Страница 12 от 14

Публикувано на: Пон Дек 06, 2010 7:23 pm
от Saruman
Я някой да направи една равносметка за всички 43 30Х, коя от коя е произлязла.

Публикувано на: Пон Дек 06, 2010 7:25 pm
от Тената
за 43 310 е била 43Р 59 но след инцидент е вастановена с юбилейн номер после прекръстена на 43 310

Публикувано на: Пон Дек 06, 2010 9:28 pm
от Nikss
Благодаря, че напомни, на предишната страница съм описал подробно. :wink:
43 308 е слобен от 4 серии ТПС - ЕМВ 32, ДЛ 07, ЕЛ 43 и 44 с труда на хората от депо ГО.
43-309 е сглобена от 2 Р-ки (какво са претърпели и кои са - не знам), но цялата работа по сглобяването е направена в депо Бс.
43307 ми прилича на някой възстановен 43, с единствена разлика, че капаците на СМЕ са малко по-различни от оригиналните. :roll:

Публикувано на: Пон Дек 06, 2010 9:31 pm
от VESO
43.260 - възстановен през 1983г. с номер 43301-1 , макс. скорост 110 км/ч. бракуван през 1998г.;
43.681 - възстановен през 1981г. с номер 43302-9 , макс. скорост 110 км/ч.;
43.1185 - възстановен през 1985г. с номер 43303-7 , макс. скорост 110 км/ч. бракуван през 2000г.;
43.1300 - възстановен през 1981г. с номер 43304-5 , макс. скорост 110 км/ч. бракуван през 2004г.;
43.1878 - възстановен през 1981г. с номер 43305-2 , макс. скорост 110 км/ч. бракуван през 1998г.;
43.1888 - възстановен през 1988г. с номер 43306-0 , макс. скорост 110 км/ч. бракуван през 2000г.;
43.1903 - възстановен през 1983г. с номер 43307-8 , макс. скорост 130 км/ч.;
43.1923 - възстановен през 1983г. с номер 43308-6 , макс. скорост 110 км/ч.;
43.1944 - възстановен през 1982г. с номер 43309-4 , макс. скорост 130 км/ч.;
43.1945 - възстановен през 1984г. с номер 43310-2 , макс. скорост 130 км/ч.

Тези данни са от един справочник на Деянов.

Изображение

Публикувано на: Пон Дек 06, 2010 9:37 pm
от Nikss
308 язък му за Р-овата механика ако не може да вдигне 130. Тези данни не показват от кой лок са сглобени въпросните 43 300. :wink:

Публикувано на: Пон Дек 06, 2010 9:44 pm
от VESO
Намерих единствено за 310.Вижте 3-тия локомотив от таблицата:
Изображение

Публикувано на: Пон Дек 06, 2010 9:50 pm
от 44142
lok45111 написа:Не ти се губи. Тя е 44 144.4 :lol:
От 168 и останките на 143, направиха 143. 144 се удря челно със 164 на входния на Розино страна ХРД. 144 си е възстановена от останките на 144.

