Страница 11 от 25

Публикувано на: Нед Апр 01, 2007 8:18 pm
от 42 072.9
Колега Йоргов, бях много уморен! :)
От написаното разбирам, че тази вечер лок 44 095 ще върне БВ 2636.

Публикувано на: Пон Апр 02, 2007 6:17 am
от Nikss
Тази сутрин на гара Червен бряг точно в 7:03:30 (1,5 мин преди време-7:05 по разписание) на 3-ти коловоз пристигна УБВ2608 ЯНТРА.Влакът беше в състав с общо 7 вагона(всички бяха без графити-все пак са от Горна оряховица).От тези 7 вагона имаше 1 вагон 1 класа,1 18 метров за велосипеди и 5 вагона 2 класа.Начело на УБВ2608 ЯНТРА беше БЕЗРЕОСТАТНАТА 44 070.1 Влакът потегли в 7:07 (1 мин.закъснение-7:06 по разписание)от гара Червен бряг.ВАЖНО СЪОБЩЕНИЕ:ОТ ДНЕС ДО 7 АПРИЛ ВКЛЮЧИТЕЛНО ВСЕКИ ДЕН ЗА ВАС ЩЕ ПУБЛИКУВАМ ОПЕРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВСИЧКИ ВЛАКОВЕ В ЧАСОВИЯ ДИАПАЗОН ОТ 7:00 ДО 22:15.

Публикувано на: Пон Апр 02, 2007 8:37 am
от Nikss
Ето 2-рата част на оперативната информация за днес от мен:В 8:04:30(0,5 мин преди време-8:05 по разписание) на 1-ви коловоз пристигна ПВ20133.Влакът беше в състав с общо 3 вагона от които 1 вагон 50 серия целия 1 класа и без графити,1 вагон 17 серия салон син и 1 кокошарник 47 серия със сиви графити.Начело на ПВ20133 беше МЕЗДРЕНСКАТА 45 193.0 Влакът потегли от гара Червен бряг в 8:06:40.След това на 3-ти коловоз в 8:20 (2 мин преди време-8:22 по разписание) пристигна ПВ20110.Влакът беше в състав с общо 5 вагона от които 1 фургон и 4 вагона 17 серия салони сини.Единият от вагоните 17 серия имаше джамове от 50 серия.Начело на ПВ20110 беше СУПЕРРЕОСТАТНАТА ГОРНООРЯХОВСКА красавица 44 109.7 която вчера обслужи УБВ 2608/2607 ЯНТРА.Влакът потегли в 8:25(по разписание) от гара Червен бряг.След това на 1-ви коловоз в 8:57:40 (3 мин и 40 сек.закъснение-8:54 по разписание)пристигна УБВ2601 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ.Влакът беше в състав с общо 7 вагона от които 1 ЕХ-ДБ червен 1/2 класа за инвалиди,после имаше 1 червен 18 метров пак за инвалиди и после вече започваха вагоните 63 серия.Те бяха общо 5 на брой като 4 от тях бяха 2 класа и 1 беше 1 класа.1 класа беше цялата в шарени графити,а 2 вагона от 2 класа бяха без графити,а другите 2 бяха със шарени графити.Начело на УБВ2601 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ беше ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 44 105.5 която вчера обслужи МБВ461.Влакът потегли в 8:59 (4 мин закъснение-8:55 по разписание)от гара Червен бряг.

Публикувано на: Пон Апр 02, 2007 9:12 am
от 42 072.9
Тази сутрин БВ 2636 пристигна навреме на централна гара София начело с лок 44 095, от Кардам до Синдел бе лок 07 084. БВ 8636 с лок 43 513. В междугарието Пордим-Гривица по път 2 намалението от 70км/ч е премахнато поради настъпилия ремонт на трасето, поставено е намаление на скоростта 40км/ч (за нивелация).

Публикувано на: Пон Апр 02, 2007 10:51 am
от Nikss
Ето 3-тата част на оперативната информация за днес от гара Червен бряг:На 3-ти коловоз точно в 10:29(1 мин.закъснение-10:28 по разписание) пристигна БВ4612.Влакът беше в състав с общо 6 вагона от които 4 вагона 2 класа 74 серия в отлично състояние и без графити,1 вагон 1 класа и той 74 серия в отлично състояние и без графити и 1 18 метров син вагон за велосипеди.Начело на БВ4612 беше РУСЕНСКАТА 44 139.4 Влакът потегли в 10:30:30 (0,5 мин закъснение-10:30 по разписание) от гара Червен бряг.След това на 1-ви коловоз в 11:20:50 с почти 44 минути закъснение пристигна МБВ460.Влакът беше в състав с общо 6 вагона от които 4 български и 2 чужди.Българските бяха 2 вагона 50 серия без графити,1 вагон 47 серия и той без графити и 1 спален без графити.А чуждите бяха 1 дълъг червен и един сиво-син.Начело на МБВ460 беше локомотив 44 107.1 Влакът потегли в 11:22 с 43 минути закъснение от гара Червен бряг-10:39 по разписание.

