Страница 12 от 46
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 11:07 am
от Varg74
Уникална снимка на Saruman с 07 в Габрово! Браво! Дано да има по-често подобни гледки.
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 11:14 am
от VESO
Да , там рядко може да се види 07-00-ца с товарен влак.Аз съм засичал и електровози , но беше преди години.
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 11:49 am
от Labros
43.309 написа:Бабини деветини, 07.126 се поврежда в Добрич и са чакали машина от Варна. На електровоза нищо му няма, чакал си е в Синдел.
Потвърждавам. Подадения локомотив бе 07 060. И закъснението да Синдел е било 300 минути.
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 12:28 pm
от todor plamenov
Интересна работа.Значи се поврежда дизеловия локомотив и след това чакат нова машина от Варна.А този локомотив три часа ли е пътувал изолиран от Варна до Добрич? В рекордите за Гинес ще влязат нашите железници.В 22:04 трябва да тръгне влака по разписание,тръгнал е в 1:30 от Добрич.Три часа са чакали локомотив.Естествено закъснението е нарстнало в Синдел,където е бил сменен дизела с електрически.Интересно само дали е чакал БВ 8636 за връзката в Синдел?
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 1:06 pm
от 46 242
43.309 написа:Бабини деветини, 07.126 се поврежда в Добрич и са чакали машина от Варна. На електровоза нищо му няма, чакал си е в Синдел.
А някой наглец беше пуснал на ел. таблото на ЦГ следното:
"Причината за закъснението е неизправност в железен път/инфраструктура"

Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 1:19 pm
от Labros
В 4:00 на 19.12 на гара Каспичан локомотив
42 179 извършваше маневра за прикачане на кардамската група към силистренската на влак
2636.
"Причината за закъснението е неизправност в железен път/инфраструктура"
Вчера подобно обяснение е било дадено и за
RБВ 8631 "Родопи". Закъснението е било 10 минути. "Причината за закъснението е ремонт на ЖП мост/тунел".
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 1:37 pm
от VESO
"Родопи" от както бе поет от старозагорци , да му се събират не повече от 10-тина пъти да е навреме. Следя го с внимание и закъсненията на ПО варират от 5 до 20 минути , някой път и по - големи.Във Варна досега съм пристигал 4 пъти с него и при всички тях бе с над 15 минути "вътрешно".От новия график престоите в Сзт са сведени до 2 минути , което е напълно недостатъчно за организиране на пътникопотока и смяна на локомотивната бригада , което от своя страна предпоставя продължаване на закъсненията.
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 8:37 pm
от Nikss
43.309 написа:Бабини деветини, 07.126 се поврежда в Добрич и са чакали машина от Варна. На електровоза нищо му няма, чакал си е в Синдел.
Съжалявам, не съм бил там, за да видя какво точно е станало. Такава интерпретация чух, това пускам. Ако не беше толкова фрапантно закъснението нямаше въобще да си правя труда да го съобщя. Ще отправя призив към другите да не мълчат като знаят какво е станало и вместо да гледат как да се заядат ще ги помоля най-искрено да пускат своевременно информация, защото аз съм безкомпромисен в точността на информацията когато съм на дадено място в дадено време и час. Благодаря за вниманието!
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 8:55 pm
от VESO
46 242 написа:43.309 написа:Бабини деветини, 07.126 се поврежда в Добрич и са чакали машина от Варна. На електровоза нищо му няма, чакал си е в Синдел.
А някой наглец беше пуснал на ел. таблото на ЦГ следното:
"Причината за закъснението е неизправност в железен път/инфраструктура"

И в крайна сметка с колко минути този влак е пристигнал в София?
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 9:02 pm
от Nikss
Щом малко преди 20110 е минал на Чб... към 10:30 би трябвало да е бил на Сф.

Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 10:03 pm
от Labros
Ами Весо, в 4:00 се извършваше маневрата на Каспичан. В 4:10-4:15 да е тръгнал и ако няма други закъснения...
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 10:09 pm
от disell
Проблема не е в пътуването от Варна до Добрич а да се намери локомотивна бригада за него по това време , докато се явят в депото , докато ги назначт с трасе и т.н и т.н. Това може да се каже е нормално закъснение при условие ,че помощния локомотив идва от 90 км.
За пример ще дам закъснения случили ми се на мен при оставяне на два влака по повреда на локомотива : и двата пъти имаше помощни локомотиви които бяха на 5-10 мин. времепътуване от нас ( около 7-10 км ) , но поради 'добрата' организация от страна на НК ЖИ докато дойдат и дръпнат генерирахме закъснения от 60-70 мин. , може сами да сметнете за разстоянието от 90 км. колко би се получило
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 10:21 pm
от 44142
ххх
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 10:27 pm
от disell
44142 написа:Добре де нали имаше нощна маневра във възела. 55 все ще изкара 4 вагона.
Както се казва М.Д.Р

Мъдро Диспечерско Ръководство .....
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 10:31 pm
от todor plamenov
От казаното от Disell заключвам,че нещата пак опират в бюрокрация.А колко просто щеше да бъде,ако имаше една дежурна машина в Добрич или Кардам.Защото тези изпълнения на "Албената" не се случват за първи път.И аз съм се прибирал сутрин рано в Шумен,вместо в полунощ благодарение на такова мъдро диспечерско ръководство.