Страница 104 от 147
Публикувано на: Нед Май 22, 2011 10:51 pm
от dido73
44142 написа:Панел за управление на реостата за 144 ще се вземе от 44084. Предполагам, че и токоизправителя ще е от 084.
Да най-логично е. Панела на 44-084 си е там. Не е свалян. Свалили сме само рекдините и панелите с датчиците Y8.x.
44142 написа:При възстановяването на 144 реостата ще се възстановява ли или ще се премахне?
А това вече ще кажат мозъците по върховете. Ако ще се премахва то отпада взимането на панела за управление на реостата от 44-084.
Публикувано на: Вто Май 24, 2011 7:12 pm
от Иван Иванов
Греенето на трафа е от не затегнат магнитопровод .
С малко закъснение по горе описаните проблеми.
Публикувано на: Вто Май 24, 2011 7:27 pm
от VESO
Хора , тази тема не стана ли с твърде много страници? Ще вземем да кандидатстваме за "Гинес".

Публикувано на: Вто Май 24, 2011 11:20 pm
от borislaviv
Иван Иванов написа:Греенето на трафа е от не затегнат магнитопровод .
С малко закъснение по горе описаните проблеми.
Вярно е, но тогава и ще бръмчи по-силно. Машинистите, които са карали този локомотив, дали им е правило впечатление по-силно бръмчене?
Публикувано на: Чет Май 26, 2011 6:28 pm
от Иван Иванов
За 45-179.9 търся четири 4-ки и четири 0-ли за новия номер 44-179.0 с нови колооси за 130 км/ч.
Публикувано на: Чет Май 26, 2011 6:55 pm
от VESO
Машината не трябваше ли от 1-ви юни да е с новия номер?

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 7:16 pm
от Иван Иванов
Кога ще излезе е божа работа. Има нареждане за преустройството.
Публикувано на: Чет Май 26, 2011 7:27 pm
от 46 242
Откъде се пръкнаха тези нови колооси за 45 179, като последните отидоха на 44 133?
Публикувано на: Чет Май 26, 2011 7:40 pm
от amon
Иван Иванов написа:Кога ще излезе е божа работа. Има нареждане за преустройството.
В какво се състои преустройството?
Публикувано на: Чет Май 26, 2011 7:51 pm
от Иван Иванов
Чешки колооси дори преди няколко дена от снабдителна база Русе замина един комплект за Стара Загора или поне камиона беше от там.
Публикувано на: Чет Май 26, 2011 7:54 pm
от Иван Иванов
Причината е завишен шум в единия редуктор на нейните колооси, евентуално и почти сигурно ГЗК.
Публикувано на: Чет Май 26, 2011 8:17 pm
от 45-170
До колкото разбрах не могат да се разберат за RFT на 45-179.била е повредена и искат да я въстановява частна фирма в Русе а пък от Мездра началниците казват че е била изправна когато го закараха локомотива за ремонт.А фирмата иска пари и то много
Публикувано на: Чет Май 26, 2011 10:18 pm
от Nikss
Айде и на тъз й развалиха теглителната норма за едното нищо...

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 10:22 pm
от Тената
Иван Иванов написа:Чешки колооси дори преди няколко дена от снабдителна база Русе замина един комплект за Стара Загора или поне камиона беше от там.
Ще правят 45 184

44 184. До колкото разбрах аз.
Публикувано на: Чет Май 26, 2011 10:23 pm
от Nikss
Да ги направят всичките 45 в 44, та да мирясат вече...

така ще могат да се задъхват с леките влакове в баирите и да боксуват на воля...
