Страница 11 от 21

Публикувано на: Съб Дек 08, 2007 10:05 am
от rexkos
Първите промени като цяло са за добро. Махнат е абсурдният 6 минутен престой на 6624 на гара Кракра за среща с 50225. След корекциите, бързият не спира на Кракра, а пътническият го чака на Перник само с 2 минути повече (вместо 1 минута, стои 3), които до Гълъбник избива и оттам до Дупница по първоначално заложеното разписание в ГДВ.

Публикувано на: Съб Дек 08, 2007 5:52 pm
от Mario Evstatiev
Освен това се коригират допуснати правописни грешки в КР А и Б и 5 и 6 в разписанията на влакове 5623, 5624, 50224, 6624, 60102...

Публикувано на: Нед Дек 09, 2007 3:25 pm
от 42 072.9
Филиал Плевен няма да кара повече 2626/462, същия се кара от депо ГО.

Публикувано на: Нед Дек 09, 2007 6:02 pm
от rexkos
От днес вече няма Бай Седмак в участъка Русе - Гюргево Норд. Ще го карат с лок. CFR 60. Интересното е, че влаковете в участъка фигурират в нашите КР и даже си пише "лок CFR 60". Да не би наши бригади ще карат румънските машини? Друго обяснение не виждам.

Публикувано на: Нед Дек 09, 2007 6:14 pm
от VESO
Интересна работа , досега международните влакове през моста на дружбата се теглеха от нашите 07-00-ци , ако е истина това , което пише , ето удобен повод да се разходя до дунавския град. :D Локомотивите серия 60 на CFR са тези.
Спомням си , че Тодор (bdz46) имаше една стара снимка на такъв локомотив , заснет на центр. Русе.

Публикувано на: Нед Дек 09, 2007 7:10 pm
от Nikss
Та то тези лок CFR 60 са същите като нашите 06,така,че мисля,че няма да е проблем да се карат от наши бригади. :)

Публикувано на: Пон Дек 10, 2007 12:51 am
от Ivo
Имам едни въпрос относно разписанието на влак 3621-значи случвало ми се е до Карлово да сме с 40-50 мин. закъснение, а до Бургас да го избием и да пристигнем навреме, или най-много с 10-тина мин. вътре.
Например на 7-ми беше на време на Карлово, на 8-ми с 50 мин.закъснение.
Това означава ли, че би могло 3621 да пътува с 50 мин.по бързо от София до Бургас, след като Карлово-Бургас очевидно може да се вземе с 40-50 мин.по-бързо, щом избива такива закъснения.

Публикувано на: Пон Дек 10, 2007 9:24 am
от 43.309
По сегашното разписание влязло от вчера са спестени 10 ина мин.,но принципно има още много време за избиване.

Публикувано на: Пон Дек 10, 2007 9:27 am
от rexkos
На 3602 също са спестени 10 минутки, въпреки че там няма промени в скоростите. :)

Публикувано на: Пон Дек 10, 2007 9:34 am
от 43.309
Има премахнати намаления затова :lol: .Така е и по 2-ра.

Публикувано на: Чет Яну 03, 2008 5:20 pm
от Ryan
Не знам дали е тук мястото за въпроса ми, но мисля, че няма по-подходящо място :wink:

Та имам питане относно третата цифра на БВ - как се определя тя? :roll:

Публикувано на: Чет Яну 03, 2008 5:27 pm
от 43.309
Третата цифра,малко относително е.Просто бившите влакове примерно
211 стана 2611.Така и всички останали.Преди експресите бяха с номера на линията и цифри от 1 до 9.Примерно 201 202 итн.БВ почваха от 10 нагоре,не всички де.

Публикувано на: Чет Яну 03, 2008 5:44 pm
от rexkos
Третата цифра на номерата на БВ се определя по следния начин:

1 - бърз влак, спиращ на по-малко гари. Например: 2611, 8614 и т.н.
2 - бърз влак, спиращ на повече гари. Например: 1621, 3621, 5623, 6621, 9621 и т.н.
3 - бърз влак, движещ се и по второстепенен участък. Например: 2637 (29-ма линия), 3637 (33-та линия), 7631 (72-ра линия), 9636 (91-ва линия).
За 4 и 5 не мога да отговоря конкретно.
6 е за МБВ за вътрешно съобщение (в ГДВ 2006 имаше такива).
7 - влакове, движещи се в определени дни
8 - сезонни влакове
9 - извънредни влакове

Публикувано на: Чет Яну 03, 2008 5:45 pm
от 43.309
Това спиращ на малко или много гари е относително...

Публикувано на: Чет Яну 03, 2008 7:11 pm
от Ryan
Много благодаря за отговорите :)