Страница 11 от 28

Публикувано на: Чет Апр 12, 2007 8:58 pm
от VESO
Странна работа,при едно мое пътуване с нея зимата,нямаше такива неща.Или поне не се усещаха осезаемо.Интересно е,че при повечето софийски електрички,блъскането е направо непоносимо.Не може ли да се направи нещо по този въпрос?

Публикувано на: Чет Апр 12, 2007 9:00 pm
от bdz46
От зимата до сега много време е минало. Въпроса опира до точните настройки на ускорението.

Публикувано на: Съб Апр 14, 2007 7:29 pm
от riko
Снощи видях 32-111 в миячката ''изтърбушена''...с открадат реактор.Някой знае ли нещо за случая?

Публикувано на: Съб Апр 14, 2007 7:37 pm
от 44142
То да е само това. В ПД били откраднали от склад статори и ротори за 32 и 43р. Щетите били на стойност 22 хил лв. Ако искаха шефовете да направят нещо можеха да сложат на всякъде лампи, да изчистят депото от треволяци и храсти, да поставят камери на всякъде, да оправят оградите и тн но няма зайнтересованост.

Публикувано на: Съб Апр 14, 2007 8:40 pm
от VESO
И сега тази мотриса ще я отписваме ли?Тъжна история...

Публикувано на: Съб Апр 14, 2007 8:52 pm
от bdz46
Не за пръв път остава без реактор и не е първата. По едно време изчезваха по няколко реактора на вечер, дано няма нова подобна вълна. А 32 099 вече две седмици върви без реактор.

Публикувано на: Съб Апр 14, 2007 9:02 pm
от dido73
bdz46 написа:От зимата до сега много време е минало. Въпроса опира до точните настройки на ускорението.
Като че ли ЕРУ-тата са по-добри. Имаш ли наблюдение като сравнение при своите пътувания?

Публикувано на: Съб Апр 14, 2007 9:11 pm
от bdz46
Имам наблюдения че ползването на електроника вместо релета в ЕМВ води до същия резултат, но се троши много повече.

Публикувано на: Съб Апр 14, 2007 9:20 pm
от dido73
При 33 електрониката рядко се поврежда. При 32 е истинска рядкост да се повреди нещо по логиката. Има 32-ки които карат с тези логики десетки години без повреда.
Случвало се е колегите от лабораторията да сменят електронни блокове , но не масово. :?

Публикувано на: Съб Апр 14, 2007 9:24 pm
от bdz46
Останал съм с впечатление, че 33 са по-калпави. Особено реостата им е много отчайващ. При 32 реостата също често се държи неадекватно.

Публикувано на: Пон Апр 16, 2007 12:41 pm
от bdz46
32 135, която беше изолация на Кулата се намира в София. Вероятно за да свалят части от нея.

Публикувано на: Пон Апр 16, 2007 8:22 pm
от dido73
111, дето са й разколачили реакторите апашите и сигурно частите ще са за нея.

Публикувано на: Сря Апр 25, 2007 2:12 pm
от bdz46
По последни проучвания, съдбата на липсващата 32 133-134 е ясна. Тя съвсем не е загубена. Прикачните вагони 32 333 и 334 са нарязани след опожаряване, но моторните вагони 32 133 и 32 134 се подвизават в лок депо София, маскирани като 32 123 и 32 124. Оригиналните вагони 32 123 и 32 124 са отдавна бракувани и нарязани. Липсата на фабрични номера при ЕМВ затруднява работата, но тече издирване на един от моторните вагони на 32 001-002, който вероятно също е в редовна експлоатация.

Публикувано на: Сря Апр 25, 2007 2:28 pm
от dido73
bdz46 написа:По последни проучвания, съдбата на липсващата 32 133-134 е ясна. Тя съвсем не е загубена. Прикачните вагони 32 333 и 334 са нарязани след опожаряване, но моторните вагони 32 133 и 32 134 се подвизават в лок депо София, маскирани като 32 123 и 32 124. Оригиналните вагони 32 123 и 32 124 са отдавна бракувани и нарязани. Липсата на фабрични номера при ЕМВ затруднява работата, но тече издирване на един от моторните вагони на 32 001-002, който вероятно също е в редовна експлоатация.
Около 30-тина цифри за номера на ЕМВ 32 изхвърлих на боклука, като работех в НХ. Те са стандартни вероятно и стават за локомотиви. Бяха доста разнообразни. #-o

Публикувано на: Чет Апр 26, 2007 5:09 pm
от bdz46
Състояние на наличния парк от ЕМВ на лок депо София към 26.04.2007г:
32 009/010 - Изолация в Асеново;
32 077/078 - Влакове;
32 079/080 - Месечен резерв в Кулата;
32 081/082 - ГПР в ново хале;
32 083/084 - Влакове;
32 089/090 - Влакове;
32 093/094 - Изолация в Асеново;
32 095/096 - Изолация в Подуене;
32 097/098 - Влакове;
32 099/100 - Влакове;
32 101/102 - чака ПР в Кулата);
32 103/104 - Влакове;
32 107/108 - чака заводски ремонт;
32 109/110 - ГПР в Подуене;
32 111/112 - Случаен ремонт - откраднати реактори;
32 115/116 - Влакове;
32 117/118 - Влакове;
32 119/120 - КР в Русе;
32 121/122 - Влакове;
32 123/124 - Влакове;
32 135/136 - Изолация в депо Сф;
32 139/140 - Влакове;
32 141/142 - Влакове;
32 143/144 - Изолация в Кулата;
32 145/146 - КР в Русе;

Серия 33:
33 001/002 - Месечен резерв в депо Сф;
33 003/004 - Изолация в Асеново;
33 005/006 - Струг в ГО;
33 007/008 - Влакове;
33 009/010 - Месечен резерв в депо Сф;
33 011/012 - Изолация в Асеново.

32 107/108 се спира от днес за заводски ремонт (ПР, СР или КР, не е уточнено още). Това означава, че може в следващите няколко години да не я видим в движение.