Страница 11 от 31

Публикувано на: Съб Яну 12, 2008 11:04 pm
от RWman
За пръв път виждам 5611 да заминава от челен коловоз. :o
А колкото до табелката-често явление е да се види на Куловските влакове такъв маршрут. :lol:

Публикувано на: Съб Яну 12, 2008 11:51 pm
от Nikola VS
Колкото пъти съм виждал 5611 винаги заминава от там :wink:

Публикувано на: Нед Яну 13, 2008 9:33 am
от 42 072.9
Тази сутрин БВ 2636 пристигна 3 минути преди време на гара София с лок 45 205.
БВ 3636 пристигна с 40 минути закъснение начело с лок 45 163.

Публикувано на: Нед Яну 13, 2008 2:04 pm
от 46 242
42 072.9 написа:Днес на гара Повеляново УБВ 2602 пристигна с лок 43 528+43Р(като влакова) на ГО машините се цепиха и дойде 45 161. До СФ влака закъсня 2часа, като на Повеляново дойде с 40 минути вътре.
Влакът потегли в 14ч13 от Плевен в него ден и натрупа допълнително 15 мин закъснение до Сф. Почти навсякъде 2602 не можа да реализира разрешената участъкова скорост, като в лекия баир към Д.Дъбник тя падна до 78 км/час....Имах по-добро мнение за серия 45. :? Можем ли да обвиним ГО в толкова слабо каране :roll:

Публикувано на: Нед Яну 13, 2008 2:06 pm
от 43.309
45.155 ускорява 8614 от намалението 40 при магистралата до гара Вакарел до 85-90 км/ч с 11 вагона.Просто оряховци не са си давали зор.

Публикувано на: Нед Яну 13, 2008 2:12 pm
от 46 242
Не са си давали зор ??? При 100 минути закъснение !!!...За 8614 се съмнявам да скочи от 40те до 85. Оценката на скороста може да е много субективна.

Публикувано на: Нед Яну 13, 2008 2:15 pm
от 43.309
Е добре 45 не може да изкара 8 пикливи вагона по нагорнище със 100 км/ч това звучи повече от несериозно.

Публикувано на: Нед Яну 13, 2008 2:37 pm
от 44142
Като спазят условието за вкл на шунтове при 45 няма да вдигнат скорост. При 100 мин закъснение каквото и да направиш няма да вкараш влака на време. От Плевен към Гривица и от Ч.Бряг към Хумата с 45 на 2637 може пре спокойно да се вдигнат 90км но не трябва да се спазва условието за вкл на шунтовете. Трябват 32 позиций и 4 шунта.

Публикувано на: Нед Яну 13, 2008 6:40 pm
от 42 072.9
Днес 2602 отново закъсня с 20 минути и подпря 5623.
МБВ 363 замина с лок 44 090, която от скоро е с нови чепици.

Публикувано на: Нед Яну 13, 2008 6:45 pm
от 42 072.9
46 242 написа:
42 072.9 написа:Днес на гара Повеляново УБВ 2602 пристигна с лок 43 528+43Р(като влакова) на ГО машините се цепиха и дойде 45 161. До СФ влака закъсня 2часа, като на Повеляново дойде с 40 минути вътре.
Влакът потегли в 14ч13 от Плевен в него ден и натрупа допълнително 15 мин закъснение до Сф. Почти навсякъде 2602 не можа да реализира разрешената участъкова скорост, като в лекия баир към Д.Дъбник тя падна до 78 км/час....Имах по-добро мнение за серия 45. :? Можем ли да обвиним ГО в толкова слабо каране :roll:
Днес кардамеца дойде преди време с 45-та марка, значи може.
Разписанието на 2602 незнам дали е натегнато, но преди година от Ва до Сф влака върви навреме с лок 44 на 3 ТД.
45 161 е тъничка а и не и даваха зор, да не вземе да скочи скоростомера та после да има писане...
А за това, че скоростта е паднала към Дъбниците там има доста люлки и ако изтървеш влака е трудно да наваксаш.

Публикувано на: Нед Яну 13, 2008 11:04 pm
от Nikss
Актуална информация за днес 13-ти януари от гара Червен бряг:
:arrow: ПВ20130 днес се обслужи от ЕМВ 32 037.4 + 32 038.2 пристигна точно навреме
:arrow: БВ2611 днес се тегли от ЕЛ 45 163.3 движи се с 10 минути закъснение
:arrow: ПВ20132 днес се тегли от ЕЛ 45 182.3 движи се точно навреме
:arrow: УБВ2602 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" беше обявен с 15 минути закъснение

Публикувано на: Пон Яну 14, 2008 12:37 am
от 46 242
От както ГО взеха 2602, същият е редовно в закъснение.Друго обесненение е в машината-работила е без един TD, но това е само предположение.

Публикувано на: Пон Яну 14, 2008 12:48 am
от 42 072.9
20 минути са си две вафлички.

Публикувано на: Пон Яну 14, 2008 1:57 pm
от VESO
42 072.9 написа:20 минути са си две вафлички.
Или 3 баници , заедно с бозата.
:D :D :D

Публикувано на: Пон Яну 14, 2008 2:09 pm
от 43.309
10112 престоява на гара Ксц поради повреда на ЕМВ.