Страница 107 от 147

Публикувано на: Вто Юни 07, 2011 10:33 pm
от dido73
42 072.9 написа:За утре 08.06 е назначена спирачна проба на 44 096.
Не разгласявай служебна информация! 8) Има заповед.
bdz46 написа:
rexkos написа:Къде ги боядисват? В Дупница ли?
В депо София при дизелите.
Опаа... служебна информация. Сгази лука. 8)

Публикувано на: Вто Юни 07, 2011 10:38 pm
от bdz46
Аз още нищо не съм подписвал.

Публикувано на: Вто Юни 07, 2011 10:42 pm
от VESO
Дидо , нали и ти още не си подписвал нищо? Давай смело. :D

Публикувано на: Вто Юни 07, 2011 10:44 pm
от dido73
VESO написа:Дидо , нали и ти още не си подписвал нищо? Давай смело. :D
Не съм подписвал нищо затова и пуснах снимките на 44-096. Като подпиша приключвам със снимките и спирам да пиша във форума, защото само една дума може да се разглежда като служебна информация. Освен ако преди това не подпиша заявление за прекратяване на трудови отношения. :)

Публикувано на: Вто Юни 07, 2011 11:45 pm
от RAILWAYSTATION
ти може да си споделяш без да научават от ръководството на бдж не е задължително. Може да ги излъжеш по някакъв начин. Иначе все едно ограничават демокрацията. Неофициално си пишеш и готово.

Публикувано на: Сря Юни 08, 2011 1:00 am
от VESO
Остава да си регистрира нов акаунт по подобие на един многолик потребител от другия форум , който пише с повече от един псевдоним и благодарение на който закриха трети форум. :lol:

Публикувано на: Сря Юни 08, 2011 7:16 pm
от Nikss
dido73 написа:
42 072.9 написа:За утре 08.06 е назначена спирачна проба на 44 096.
Не разгласявай служебна информация! 8) Има заповед.
bdz46 написа:
rexkos написа:Къде ги боядисват? В Дупница ли?
В депо София при дизелите.
Опаа... служебна информация. Сгази лука. 8)
Ба я тия дет са издали тъз малоумна заповед да са е**т у г**а. :!: :evil: :twisted:
И кат ида в депото и видя какво и що и после го напиша тук ни мой ми кажат копче, щот не работя в БДЖ. Чаткате ли :?: :idea: :arrow:

Публикувано на: Сря Юни 08, 2011 7:43 pm
от rexkos
Наистина няма абсолютно никаква логика в тази тъпа заповед, издадена от още по-тъпоумна тиква. Ами ако до края на месеца видя 44 096 на някой влак (а наистина се очаква да печели съвсем скоро след извършен СР), погледна шаблона на коя дата е изписана от ремонт. После изтипосам във форума, че машината се движи след извършен среден ремонт, изписана на дата XX.06.2011. И какво ще рече това - че изнасям служебна информация ли? Е друг е въпросът, че не работя в системата и никой не може да ми каже. Друг е въпросът, че форумците, работещи в системата, ако изнесат подобна информация, как ще после докажат, че наистина работят към нея? :wink:

Друг хипотетичен пример - днес пътувах с влак Х с локомотив 44.ххх, който счупи пантограф в междугарие У. Оп, и това било изнасяне на служебна информация. :lol:

Публикувано на: Сря Юни 08, 2011 7:59 pm
от 42 072.9
Днес 44 096 издържа скоростно-спирачните проби. Хубавото, е че няма 30 точки като 44 074, когато излезе от ремонт. Електро-динамичната спирачка работи, но след ползване се появява неустоима миризма от машинното и незнам колко ще изкара така.
Да ни е честита новата машина и е до 100км/ч. Интересно ми е как за едни локомотиви има нови пружини и амортисьори, а за други стари и рециклирани.

Публикувано на: Сря Юни 08, 2011 8:05 pm
от dobo
Сигурно и при смяната им, някой машини ползват връзки :D

Публикувано на: Сря Юни 08, 2011 8:13 pm
от 42 072.9

Публикувано на: Сря Юни 08, 2011 9:02 pm
от 45-170
жалко че е до 100км/ч да бяха взели колоосите на 144 а тя да стане до 100 и без това е ТНТМ и е наи подходяща за работа в Драгоман

Публикувано на: Сря Юни 08, 2011 9:08 pm
от bdz46
42 072.9 написа:Електро-динамичната спирачка работи, но след ползване се появява неустоима миризма от машинното и незнам колко ще изкара така.
Ще се измирише.

Публикувано на: Чет Юни 09, 2011 12:19 am
от dido73
42 072.9 написа:Днес 44 096 издържа скоростно-спирачните проби. Хубавото, е че няма 30 точки като 44 074, когато излезе от ремонт. Електро-динамичната спирачка работи, но след ползване се появява неустоима миризма от машинното и незнам колко ще изкара така.
Да не би някой спирачен вентилатор от двата да не работи. Сетихте ли се да пипнете ламаринения кожух на спирачните съпротивления и на двете групи. Ако някой е бил твърде нагрят значи има проблем с вентилацията на спирачните. Лошото е, че спирачните вентилатори се пробват едва при скоростната проба.

Публикувано на: Чет Юни 09, 2011 7:05 am
от n0_aLoNe
Има проблем с ветрово реле на спирачен вентилатор.