
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Модератор
Интересна работа.Значи се поврежда дизеловия локомотив и след това чакат нова машина от Варна.А този локомотив три часа ли е пътувал изолиран от Варна до Добрич? В рекордите за Гинес ще влязат нашите железници.В 22:04 трябва да тръгне влака по разписание,тръгнал е в 1:30 от Добрич.Три часа са чакали локомотив.Естествено закъснението е нарстнало в Синдел,където е бил сменен дизела с електрически.Интересно само дали е чакал БВ 8636 за връзката в Синдел?

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
В 4:00 на 19.12 на гара Каспичан локомотив 42 179 извършваше маневра за прикачане на кардамската група към силистренската на влак 2636.
Вчера подобно обяснение е било дадено и за RБВ 8631 "Родопи". Закъснението е било 10 минути. "Причината за закъснението е ремонт на ЖП мост/тунел"."Причината за закъснението е неизправност в железен път/инфраструктура"
"Родопи" от както бе поет от старозагорци , да му се събират не повече от 10-тина пъти да е навреме. Следя го с внимание и закъсненията на ПО варират от 5 до 20 минути , някой път и по - големи.Във Варна досега съм пристигал 4 пъти с него и при всички тях бе с над 15 минути "вътрешно".От новия график престоите в Сзт са сведени до 2 минути , което е напълно недостатъчно за организиране на пътникопотока и смяна на локомотивната бригада , което от своя страна предпоставя продължаване на закъсненията.

Съжалявам, не съм бил там, за да видя какво точно е станало. Такава интерпретация чух, това пускам. Ако не беше толкова фрапантно закъснението нямаше въобще да си правя труда да го съобщя. Ще отправя призив към другите да не мълчат като знаят какво е станало и вместо да гледат как да се заядат ще ги помоля най-искрено да пускат своевременно информация, защото аз съм безкомпромисен в точността на информацията когато съм на дадено място в дадено време и час. Благодаря за вниманието!43.309 написа:Бабини деветини, 07.126 се поврежда в Добрич и са чакали машина от Варна. На електровоза нищо му няма, чакал си е в Синдел.
И в крайна сметка с колко минути този влак е пристигнал в София?46 242 написа:А някой наглец беше пуснал на ел. таблото на ЦГ следното:43.309 написа:Бабини деветини, 07.126 се поврежда в Добрич и са чакали машина от Варна. На електровоза нищо му няма, чакал си е в Синдел.
"Причината за закъснението е неизправност в железен път/инфраструктура"


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Проблема не е в пътуването от Варна до Добрич а да се намери локомотивна бригада за него по това време , докато се явят в депото , докато ги назначт с трасе и т.н и т.н. Това може да се каже е нормално закъснение при условие ,че помощния локомотив идва от 90 км.
За пример ще дам закъснения случили ми се на мен при оставяне на два влака по повреда на локомотива : и двата пъти имаше помощни локомотиви които бяха на 5-10 мин. времепътуване от нас ( около 7-10 км ) , но поради 'добрата' организация от страна на НК ЖИ докато дойдат и дръпнат генерирахме закъснения от 60-70 мин. , може сами да сметнете за разстоянието от 90 км. колко би се получило
За пример ще дам закъснения случили ми се на мен при оставяне на два влака по повреда на локомотива : и двата пъти имаше помощни локомотиви които бяха на 5-10 мин. времепътуване от нас ( около 7-10 км ) , но поради 'добрата' организация от страна на НК ЖИ докато дойдат и дръпнат генерирахме закъснения от 60-70 мин. , може сами да сметнете за разстоянието от 90 км. колко би се получило

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
ххх
Последно промяна от 44142 на Съб Апр 10, 2010 9:52 pm, променено общо 1 път.

Модератор
От казаното от Disell заключвам,че нещата пак опират в бюрокрация.А колко просто щеше да бъде,ако имаше една дежурна машина в Добрич или Кардам.Защото тези изпълнения на "Албената" не се случват за първи път.И аз съм се прибирал сутрин рано в Шумен,вместо в полунощ благодарение на такова мъдро диспечерско ръководство.
Информация
Модератори