Страница 11 от 13

Публикувано на: Чет Авг 28, 2008 9:29 pm
от 43.309
Движи се 42.081 :lol: , а в Чехия и Словакия има стотици.

Публикувано на: Чет Авг 28, 2008 9:31 pm
от bdz46
43.309 написа:Движи се 42.081 :lol: , а в Чехия и Словакия има стотици.
42 081 вътрешно си е 42 181. Пълен оригинал е само 42 072.
А в Чехия се движат и дядовци на 41.

Публикувано на: Чет Авг 28, 2008 9:32 pm
от 42 072.9
42 141 е 66'-ти набор.

Публикувано на: Чет Авг 28, 2008 9:34 pm
от Nikss
Тъкмо това щях кажа и аз, но хората си пазят техниката, а тук всичко е на произвола на съдбата... кое колкото изкара... може и в движение да се разпадне... :cry: :evil: :x :?

Публикувано на: Пет Окт 17, 2008 7:25 pm
от VESO
Хора , защо никой не се обажда , че към парка на БЖК са се "присъединили" още 2 машини (поне аз видях толкова) - 40 0367 - 9 и 40 0553 - 4. Последната я засякох с товарен влак на гара Карлово на 11-ти , а първата преди 3 дни.То бива , бива , ама.... :D :D :D

Публикувано на: Пет Окт 17, 2008 7:27 pm
от Гост
VESO написа:Хора , защо никой не се обажда , че към парка на БЖК са се "присъединили" още 2 машини (поне аз видях толкова) - 40 0367 - 9 и 40 0553 - 4. Последната я засякох с товарен влак на гара Карлово на 11-ти , а първата преди 3 дни.То бива , бива , ама.... :D :D :D
Така,така...азо като ви разправям че от БДЖ нищо няма да остане след 5-6 години,вие не ми вярвате...само БЖК ! :evil:

Публикувано на: Пет Окт 17, 2008 7:32 pm
от VESO
Общ брой на зачислените в момента машини от серия 40: 0172 , 0177 (тя май се е върнала обратно в Румъния) , 0367 , 0553 , 0656 , 0704 , 0817 , 1001 , 1013 , 1018 , 1019 , 1020 и 1022. Ако съм изпуснал някоя , то това е , че още не съм я виждал наживо.
Добре е периодично да се пуска информация за наличния локомотивен парк.Някои колеги форумисти са изпуснали да дават инфо , та трябва ли аз , който не съм от София да ги виждам по гарите и да зяпам учудено , все едно ще глътна някоя вафла.

Последното е шега , да не се засегне някой , но все пак темата за БЖК не трябва да събира прах. :D :D

Публикувано на: Пет Окт 17, 2008 8:00 pm
от Mario Evstatiev
В момента в БЖК са следните "Станимирки": 40-0172, 40-0173, 40-0367, 40-0534, 40-0553, 40-0582, 40-0656, 40-0704.

Публикувано на: Пон Ное 10, 2008 9:18 pm
от VESO
В Интернет попаднах на тази снимка:
http://images5.fotopic.net/?iid=yv9kez& ... noresize=1

и описанието към нея е следното:
"BZK 40.0852 light engine past Burgas depot"

За 40-0582-3 съм чувал , но не и за 0852. Възможно ли е да е печатна грешка с цифрите , както си мисля аз?

Публикувано на: Пон Ное 10, 2008 10:12 pm
от Mario Evstatiev
Да, печатна грешка е. Това е 40-0582-3 :)

Публикувано на: Сря Фев 04, 2009 6:29 pm
от VESO
Хора , нека някой ако има възможност да актуализира списъка със зачислените към БЖК машини.В неделя попаднах на нов екземпляр - 40 0797-7 , който не е упоменат в изброяването , а сигурно има и още.

Публикувано на: Чет Май 21, 2009 11:53 pm
от TGV-TALIS
БЪЛГАРСКА ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИФРАСТРУКТУРА Е В ПОД ВСЯКАКВА КРИТИКА , НАПРЕЖЕНИЕТО Е НИКАКВО, ПАДА НА НАПРЕЖЕНИЕ Е ОГРОМЕН В КРАЯ НА ФИДЕРНАТА ЗАОНА , РАЗСТОЯНИЕТО МЕЖДУ ПОД СТАНЦИИТЕ Е ПРЕКАЛНО ГОЛЯМО, И ТИЯ 25,5 KV СА ГАВРА С ЛОКОМОТИВИТЕ. ЗА ПЪТЯ ДА НЕ ГОВОРИМ.
07 написа:Че не е красив не е, но все пак това е локомотив а не фотомодел! Дано им понесе родната инфраструктура на тези "англичани", поне ще ги познаваме от далече....

Публикувано на: Пет Май 22, 2009 3:34 pm
от vesko7
TGV-TALIS написа:БЪЛГАРСКА ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИФРАСТРУКТУРА Е В ПОД ВСЯКАКВА КРИТИКА , НАПРЕЖЕНИЕТО Е НИКАКВО, ПАДА НА НАПРЕЖЕНИЕ Е ОГРОМЕН В КРАЯ НА ФИДЕРНАТА ЗАОНА , РАЗСТОЯНИЕТО МЕЖДУ ПОД СТАНЦИИТЕ Е ПРЕКАЛНО ГОЛЯМО, И ТИЯ 25,5 KV СА ГАВРА С ЛОКОМОТИВИТЕ. ЗА ПЪТЯ ДА НЕ ГОВОРИМ.
07 написа:Че не е красив не е, но все пак това е локомотив а не фотомодел! Дано им понесе родната инфраструктура на тези "англичани", поне ще ги познаваме от далече....
Мисля, че е редно след като колегата TGV-TALIS е толкова начетен е редно да се представи.

"Българска Железопътна Компания - АД"

Публикувано на: Съб Май 23, 2009 3:35 pm
от choveka_vlak
Тъпанарщината и наглоста нямат край и почевен ден!, борбата с нея е безмилостно жестока. Но колегата ако продължава в същия стил и дух ще бъде деактивиран!. :evil:

Публикувано на: Сря Авг 12, 2009 7:08 am
от Mario Evstatiev
Нека си спомним за EX-JZ машините в БЖК, които една година успешно возиха тежките товарачки по 3-та, 8-ма и 9-та линии.

Снимката е правена през лятото на 2007 г. при едно прекрасно пътуване, което аз винаги ще помня с умиление. Влакът е 30644, гарата е Търнак и изчакваме разминаване с ПВ Карнобат - Варна. Локомотивът е 40-1001-3.

Изображение