Страница 102 от 147

Публикувано на: Пон Май 16, 2011 11:01 pm
от bdz46
Аз обаче ще си запазя правото да коментирам и недоволствам, когато дадена явна повреда присъства в 6 последователни поръчки без да бъде отстранена.

Публикувано на: Сря Май 18, 2011 2:05 pm
от 44142
44144 е вкарана да се възстановява. Имаше идея първоначално лок да се прави в ДЦА но в последствие се взе мъдрото решение и ще се прави в ПД. 44096 до 1-2 дена я изкарват за функционални проби.

Публикувано на: Пет Май 20, 2011 10:43 pm
от amon
Обема работа, необходим за възстановяването на 144 е съизмерим със планов ''среден ремонт''. Унищожен от огъня е оперативния кабелаж около трансформатора, кабелажа на самия трансформатор, оперативния кабелаж намиращ се на средния покрив и управляващ ГВП, силовите кабели по и около трансформатора, кабелите ВН от рейка ''ВН'' под консерватора, проводници 208 от шина 208, напълно са унищожени 2-ри тягов изправител и 021.

Публикувано на: Съб Май 21, 2011 12:25 am
от dido73
amon написа:Обема работа, необходим за възстановяването на 144 е съизмерим със планов ''среден ремонт''. Унищожен от огъня е оперативния кабелаж около трансформатора, кабелажа на самия трансформатор, оперативния кабелаж намиращ се на средния покрив и управляващ ГВП, силовите кабели по и около трансформатора, кабелите ВН от рейка ''ВН'' под консерватора, проводници 208 от шина 208, напълно са унищожени 2-ри тягов изправител и 021.
+унищожен панел управление на батира
Изображение
Изображение
Изправителния шкаф:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Публикувано на: Съб Май 21, 2011 6:53 am
от driver
нека ги карат още без вентилация кето е масова практика това са технически вандали

Публикувано на: Съб Май 21, 2011 9:53 am
от Nikss
Времето се затопли отдавна... при температура над 10 градуса по C няма причина да го правят!

Публикувано на: Съб Май 21, 2011 1:45 pm
от WOLFMX
Няма ли сигнализиране когато локомотива грее и не ли забранено да се кара без вентилация? :shock: :evil:

Публикувано на: Съб Май 21, 2011 2:07 pm
от фена
Според мен по интересното е, че 45-170 вече неможе да се види на оградата на мездренскотото депо а само в хале №6 за оборудване на ходовата част и тя както и 44-144 заминава за ремонт в цеха за разкрасяване и възстановяване в "Дупница" пожелава ме късмет и на двете и скорошно завръщане.

Публикувано на: Съб Май 21, 2011 3:10 pm
от Georgi Dimitrov
Карането без вентилация е забранено, и попринцип не може да се кара със изключена вентилация. Има реле за цялостен контрол на вентилацията (реле 406). Това реле има 2 блок-контакта , които са затрорени. Когато машиниста изключи вентилаторите или ако някой от тях спре поради повреда, а локомотива е на позиция след изтичане на 6 сек. реле 406 отваря своите блок-контакти и понеже е свързано във веригата на ГВП предизвиква неговото изключване. Но като се шунтира това реле може да си караш без вентилация колкото искаш или поне колкото устиска локомотива! :) Това е, което аз знам ако има някакви пропуски или неточности, моля да бъда поправен :!:

Публикувано на: Съб Май 21, 2011 5:48 pm
от borislaviv
Georgi Dimitrov написа:Карането без вентилация е забранено, и попринцип не може да се кара със изключена вентилация. Има реле за цялостен контрол на вентилацията (реле 406). Това реле има 2 блок-контакта , които са затрорени. Когато машиниста изключи вентилаторите или ако някой от тях спре поради повреда, а локомотива е на позиция след изтичане на 6 сек. реле 406 отваря своите блок-контакти и понеже е свързано във веригата на ГВП предизвиква неговото изключване. Но като се шунтира това реле може да си караш без вентилация колкото искаш или поне колкото устиска локомотива! :) Това е, което аз знам ако има някакви пропуски или неточности, моля да бъда поправен :!:
Точно така. За това всеки машинист носи в себе си бъркалка или ластик, зависи какъв вид е релето, за да блокира контактите му. Но понякога действително има нужда от подклинване на 406, когато някое ветрово реле откаже. Но от това вентилацията няма да спре. Трябва да се прекъсне веригата на реле B5 за да стане това.

Публикувано на: Съб Май 21, 2011 6:02 pm
от WOLFMX
Това за ГВП не го разбрах. Реле 406 е свързано с ГВП и ГВП предизвиква реле 406 да изключи или?

Публикувано на: Съб Май 21, 2011 6:26 pm
от Тената
WOLFMX написа:Това за ГВП не го разбрах. Реле 406 е свързано с ГВП и ГВП предизвиква реле 406 да изключи или?

Реле 406 ( реле контрол вентилация ) е във веригата на "ГВП" ( главен въздушен прекъсвач ), и когато локомотива е на позиция ( под тяга ) релето ( 406 ) трябва да е със затворени блок контакти за да може "ГВП" да е включено и локомотива да се движи. А когато стане повреда по вентилацията и откаже вентилатор релето ( 406 ) изключва "ГВП" за да не се стигне до прегряване и запалване на локомотива. Един вид защита.

Публикувано на: Съб Май 21, 2011 7:01 pm
от n0_aLoNe
За да бъдем максимално точни, реле 406 с неговите контакти 1-2, прекъсва захранването на реле 408. 408 отпада и с негови контакти 5-6 прекъсва захранващата верига на изключващият ЕПВ(S1) на прекъсвача.

Публикувано на: Съб Май 21, 2011 8:54 pm
от mmtt
Абе с две думи подклинишлия на 406 и се ебава маиката :roll:

Публикувано на: Съб Май 21, 2011 9:40 pm
от bdz46
За мен по-интересно е, защо на 144 трансформатора грееше като печка, дори на празен ход, при пълноценна вентилация и работещи помпи и доколко това има принос за пожара?
45 172 е същата работа - могат да се пържат яйца върху трафа след часове работа на празен ход.