по 3-та линия значителни подобрения във времепътувания, поради увеличаване на скоростите в дузина междугария. Като цяло 1-ва и по 2-ра също има що годе някакви подобрения, но все още има какво да се желае.
5611 е пътнически до Перник, след това е горе-долу добре. 5610 след Дупница към София и той е горе-долу добре иначе си е почти пътнически, както си е и сега.
5623/5622 като цяло си запазват сегашното разписание. 5621 обаче е пълна трагедия, спирайки по целия маршрут на почти всички гари и не малка част от спирките. 5624 от Благоевград до Перник е добре, но в останалата част от маршрута е пълна трагедия иначе....
5625 е що годе прилично нагоден в сравнение с това, което е сега. 5620 е същата позната картинка.
Бързите влакове по 6-та са още по-зле, тъй като всички без 6625 до Перник са трамваи, нататък почти навсякъде си спират. Най-фрапантият случай е с влак 6624, който 70% от маршрута си се движи като пътнически влак, а само останалите 30% като ускорен пътнически... Трагедия отвсякъде!
Поне по 3-та линия значителни подобрения във времепътувания, поради увеличаване на скоростите в дузина междугария. Като цяло 1-ва и по 2-ра също има що годе някакви подобрения, но все още има какво да се желае.

Да стария 40104 го разделят на 40104 до ГО, а от ГО до Самуил, като 40114. 40114 се разделя и то, абе голяма боза. 2601/02 с нови номера. Няма УБВ, и още много други ......


По добре не го отваряй, ще получиш сърцетуп. Няма УБВ-та вече, преструктоирани са номерата им и вече са БВ, някой пътнически се разделят на по 2, имам впредвид 40104. Има и още много.


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Искам да поздравя и благодария на REXKOS за труда,който беше положил за изготвяне на ГДВ по 5-та/6-та. За съжаление не можеше неговото предложение да се включи на късен етап. Bсичко беше вече написано и на никoй не му се играеше да разбутва сложния ребус. По двойните линии е играчка-изнервачка, а за единичните е повече от мазохизъм.



Администратор
Живот и здраве догодина може да се мисли за оптимален ГДВ по 5-та и 6-та линии. Аз забелязах, че повечето бързи влакове за/от Кюстендил спират почти навсякъде, което за бърз влак е леко неестествено. Другото, което ми направи впечатление е, че няма нито един новоназначен влак.46 242 написа:Искам да поздравя и благодария на REXKOS за труда,който беше положил за изготвяне на ГДВ по 5-та/6-та. За съжаление не можеше неговото предложение да се включи на късен етап. Bсичко беше вече написано и на никoй не му се играеше да разбутва сложния ребус. По двойните линии е играчка-изнервачка, а за единичните е повече от мазохизъм.
64.19

За БВ по 5-та и 6-та линия смятам скоро да повдигна въпросът пред уважаемите господа от отдел "Връзки с обществеността" тъй като в момента чакам отговор на друго писмо, Петко Александров миналия Понеделник ми съобщи, че е предадено в "Пътнически превози" и сега чакам отговорът им бива ли такова безобразие за група да подсигурят цял вагон, а редовните пътници да се тъпчат в 3 вагона - по 8 човека в купе и по 20-30 човека в коридора на 1 цял вагон.
Не стига, че съставът на 2613 е орязан до абсолютният минимум, ами гледат и малкото пътници да избягат... и имаше такива, които се заканиха, че наистина следващият път отново ще пътуват с автобуса. Редно е поне бюфет да се измисли за него, по възможност и допълнителен вагон, но да има нещо.
А иначе аз видях новоназначен влак - 20226 Лк-Сф. А 20225 не са се сетили Сф-Лк да назначат, а са разбутали разписанието на 2627. 20225 ако го бяха пуснали да тръгва 22:50 от Сф примерно, а 2627 в 23:35 тамън 20225 ще стигне до Лк преди 2627 да го е настигнал. Така ТСВ 20301 се отменя и направо от 20225 ЕМВ ще връща на сутринта вл.20220. Елементарно, ама няма кой да се сети да го направи.
Като цяло прегледах ГДВ в последната му версия и моето мнение е, че има както своите добри, така и лоши страни. Мисля, че скоро ЕВ няма да видим или поне не и в следващите 2-3 ГДВ.
Така като ги махнаха УБВ е най-добре, спиранията и скоростите не отговарят, няма го качеството на предлаганата услуга. Това беше един добър ход. Като цяло се надявам някой да се вгледа в това, което пишем и обсъждаме тук надлъж и нашир, няма да сгреши, защото ние като почитатели гледаме как хобито ни да се развива и да върви напред към по-добро, ама има хора на които не им дреме и я карат 5 за 4.
Ей затва сме на тоя хал.

А иначе аз видях новоназначен влак - 20226 Лк-Сф. А 20225 не са се сетили Сф-Лк да назначат, а са разбутали разписанието на 2627. 20225 ако го бяха пуснали да тръгва 22:50 от Сф примерно, а 2627 в 23:35 тамън 20225 ще стигне до Лк преди 2627 да го е настигнал. Така ТСВ 20301 се отменя и направо от 20225 ЕМВ ще връща на сутринта вл.20220. Елементарно, ама няма кой да се сети да го направи.

Като цяло прегледах ГДВ в последната му версия и моето мнение е, че има както своите добри, така и лоши страни. Мисля, че скоро ЕВ няма да видим или поне не и в следващите 2-3 ГДВ.



Администратор
За "Интерсити", както се наричат в Европа нашите УБВ има изисквания за времепътуване и брой спирания, които в сегашните условия у нас, не могат да бъдат покрити, поради което са махнали и тази категория. Сега всички влакове са просто "бързи". Надявам се поне да си запазят имената - "Слънчев Бряг", "Чайка", "Янтра", "Златни Пясъци" и т.н. Забелязвам, че иначе спиранията не са пипани, дори има леко намаляване на времепътуванията.
64.19

Имената ще се запазят естествено.
Това е най-малкият проблем. "Новите" БВ, които ще са в сила от новият график са пример за истински БВ - сегашните БВ, които ще си ги има и по новия ГДВ бледнеят пред тях и клонят към категорията ускорен пътнически влак, заради ненужни спирания. Най-вече проблемът е, че някой си е внушил, че всички сутрешни и вечерни БВ трябва да спират на повечето гари и спирки вместо да се пусне един по-ранен ПВ, който да обира пътниците от спирките, така да се намалят до минимум спиранията на БВ само на по-големите градове (гари) и следователно и времепътуването да намалее до едни прилични стойности.


Администратор

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Нови влакове по 5-та ?? Абсурд !! път 1 Батановци-Pадомир е пред закриване.Гарнтирани мелета...lok45111 написа:Живот и здраве догодина може да се мисли за оптимален ГДВ по 5-та и 6-та линии. Аз забелязах, че повечето бързи влакове за/от Кюстендил спират почти навсякъде, което за бърз влак е леко неестествено. Другото, което ми направи впечатление е, че няма нито един новоназначен влак.46 242 написа:Искам да поздравя и благодария на REXKOS за труда,който беше положил за изготвяне на ГДВ по 5-та/6-та. За съжаление не можеше неговото предложение да се включи на късен етап. Bсичко беше вече написано и на никoй не му се играеше да разбутва сложния ребус. По двойните линии е играчка-изнервачка, а за единичните е повече от мазохизъм.
Информация
Модератори