Страница 110 от 147
Публикувано на: Пет Юли 29, 2011 8:58 pm
от amon
При нас се обадиха десетина минути след запалването и казаха, че гори подкошовият вентилатор. И аз не знам подробности, но предполагам, че са или четки или кабелите на клемното табло...
Публикувано на: Съб Юли 30, 2011 7:04 pm
от 44.123
44.179 в очакване на проби.
1.
44.179
2.
44.179
Публикувано на: Съб Юли 30, 2011 10:05 pm
от disell
Тея проби ги чака вече месеци

Публикувано на: Сря Авг 03, 2011 6:44 pm
от 45-170
Тази вечер инструктора от Мз заминава за Русе да приема 44-179
Депо Пд
Публикувано на: Чет Авг 04, 2011 2:05 am
от dido73
Мечтата на някои железничари е на път да се сбъдне - депо Пд е пред закриване. От 01.08.2011г. ремонта на локомотиви на практика спря.
След официалната среща на персонала с г-н Недев се разбра, че думата "части" е мръсна дума и не трябва да се употребява за в бъдеще.
Крановете в голямото хале няма да се пускат в експлоатация отново след спирането им от ГД ИДТН. Всички отпуска до второ нареждане.
Пд си отива!
Спете спокойно, деца!
Публикувано на: Чет Авг 04, 2011 8:45 pm
от 44.123
Този Недев ще съсипе цялата железница думи нямам........
А какво става с 44.076 приказваше се, че от август месец ще спира за СР.
Публикувано на: Чет Авг 04, 2011 11:27 pm
от 44142
Някои те лъже доста с ремонтите. 44076 е за ГПР.
Публикувано на: Пет Авг 05, 2011 12:29 am
от disell
Днес 44.179 беше на изолирана проба до Разград .
44-179
Публикувано на: Пет Авг 05, 2011 8:08 am
от фена
Била е скоростна проба ...
Публикувано на: Пет Авг 05, 2011 9:22 pm
от 45-170
другата седмица е на товарна проба
Публикувано на: Съб Авг 06, 2011 11:25 am
от miro87
А по другата на 2637

Публикувано на: Съб Авг 06, 2011 7:18 pm
от 45-170
след като я изпишат ще влиза в подуене за RFT и тогава вече ще печели на 2637 ако още ние ги караме
Публикувано на: Съб Авг 06, 2011 7:33 pm
от 46 242
Защо непремено на 2637 ? Само на 2637/2610 ли ще върти?
Публикувано на: Съб Авг 06, 2011 7:49 pm
от dido73
45-170 написа:след като я изпишат ще влиза в подуене за RFT и тогава вече ще печели на 2637 ако още ние ги караме
От къде на къде в Подуяне? Където й правят ремонт да си й направят RFT-то. Какъв е този ремонт, при който се изписва без RFT и после всяка кочина се довършва в Пд? Явно става въпрос за фиктивен ремонт.
Ако в Руси не поправят радиостанции то в Мездра го правят. Локомотива е техен и би трябвало да си оправят радиостанцията.
Ако пък е с орязани кабели на RFT в Пд кабели вече няма. Тоест има на локомотивите в движение и на някои, които са в халето замразен ремонт - 44-144, 44-140, 45-156, 45-152.
За пореден път се доказва, че депо Пд обира всички негативи, а върши мръсната и тежката работа на други господа.
Пример е 43-531 - кочина в буквалния смисъл на думата. Влиза УЖ за повреден УБ тип "МУСАТ". Да ама не. Оказва се , че номера с влизането уж за повреден УБ е стар изтъркан пе**раски номер на някои отговорни другари за да замажат некадърността си. Проблема с УБ на 34-531 е, че някой някога е правил преобразуване на система "АЛНИКО" в тип "МУСАТ" и като стар пе**раски обичай са направили едно голямо и миризливо АКО, но за него АКО са взели парички. Съответно локомотива е пътувал с изолиран УБ по разни депа (няма да споменавам имена) до тогава, докато локомотивни бригади от Сф не го вкарват за УБ. Сменя се УБ, но проблема не е в УБ, а в инсталацията на УБ. И по стар пе**раски обичай локомотива отново влиза в Пд за да може Пд да обере всички негативи и да обърше всички лайняни гащи на отговорни другари.
Е, при такова неравнопоставено положение на едни спрямо други е логично Пд да е пред закриване, но когато се появи зор забърсва миризливите гащи на отговорните другари.

Публикувано на: Нед Авг 07, 2011 4:31 pm
от 45-170
изписана е без RFT,защото в Русе частна фирма трябва да я прави и много пари иска и затова ръководството е решило да се възтанови в Подуене