Страница 11 от 26

Публикувано на: Съб Ное 17, 2007 7:26 pm
от bdz46
Вчера на 32 117/118, обслужваща влак 50110 блокира редуктор преди гара Дупница. ЕМВ е прибрана в депо Дупница до привеждането и в годност за придвижване към София. Влак 50110 е обслужен със 110мин закъснение от 32 141/142, взета от влак 50223, което причини и 30мин закъснение на влак 50205. Влак 50224 е обслужен само от 32 107/108 (вместо от 32 107/108 + 32 141/142, както е по график в Петък) и се движеше навреме. След счупения пантограф на 33 005/006 и влизането на 32 077/078 за струг, в София остават 8 (осем) ЕМВ в движение.

Публикувано на: Съб Ное 17, 2007 7:40 pm
от VESO
Значи положението с електричките в столицата излиза извън релси..... :?
Колко мотриси ви бяха необходими при обслужването на влакове за един ден?

Публикувано на: Съб Ное 17, 2007 7:55 pm
от bdz46
VESO написа:Колко мотриси ви бяха необходими при обслужването на влакове за един ден?
16 :D
Тоталният минимуми, за да се осигурят всички влакове поне с по една електричка е 12.

Публикувано на: Съб Ное 17, 2007 10:20 pm
от VESO
За сметка на това пътниците са били доволни от 10113 / 10116 на 14-ти ноември. :)
Случайно днес се срещнах с едно момиче , пътувало на тази дата от Септември до Костенец с вагоните серия 63 и тя ми сподели , че такъв лукс рядко се срещал - да си плащаш за пътнически влак , а да пътуваш с вагони които до преди време са се движили само на ускорени влакове.
"Ех , ако всички ПВ бяха с такива вагони" - сподели тя накрая.

Публикувано на: Съб Ное 17, 2007 10:23 pm
от bdz46
VESO написа:За сметка на това пътниците са били доволни от 10113 / 10116 на 15-ти ноември. :)
Да бе, много доволни са били, когато хора за две електрички е трябвало да се наблъскат в тези два вагона.

Публикувано на: Съб Ное 17, 2007 10:30 pm
от VESO
За 10113 се досещам какво е било вътре особено със смрадливите елементи от Ихтиманско , но 10116 го огледах внимателно и дори влязох в първия вагон.Всички сепарета с масичка бяха заети , но имаше и немалък брой свободни седалки.От ПО до Стм най - вероятно е имало малко гъчканица , после влакът се изпразва някъде до Костенец.На СФ не знам с колко човека пристига , но предполагам се броят на пръсти.
(Някой преди време по форума беше писал , че една вечер в силен дъжд са пристигнали с електричката на центр. гара само с един пътник , който се качил някъде по спирките и чакал повече от час въпросния 10116).

Публикувано на: Съб Ное 17, 2007 10:33 pm
от bdz46
VESO написа:(Някой преди време по форума беше писал , че една вечер в силен дъжд са пристигнали с електричката на центр. гара само с един пътник , който се качил някъде по спирките и чакал повече от час въпросния 10116).
Въпросният пътник беше чакал един час на спирка Стамболово и си слезе на Ихтиман. От там до Сф нямаше нито един.
VESO написа:От ПО до Стм най - вероятно е имало малко гъчканица
Аз се съмнявам, че изобщо са се качили всички желаещи. Електричката се наблъсква като консерва.

Публикувано на: Съб Ное 17, 2007 10:39 pm
от VESO
Това е дало възможност 1622 да се понапълни още малко.Понеже Стм е в градска зона 1 , пътниците с карти (каквито са над 90 % от учениците и работещите в ПО) могат спокойно да ползват бързия.

Значи 10116 е пристигнал само с превозната бригада и машинистите?
Досега не си спомням такъв случай , толкова ли няма никой за София, може би проблемен е часът на пристигане в крайната гара.

Публикувано на: Съб Ное 17, 2007 10:52 pm
от mitko_pz
Тогава е пристигал някъде към 23 часа в София и затова е било така

Публикувано на: Съб Ное 17, 2007 10:53 pm
от bdz46
mitko_pz написа:Тогава е пристигал някъде към 23 часа в София и затова е било така
Пристигаше към 23:30.
VESO написа:Значи 10116 е пристигнал само с превозната бригада и машинистите?
Досега не си спомням такъв случай.
Колко пъти си пътувал до София с 10116?

Публикувано на: Съб Ное 17, 2007 10:59 pm
от VESO
bdz46 написа:....Колко пъти си пътувал до София с 10116?
Нито веднъж не съм стигал с него в крайната гара , но поне досега във форума никога не се споменало , че влак пристига само с обслужващите го бригади.А ти колко пъти си виждал влак , пътуващ на разстояние 156 км да пристига в крайната си гара съвършено празен?Аз не съм , затова се и изненадах и писах че главния "виновник" за това е късният час на пристигане.Явно не може да се измести по - рано.
А когато имам път към София по това време , обикновено си хващам "Сл.Бряг".

Публикувано на: Съб Ное 17, 2007 11:03 pm
от bdz46
VESO написа:А ти колко пъти си виждал влак , пътуващ на разстояние 156 км да пристига в крайната си гара съвършено празен?
Няколко пъти.
С по 1-2 пътника - много пъти. Виждал съм и влак да тръгва от началната си гара съвършено празен.

Публикувано на: Съб Ное 17, 2007 11:06 pm
от VESO
Сега погледнах влака в електронното разписание на БДЖ (на пътеводителя ми повече не се доверявам) и открих , че 10116 има престой на Сп от 18:33 до 19:07 , за да чака 1622 да го надмине.Не може ли престоят да се съкрати на няколко минути , а надминаването да стане на Белово?Така пътническият ще пристига в крайната си гара по - рано.21:31 като час също е късен.

Публикувано на: Нед Ное 18, 2007 12:12 am
от pavkata_zaraboy86
bdz46 написа:
VESO написа:А ти колко пъти си виждал влак , пътуващ на разстояние 156 км да пристига в крайната си гара съвършено празен?
Няколко пъти.
С по 1-2 пътника - много пъти. Виждал съм и влак да тръгва от началната си гара съвършено празен.
За този конкретен влак не знам, но се убедих поне в един факт, за който Весо говореше преди време - а именно, че мотрисите от Хисар за Долна махала и Пловдив обикновено тръгват почти празни :wink: "Представителна извадка" в случая бе ПВ 82225 за Д.махала, потеглящ от балнеолечебния курорт в 11:25

Публикувано на: Нед Ное 18, 2007 12:24 pm
от rexkos
bdz46 написа: Влак 50224 е обслужен само от 32 107/108 (вместо от 32 107/108 + 32 141/142, както е по график в Петък) и се движеше навреме.
Късмет, че се е случило в петък, когато 50224 по график вози 2 ЕМВ, като единият е бобовдолският. Ако не беше петък, щеше да стане мазало. :?