Публикувано на: Пон Апр 02, 2007 11:57 am
от Nikss
Ето 4-тата част на оперативната информация за днес от мен на гара Червен бряг:ПВ20132 пристигна на 5-ти коловоз на гара Червен бряг в 12:17 (4 мин преди време-12:21 по разписание).Влакът беше в състав с общо 3 вагона от които 1 вагон целия 1 класа 50 серия без графити,1 вагон 17 серия салон син без графити и един кокошарник 47 серия червен със сиви графити.Начело на ПВ20132 беше МЕЗДРЕНСКАТА 45 193.0 Влакът потегли в 12:23:30 (1,5 мин закъснение-12:22 по разписание) от гара Червен бряг.БВ2611 потегли в 12:18 (2 мин закъснение-12:16 по разписание) от гара Червен бряг.Влакът беше в състав с общо 6 вагона от които 4 вагона 2 класа 74 серия в отлично състояние и без графити,1 класа беше 50 серия с малко графити и имаше и 1 фургон.Начело на БВ2611 беше ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 44 138.6 която и вчера се разписа пак на БВ2611.

Публикувано на: Пон Апр 02, 2007 12:39 pm
от 42 072.9
Сутринта МБВ 460 на централна гара го бяха обявили с 25минути закъснение...

Публикувано на: Пон Апр 02, 2007 12:51 pm
от Nikss
Те на Червен бряг го бяха обявили с 30...ама той докато дойде станаха почти 44

Публикувано на: Пон Апр 02, 2007 12:53 pm
от Nikss
Ето и 5-тата част преди голямата почивка която е от 13:30 до 15:30(по това време няма никакви влакове които да преминават през Червен бряг).УБВ2602 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ пристигна на 3-ти коловоз в гара Червен бряг в 13:13 (2 мин.закъснение-13:11 по разписание).Влакът беше в състав с общо 7 вагона от които 2 за инвалиди-1 червен 18 метров и 1 червен 1/2 класа.След това имаше 2 вагона 2 класа 63 серия единия от които имаше графити,а другия не.След това беше А вагона-той беше без графити и после имаше още два вагона 2 класа,от които само единият беше със графити,а другия не.Начело на УБВ2602 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ беше локомотив 45 176.5 Влакът потегли в 13:14:30 от гара Червен бряг.

Публикувано на: Пон Апр 02, 2007 1:07 pm
от 42 072.9
Точно така в този часови интервал Чб става "мъртва точка". Снощи правилно съм чул, че 176 е била на кардамеца и беше навреме.

Публикувано на: Пон Апр 02, 2007 4:17 pm
от Nikss
И след дългата 2 часова почивка продължавам с оперативната информация-част 6:БВ2613 пристигна на гара Червен бряг в 15:45(3 мин закъснение-15:42 по разписание).Влакът беше в състав с общо 5 вагона от които 3 бяха 2 класа 74 серия с графити всичките.Другият вагон 2 класа беше 50 серия без графити.Вагона 1 класа беше 50 серия без графити.Начело на БВ2613 беше локомотив 45 191.4 Влакът потегли в 15:46(3 мин закъснение-15:43 по разписание)от гара Червен бряг.БВ2610 пристигна на гара Червен бряг в 16:41(1 мин закъснение-16:40 по разписание).Влакът беше в състав с общо 6 вагона от които 1 фургон,4 вагона 2 класа 74 серия от които 2 бяха със графити и 2 без.Всъщност 2 от вагоните които бяха днес на БВ2610 бяха вчера на БВ2613.Същите тези вагони ги видях на БВ2613 на 17.03.2007 г..Вагона 1 класа беше 50 серия със графити.Начело на БВ2610 беше ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 44 115.4 Влакът потегли в 16:43(1 мин закъснение-16:42 по разписание) от гара Червен бряг.

Публикувано на: Пон Апр 02, 2007 5:14 pm
от 42-55
Някакви товарни влакове не се ли виждат в Червен Бряг?

