Страница 108 от 147
Публикувано на: Чет Юни 09, 2011 2:34 pm
от 44142
Щом има неустоима миризма в машинното след ползване на реостата най вероятно някой спирачен контактор е скапан. Като прегори шунта на роговия контакт на повредения контактор ще се оправи

Публикувано на: Чет Юни 09, 2011 7:35 pm
от Иван Иванов
Няколко снимки от моментното състояние на лок. с нов номер 44-179.0 може да видите в Фейсбук в моя профил.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001227966919
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 1227966919
Публикувано на: Чет Юни 09, 2011 8:06 pm
от 42 072.9
Не бяха прегряти кожусите. Ветровото реле на спирачен вентилатор 2-ра група има нужда от донастройка и мисля, че вече са го оправили. Уж са чистили съпротивленията.
Публикувано на: Чет Юни 09, 2011 8:20 pm
от amon
42 072.9 написа:Не бяха прегряти кожусите. Ветровото реле на спирачен вентилатор 2-ра група има нужда от донастройка и мисля, че вече са го оправили. Уж са чистили съпротивленията.
Както се полага за ''Среден ремонт'', първо уж са свалени, уж са мерени, и съвсем наужким са и чистени

!
Публикувано на: Чет Юни 09, 2011 8:33 pm
от 44142
Искрено се надявам да е направено всичко това. Спирачните контактори едва ли са изпитвани под товар. На доста маш от ремонт като се ползва прословутата спирачка и винаги има на някои контактор да почервенее шунта на роговия контакт. След като прегори няма да мирише споко.
Публикувано на: Чет Юни 09, 2011 8:37 pm
от 44142
Примерно 44098 откакто излезна от ГПР, в 1-ва кабина реостата не бачка. Дали е ключа за управление или селсин трансформатора е загадка. Не спират спомагателните машини като дадеш ключа за пантографа на център пак в първа кабина а преди спираха. Прекъснато спирачно на 3-ТД и тн и това всичко на маш след ГПР.
Публикувано на: Чет Юни 09, 2011 8:41 pm
от Nikss
Преди ГПР-то ми се струва, че бързо я хващаше жегата...

сега не знам как е.

Публикувано на: Пет Юни 10, 2011 10:27 am
от 45-170
44142 написа:Примерно 44098 откакто излезна от ГПР, в 1-ва кабина реостата не бачка. Дали е ключа за управление или селсин трансформатора е загадка. Не спират спомагателните машини като дадеш ключа за пантографа на център пак в първа кабина а преди спираха. Прекъснато спирачно на 3-ТД и тн и това всичко на маш след ГПР.
Това е така и като оставиш ключа на 2 пантограф във вкл. положение и преместиш управлението в 2 кабина се вдигат и двата пантографа
Публикувано на: Съб Юни 18, 2011 9:52 am
от Georgi Dimitrov
От софийските машини, освен 157 имали други които ще се пребоядисват?
Публикувано на: Съб Юни 18, 2011 12:03 pm
от n0_aLoNe
081 и 098(може би)
Публикувано на: Съб Юни 18, 2011 6:56 pm
от Georgi Dimitrov
Защо сега се наумиха да ги боядисват, а не след извършване на ремонтите?

Публикувано на: Съб Юни 18, 2011 6:59 pm
от 42 072.9
Защото е вътрешно "раздвижване", с една дума инициатива на началството.
Публикувано на: Съб Юни 18, 2011 7:30 pm
от 44142
Нека да ги по освежат малко и СФ машини. Бяха заприличали на дракстери. След като излезне от боя 081 ще влезне 44096.
Публикувано на: Нед Юни 19, 2011 4:08 pm
от фена
Да попитам нещо, 45-176 колко катастрофи е преживяла след ГПР-то в Дупница машината е и на двете кабини е без СМЕ, доколкото знам е имала само една катастрофа на Иганово за друга не знам дайте малко инфо моля.
Публикувано на: Нед Юни 19, 2011 5:53 pm
от Georgi Dimitrov
Още от катастрофата на Иганово машината е без СМЕ и без реостатна спирачка. Повече подробности за този инцидент може да видиш в темата "Катастрофите на 41,42,43,44 и 45".