Публикувано на: Вто Дек 07, 2010 3:15 pm
от vesko7
01. 43-1878 -1981.08.21 - Депо Пловдив. На базата на локомотив 43-49.
02. 43-681 -1981.10.06 - Депо Горна Оряховица. Изграден на базата на резервна рама.
03. 43-1300 -1981.10.16 - Депо Пловдив. Изграден с резервна рама и възстановени талиги от бракуван локомотив 43р-86.
04. 43-1944 -1982.09.22 - Депо Бургас. На базата на изградена рама с помоща на ВЗ "Червено Знаме" - Бургас.
05. 43-260 -1983.06.11 - Депо Бургас. На базата на бракуван локомотив 43-40.
06. 43-1923 -1983.09.04 - Депо Горна Оряховица. На базата на останали елементи от няколко бракувани локомотива.
07. 43-1903 -1983.12.08 - Депо Бургас. На базата на останали елементи от няколко бракувани локомотива.
08. 43-1945 -1984.05.14 - Депо Бургас. На базата на бракуван локомотив 43р-59.
09. 43-1185 -1985.06.30 - Депо Горна Оряховица. На базата на нова рама изградена в депо Горна Оряховица.
10. 07-1917 -1984.01.19 - Депо Горна Оряховица. На базата на един от двата закупени на старо локомотиви от CSD.
11. 70-100 -1982.12.23 - Депо Стара Загора. На базата на преустроен промишлен локомотив 1500V- SKODA 28E.
12. 70-101 -1983.11.06 - Депо Стара Загора. На базата на преустроен промишлен локомотив 1500V- SKODA 28E.
13. 70-102 -1984.06.21 - Депо Стара Загора. На базата на преустроен промишлен локомотив 1500V- SKODA 28E.
14. 70-103 -1985.06.20 - Депо Стара Загора. На базата на преустроен промишлен локомотив 1500V- SKODA 28E.
15. 41-100 -1982.06.18 - Депо Подуяне. На базата на бракуван локомотив 41-22.
16. 41-60 -1983.09.20 - Депо Подуяне. На базата на бракуван локомотив 41-03.
17. 41-40 -1984.09.06 - Депо Подуяне. На базата на бракуван локомотив 41-36.
18. 42-100 -1982.07.18 - ЖПЗ "Георги Димитров". На базата на бракуван локомотив 42-44.
19. 44-045 -1989.07.26 - Депо Подуяне. На базата на катастрофиралите 43р-64 и 43р-77.


С писмо N 28-00-V-344 от 16.12.1991 г. на Генералната дирекция на БДЖ локомотивите получават нови номера:

07-1917 - 07 091.2
41-40 - 41 136.3
41-60 - 41 103.3
41-100 - 41 122.3
42-100 - 42 144.6
43-260 - 43 301.1
43-681 - 43 302.9
43-1185 - 43 303.7
43-1300 - 43 304.5
43-1878 - 43 305.2
43-1888 - 43 306.0 - За този локомотив нямам никакви сведения :-(
43-1903 - 43 307.8
43-1923 - 43 308.6
43-1944 - 43 309.4
43-1945 - 43 310.2
44-045 - 44 064.4
70-100 - 60 001.5
70-101 - 60 002.3
70-102 - 60 003.1
70-103 - 60 004.9

Публикувано на: Вто Дек 07, 2010 5:15 pm
от VESO
Аз не съм виждал нито 301 , нито 305 , нито 306.Предполагам са нарязани.От другите - 304 си замина безславно , 302 и 308 са в Горна , 303 - в база Асеново , останалите се движат.

Публикувано на: Вто Дек 07, 2010 9:49 pm
от Nikss
306 доколкото имам информация е сглобена през 1988 г. и бракувана 10 г. по-късно, на депо ГО. :idea:

Публикувано на: Сря Дек 08, 2010 1:40 am
от disell
Ето я липсващата информация за един Феникс :wink: 44 Р-122 :arrow: 43.1888 :arrow: 43.306
А за Весо 43.301 (43.681) заедно с 43.302 (43.1185) бяха с жълто-синя украска.Ако не си ги виждал в този "оригинален" цвят поне едната можеш да видиш в един български филм (но за съжаление не се сещам името) как отва към сп.Варна с пътнически влак 2104.

Публикувано на: Сря Дек 08, 2010 9:48 am
от LALich
Виждал съм снимки на 43-681(с бронзово боядисани буфери) и 43-1300 които са Червени с три ленти -Бяла ;Зелена и Червена(като не твъдя ,че това е било тяхното единственно оцветяване),а само 43-1185 е била Синя с широка Жълта линия през средата.А 43-260 е била Зелена.

Публикувано на: Сря Дек 08, 2010 11:49 am
от disell
И 43.681 беше синя c жълта лента.

Публикувано на: Сря Дек 08, 2010 12:17 pm
от VESO
В интернет попаднах на тази снимка.Същата я има и в албума на Деянов , явно това е локомотива , за който се говори.А къде ли е правена - може би в Искърското дефиле.
А това би следвало да е "поп Андрей". С различни ливрея и номер.

Публикувано на: Сря Дек 08, 2010 12:22 pm
от vesko7
Да това са Хан Аспарух и Поп Андрей, втората в оригинален вид. А снинките са ползвани за направата на календари и календарчета на депо Горна Оряховица.