Публикувано на: Пон Апр 02, 2007 5:42 pm
от Nikss
Днес съм ходил само когато е имало пътнически влакове иначе товарни не съм мяркал,но може докато не съм бил там да са минавали...

Публикувано на: Пон Апр 02, 2007 9:10 pm
от Nikss
Ето сега оперативна информация-последна част 7:След като БВ2613 замина на 2-ри коловоз точно на време(16:15)пристигна КПВ20233 който за мое голямо учудване се обслужваше от дизелов локомотив-06 108.5 обслужваше влака.Явно в МЕЗДРА е настанал голям глад за електровози...КПВ20233 беше в състав с общо 3 вагона от които 1 жълто-син ЕХ-ДБ вагон 43 серия без графити,1 кокошарник 47 серия син с графити и 1 вагон 17 серия само,че с джамове от 50 серия.За БВ2610 вече съм писал информация и затова преминаваме направо на БВ4613.Той пристигна на гара Червен бряг в 17:46(14 мин.закъснение-17:32 по разписание).Влакът беше в състав с общо 6 вагона от които 4 вагона 2 класа 74 серия всички в отлично състояние и без графити,1 вагон 1 класа 74 серия без графити и в отлично състояние и 1 18 метров вагон за велосипеди син.Начело на БВ4613 беше РУСЕНСКАТА 44 139.4 Влакът потегли в 17:47 (14 мин.закъснение) от гара Червен бряг.След БВ4613 пристигна БВ2612 точно в 18:20:30(0,5 мин преди време-18:21 по разписание).Влакът беше в състав с общо 5 вагона от които 3 вагона 2 класа 74 серия от които 1 с шарени графити,1 малко старичък и един скоро минал ремонт.Другият 2-класен вагон беше кокошарник 47 серия червено-бял без графити.1 класа беше 50 серия без графити.Начело на БВ2612 беше ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 44-110.5 Влакът потегли в 18:23 (на време) от гара Червен бряг.ПВ20111 потегли от гара Червен бряг в 18:28.Влакът беше в състав с общо 5 вагона от които 1 фургон и 4 вагона 17 серия салони сини,единият от тях имаше джамове от 50 серия.Начело на ПВ20111 беше СОФИЙСКАТА ОЧУКАНА 44 078.4 (СУТРИНТА 44 109.7 ЗАКАРА ПВ20110 ДО СОФИЯ).След като ПВ20111 замина в 19:05 на 2-ри коловоз пристигна ПВ20138 който бе обслужен от ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица ЕМВ 32 030.9 + 32 029.1 Забелязва се от далече,че мотрисата е добре поддържана-все пак е горнооряховска...След ПВ20138 пристигна МБВ461.Влакът пристигна в 19:16:40 (5 мин и 40 сек закъснение-19:11 по разписание) на гара Червен бряг.Влакът беше в състав с общо 6 вагона от които 3 български 50 серия без графити,1 спален български вагон 30 серия и 2 чужди вагона които и двата бяха еднакви-дълги сини на които пишеше VAGON DE DORMIT.Начело на МБВ461 беше ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 44 118.8 След МБВ461 точно на време от 1-ви коловоз замина УБВ2607 ЯНТРА.Влакът беше в състав с общо 7 вагона от които 1 вагон 1 класа без графити в отлично състояние,1 18 метров вагон за велосипеди и 5 вагона 2 класа без графити в отлично състояние.Начело на УБВ2607 ЯНТРА за мое голямо учудване беше СУПЕРРЕОСТАТНАТА ГОРНООРЯХОВСКА красавица 44 109.7 която сутринта обслужи ПВ20110 до София след което не знам какво е станало за да отиде тя на УБВ2607 ЯНТРА,а не на ПВ20111.А впрочем не знам защо ПВ20111 се обслужи от СОФИЙСКАТА 44 078.4 А безреостатната 44 070.1 не се мерна тази вечер пък и аз не можех да остана до след 19:45...Все пак се забелязва,че СУПЕРРЕОСТАТНАТА ГОРНООРЯХОВСКА красавица 44 109.7 за втори пореден ден обслужва един и същи влак,който обслужи и вчера,а именно УБВ2607 ЯНТРА.Е това е от мен за днес...Утре повече ;) Забравих да спомена,че около 19:10 на 5-ти коловоз пристигна товарен влак начело с ФАЙТЪРА 43 541

Публикувано на: Пон Апр 02, 2007 9:16 pm
от 42 072.9
Поздравявам те за труда, който си положил.
Възможно е в депото да са нямали машини и да са ползвали 070 за някой тукашен влак. 078 не изглежда добре отвън, но това няма никакво значение.