Страница 104 от 147

Публикувано на: Нед Май 22, 2011 10:51 pm
от dido73
44142 написа:Панел за управление на реостата за 144 ще се вземе от 44084. Предполагам, че и токоизправителя ще е от 084.
Да най-логично е. Панела на 44-084 си е там. Не е свалян. Свалили сме само рекдините и панелите с датчиците Y8.x.
44142 написа:При възстановяването на 144 реостата ще се възстановява ли или ще се премахне?
А това вече ще кажат мозъците по върховете. Ако ще се премахва то отпада взимането на панела за управление на реостата от 44-084.

Публикувано на: Вто Май 24, 2011 7:12 pm
от Иван Иванов
Греенето на трафа е от не затегнат магнитопровод .
С малко закъснение по горе описаните проблеми.

Публикувано на: Вто Май 24, 2011 7:27 pm
от VESO
Хора , тази тема не стана ли с твърде много страници? Ще вземем да кандидатстваме за "Гинес". :D

Публикувано на: Вто Май 24, 2011 11:20 pm
от borislaviv
Иван Иванов написа:Греенето на трафа е от не затегнат магнитопровод .
С малко закъснение по горе описаните проблеми.
Вярно е, но тогава и ще бръмчи по-силно. Машинистите, които са карали този локомотив, дали им е правило впечатление по-силно бръмчене?

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 6:28 pm
от Иван Иванов
За 45-179.9 търся четири 4-ки и четири 0-ли за новия номер 44-179.0 с нови колооси за 130 км/ч.

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 6:55 pm
от VESO
Машината не трябваше ли от 1-ви юни да е с новия номер? :roll:

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 7:16 pm
от Иван Иванов
Кога ще излезе е божа работа. Има нареждане за преустройството.

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 7:27 pm
от 46 242
Откъде се пръкнаха тези нови колооси за 45 179, като последните отидоха на 44 133?

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 7:40 pm
от amon
Иван Иванов написа:Кога ще излезе е божа работа. Има нареждане за преустройството.
В какво се състои преустройството?

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 7:51 pm
от Иван Иванов
Чешки колооси дори преди няколко дена от снабдителна база Русе замина един комплект за Стара Загора или поне камиона беше от там.

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 7:54 pm
от Иван Иванов
Причината е завишен шум в единия редуктор на нейните колооси, евентуално и почти сигурно ГЗК.

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 8:17 pm
от 45-170
До колкото разбрах не могат да се разберат за RFT на 45-179.била е повредена и искат да я въстановява частна фирма в Русе а пък от Мездра началниците казват че е била изправна когато го закараха локомотива за ремонт.А фирмата иска пари и то много

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 10:18 pm
от Nikss
Айде и на тъз й развалиха теглителната норма за едното нищо... :evil:

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 10:22 pm
от Тената
Иван Иванов написа:Чешки колооси дори преди няколко дена от снабдителна база Русе замина един комплект за Стара Загора или поне камиона беше от там.

Ще правят 45 184 :arrow: 44 184. До колкото разбрах аз.

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 10:23 pm
от Nikss
Да ги направят всичките 45 в 44, та да мирясат вече... :evil: така ще могат да се задъхват с леките влакове в баирите и да боксуват на воля... :twisted: