Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Глобален модератор
Не л-тива има някои микропроцесорни платки за у-ние но на практика у нас се оказват излишни заради другия вид работа който извършват тези л-тиви. Едно е да возиш "БВ" друго е товарен...А вентилацията... с тиристорен изправител ли е?

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Администратор
"пукането" идва от продухвателната система на въздушната инсталация. Непрекъснато си работи, дори при изключена машина. Единствения начин да я накараш да спре е да изпуснеш въздуха от ГВР. Тази продухвателна система обаче дава доста добри резултати, тъй, като непрекъснатото оттакане на кондензата не позволява разпространението му по тръбната инсталация и въздушните апарати.07 написа:Веднъж минах покрай спрял лок. от тази серия и от него се чуваше нещо като тракане на релета (все едно си в аналогова АТЦ), а локомотива не беше под напрежение. На какво се дължи това?
64.19
Преди час получих съобщение по електронната поща , подкрепено с една интересна снимка от Обединеното кралство.Писмото гласеше следното:
Снимката си я свалих и качих в Интернет , за да се види тук:

Остава да чакаме кога 013 ще влезе у нас.Човекът ми пише , че на 9-ти ноември е тръгнала , заедно с 004 и 014 , като превозът най - вероятно е с кораби по р. Дунав , откъдето в Русе ще бъде разтоварена.Интересно ми е как англичаните прекарват локомотивите си до р. Дунав.В един от сайтовете гледах , че ги транспортират с кораби до Франция , оттам по суша до Германия , където после пак ги качват на кораби по реката.Чудно е само дали тази операция не се оскъпява прекалено , но щом хората са решили по какъв начин да транспортират локомотивите , значи този начин е правилен.Hello , Vesselin ,
Thought you might be interested to know that 87004, 87013 and 87014 left the United Kingdom on 9th November 2009, via Hull Docks. I've attached a picture of 87013 on a road trailer near to Hull on the evening of 9th November.
They have probably reached Bulgaria by now. I think they will arrive via Ruse on the River Danube; please correct me if I am wrong on this.
Best regards, Tony Sayer.
Travel tips and treats - http://www.tiscali.co.uk/travel
Снимката си я свалих и качих в Интернет , за да се види тук:

Последно промяна от VESO на Съб Ное 28, 2009 11:05 pm, променено общо 1 път.

Ама да не помисли някой , че е снимката е от България (защото един форумец на Л.С. вече ме попита към гара София ли мъкнат локомотива).
Моят познат е пътувал с колата си и на една от магистралите в Англия е видял отдалече "конвоя" от камиона и буса зад него.Изпреварил ги и на една "детелина" е минал на горното ниво , за да ги заснеме.

Моят познат е пътувал с колата си и на една от магистралите в Англия е видял отдалече "конвоя" от камиона и буса зад него.Изпреварил ги и на една "детелина" е минал на горното ниво , за да ги заснеме.


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Акредитиран фотограф

Администратор
Освен това особеност за системата "Много единици" на серия 87!42 072.9 написа:И да не забравяме да не спираме ръчно вентилацията, инак ще спираме само с АВС.
Интересна подробност, е че 87-ма серия автоматично задейства вентилация ако се нуждае от охлаждане, независимо от това дали се движи или не.
Както знаят запознатите с тази серия, СМЕ е изградена на базата на компютъризирана синхронизация. Всеки локомотив има модем, който при куплиране на локомотивите и активиране на съответната кабина, разпознава локомотива, от който е активирана кабината като master, а другия куплиран локомотив като slave.
Връзката между двата локомотива се поддържа само при условие, че се изпълняват някакви команди и превключвания. Ако в рамките на 10 мин., машиниста не извърши никаква команда или превключване в отговорните вериги - вентилация, тяга - реостат или ГВП/пантограф, връзката се "разпада". За да се възстанови, реверсора трябва да се даде на център и отново да се върне в предишното му положение.
Това е една интересна особеност, която научих от специалист от БЖК, работещ на тези машини и е полезно да се знае, тъй като при спускане на наклон, ако локомотивите работят в СМЕ и изключим вентилацията, едно на ръка е, че ще спираме само на въздух, а второ, че след 10 мин., създадения data transfer няма да е активен и дори да включим вентилацията, другата машина няма да "реагира".
64.19

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Глобален модератор
Този проблем е отстранен но уви "Ганьо" измисли друг номер...42 072.9 написа:Друга интересна подробност, е че при движение, когато не се изисква тяга ако реверсора се постави на 0 - тотмана няма да задейства.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Информация
Модератори