Страница 12 от 18
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 7:38 pm
от Saruman
Добре де еинаги трябва да има неверници, ще кача всички снимки от оня ден които направих на 67.
http://media.snimka.bg/6408/019071124-big.jpg
http://media.snimka.bg/6408/019071127-big.jpg
http://media.snimka.bg/6408/019071138-big.jpg
http://media.snimka.bg/6408/019071131-big.jpg
http://media.snimka.bg/6408/019071149-big.jpg
ПС. Много мразя да не ми вярват, по тоя начин сякаш излизам че съм лъжец! За какво ми е да лъжа за такива неща. Да не се и бях занимавал да пиша и да качвам снимката. Дано показаните снимки изяснят спора.[/url]
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 7:56 pm
от Mario Evstatiev
Ясно си личи, че си прав Сарумане! Колоосите са стари. Може да е с нови оси и пак да е за 130 км/час, но не и с нови чешки комплекти. Този път 46242 трябва да си свери информацията.
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 9:17 pm
от Иван Иванов
Показаната снимка по горе е на локомотив, който има реостатна спирачка.
Или е грешка на шаблонирането.
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 9:23 pm
от Mario Evstatiev
Иван Иванов написа:Показаната снимка по горе е на локомотив, който има реостатна спирачка.
067 няма реостат.
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 9:24 pm
от 43.309
Видях 44-67 веднага след като я бяха изкарали.Колоосите и са червени, нови.
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 9:30 pm
от Saruman
Иван Иванов написа:Показаната снимка по горе е на локомотив, който има реостатна спирачка.
44067 няма реостат. Или след ремонта са сменили пак колоосите или са се опушили много бързо. И аз съм виждал колоосите на 44067, като бяха червени. Тези не са червените, а някакви други и ако щете вярвайте все ми е тая не ми се влиза в спор.
ПС. Явно не вярвате на очите си и на това което е очевадно, мисля че не е нужно повече да се спори!
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 9:48 pm
от Nikss
43.309 написа:Видях 44-67 веднага след като я бяха изкарали.Колоосите и са червени, нови.
Ами тогава намери начин да докажеш, че ние не сме прави, но щом отстрани не са ярко бели, а черни... освен това за какъв дявол и как точно ще почернеят спиците за почти 1 месец не ми е ясно... мога да намеря машина, която от 1 г. е в движение и пак да си личи ясно, че са червени колооси, а тук се чернеят и не може да се каже с точност. Съжалявам, но това е положението. Направете собствено разследване, ние сме дали информация и снимка!
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 10:02 pm
от 07
Nikss написа:43.309 написа:Видях 44-67 веднага след като я бяха изкарали.Колоосите и са червени, нови.
Ами тогава намери начин да докажеш, че ние не сме прави, но щом отстрани не са ярко бели, а черни... освен това за какъв дявол и как точно ще почернеят спиците за почти 1 месец не ми е ясно... мога да намеря машина, която от 1 г. е в движение и пак да си личи ясно, че са червени колооси, а тук се чернеят и не може да се каже с точност. Съжалявам, но това е положението. Направете собствено разследване, ние сме дали информация и снимка!
А ако е била повредена нещо и през това време да са и сменили талигите с някоя друга машина?
Публикувано на: Пет Юни 11, 2010 10:10 am
от 46 242
Снимки тип "бой на негри в тъмна нощ". Силно зацапани колооси. Склонен съм да вярмам на г-н Иванов,и естествено на добрия чичо Манчо, който най-редовно яха тази машина.
Публикувано на: Пет Юни 11, 2010 11:11 am
от Saruman
Хубаво, невярвайте мислете каквото си искате. Виждал съм и червените й ботуши още преди да ги закачат на 67, но тея не са нейните!
Публикувано на: Пет Юни 11, 2010 11:20 am
от bdz46
Червените колелета са червени само в първите няколко седмици.
Публикувано на: Пет Юни 11, 2010 12:54 pm
от Nikss
bdz46 написа:Червените колелета са червени само в първите няколко седмици.
Добре, тя днес е ТП-1 (15 000 км), утре става точно 1 месец /4 седмици/ откакто е излязла от ПР-то. От какво толкова може да се зацапат? Масло от редукторите? Тези тук са толкова зацапани, че редукторите сигурно са останали без масло.

Аз съм убеден, че в последния момент са й сложили стари, пък направете разследване и ако не съм прав ще черпя! Жулиене, ти си на ход, но не искам да работиш от компютъра. Ще звъннеш един телефон да попиташ на кой влак са я пратили и ще отидеш с пинсета да изчоплиш материал от колоосите за химичен анализ.

Резултатите ги чакаме като станат готови.

Публикувано на: Пет Юни 11, 2010 3:34 pm
от borislaviv
Nikss написа:bdz46 написа:Червените колелета са червени само в първите няколко седмици.
Добре, тя днес е ТП-1 (15 000 км), утре става точно 1 месец /4 седмици/ откакто е излязла от ПР-то. От какво толкова може да се зацапат? Масло от редукторите? Тези тук са толкова зацапани, че редукторите сигурно са останали без масло.

Аз съм убеден, че в последния момент са й сложили стари, пък направете разследване и ако не съм прав ще черпя! Жулиене, ти си на ход, но не искам да работиш от компютъра. Ще звъннеш един телефон да попиташ на кой влак са я пратили и ще отидеш с пинсета да изчоплиш материал от колоосите за химичен анализ.

Резултатите ги чакаме като станат готови.

Също и от мазилната инсталация се цапат.
Публикувано на: Нед Юни 13, 2010 7:44 pm
от Иван Иванов
Последно на ТП 44-067 е с червени и силно зацапани колооси. На
такова ,,БДЖ" такъв локомотив. Децата приличат на родителите си и
много рядко на комшията.
Публикувано на: Нед Юни 13, 2010 8:22 pm
от 43.309
Точно така, червени и силно зацапани.