

Акредитиран фотограф

А и с тази експлоатация съвсем се е предал. Бутат стекове цигари на всякъде и в панела за управление на зарядното устройство. На 85 беше прекъснат кабел за настройка на напрежението на ЗУ и съответно ЗУ вдига 90V и гори всичко що е за 50V. При тази експлоатация и тези цигарени босове-машинисти няма как да оцелеят локомотивите44142 написа:Лок може да е ТНТМ но не дава ядове и си върви, но с този ремонт лок се е предал.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Пожара е от изправителя а около него е само опушено
http://lok45.hit.bg/DSC03656a.JPG
http://lok45.hit.bg/DSC03656a.JPG
Цялата машина имаш ли я на снимка?44142 написа:Пожара е от изправителя а около него е само опушено
http://lok45.hit.bg/DSC03656a.JPG

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

не деи да слагаш цялата експлоатация под общ знаменател, защото ремонта е по зле от експлоатацията с техните обяди дето правят, и след ремонт локомотива излиза с повече повреди.dido73 написа:А и с тази експлоатация съвсем се е предал. Бутат стекове цигари на всякъде и в панела за управление на зарядното устройство. На 85 беше прекъснат кабел за настройка на напрежението на ЗУ и съответно ЗУ вдига 90V и гори всичко що е за 50V. При тази експлоатация и тези цигарени босове-машинисти няма как да оцелеят локомотивите44142 написа:Лок може да е ТНТМ но не дава ядове и си върви, но с този ремонт лок се е предал.
Колега, моля пишете на правилен български език!
Ето тук има видео клип на машина при нейното гасене от пожарникарите.

В GTSofia в темата Железопътни инциденти я има.desiro_94 написа:Цялата машина имаш ли я на снимка?44142 написа:Пожара е от изправителя а около него е само опушено
http://lok45.hit.bg/DSC03656a.JPG

Вие също не слагайте целия ремонт под общ знаменател. Не гледай в канчето на другия! Гледай си в твоето канче!45-170 написа:не деи да слагаш цялата експлоатация под общ знаменател защото ремонта е по зле от експлоатацията с техните обяди дето правят и след ремонт локомотива излиза с повече повреди

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

стига с това канче,ми се стегнете в защото са наи лошо подържани нашите локомотиви на депо Сф,а не да ги караме по другите депа да ви оправят бакиитеdido73 написа:Вие също не слагайте целия ремонт под общ знаменател. Не гледай в канчето на другия! Гледай си в твоето канче!45-170 написа:не деи да слагаш цялата експлоатация под общ знаменател защото ремонта е по зле от експлоатацията с техните обяди дето правят и след ремонт локомотива излиза с повече повреди
!!!

Сигурно затова 45-180 след ремонта в Дца, понеже ни оправят бакиите, дойде да се оправя реостата в Пд. Мда. Понеже другите депо са много кадърни та накрая в Пд.45-170 написа:стига с това канче,ми се стегнете в защото са наи лошо подържани нашите локомотиви на депо Сф,а не да ги караме по другите депа да ви оправят бакиите
Оправихме го разбира се. Ама добре че са другите депа да ни оправят бакиите.

Единственото депо, където поддръжката е перфектна това е Го. Всички останали не ми ги хвали. Да не би на 46-205 ние в Пд да забравихме да завием болтовете на долната черупка на редуктора?
Ай стига вече че ме дразните с вашите глупости. Все Пд ви е виновно. 45-167 като се запали пак ли Пд е виновно


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори