Страница 11 от 94

Публикувано на: Сря Юни 15, 2011 8:09 am
от disell
Изпадна само една колоос (4-та) по посока на движението на първия вагон ( 74 серия ) от състава на 8613.

Публикувано на: Сря Юни 15, 2011 8:10 am
от bdz46
Снимки?!

Публикувано на: Сря Юни 15, 2011 8:14 am
от disell
Няма , то нищо особено нямаше за снимане , една колоос извън релсите , като го вдигаха стана малко по-интересно защото нарочно за да го преместят по-лесно или случайно изпадна и другата колоос.

Публикувано на: Сря Юни 15, 2011 11:41 am
от 46 242
Изпадане поради неправилно натоварване.

Публикувано на: Сря Юни 15, 2011 11:57 am
от bdz46
К'во неправилно натоварване бре, говорим за празен пътнически вагон.

Публикувано на: Сря Юни 15, 2011 12:18 pm
от 46 242
Ирония. Така казаха онзи ден релсаджиите за Свобода. Никой не ще да се изправи пред отговорностите си.

Публикувано на: Сря Юни 15, 2011 1:13 pm
от mitkodiablo
:arrow: БВЗР 2610 беше с уникален състав.Първия вагон беше мърлява 43,последвана от спретната 63,А 63 ,синия бюфет 55, 63 и накрая за красота 97-ца като 4-ти второкласен вагон. кои беше с номер ако не се лъжа от графитите е 97-003.аз имах късмета да съм в 2-рия вагон,но съжалявам за 97.


:arrow: 20131 с 44 202 и две спретнати 74-ки. Вагоните бяха софийски.

Публикувано на: Сря Юни 15, 2011 1:19 pm
от Тената
bdz46 написа:К'во неправилно натоварване бре, говорим за празен пътнически вагон.

Като не е бил правилно натоварен, значи не е бил правилно разтоварен :D :D :D :D :D
Виж колко бързо разгадавам загадките :D :D :D :D :D

Публикувано на: Сря Юни 15, 2011 2:54 pm
от 42 072.9
На Свобода беше слабо и без грам да го пипнат толкова време.

Публикувано на: Сря Юни 15, 2011 5:22 pm
от Nikss
Днес:
2615 с лъскавата 45 157
2612 без бюфет с 44 114
2614 с 44088
20622 с 45 205 + 45 176 начело и 44 098 на опашката, доста вертушни тип Eaos

Публикувано на: Сря Юни 15, 2011 7:32 pm
от RAILWAYSTATION
Някой знае ли защо БВ 3660-3661 Русе-Бургас-Русе са го намалили само с 2 вагона :?

Публикувано на: Сря Юни 15, 2011 8:16 pm
от VESO
От кога е така? В събота , 11-ти юни беше с 3 вагона - първокласна 40-ка , третирана като "В" вагон и две второкласни 74-ки , като мога да отблежа , че толкова лъскав състав , лишен от всякакви графити одавна не бях виждал.Ето и снимка на композицията.

Публикувано на: Сря Юни 15, 2011 8:44 pm
от RAILWAYSTATION
От тази седмица понеделник 13 юни :arrow: вагон 2-ра класа и вагон 1-ва класа, като първокласния се брои за втора. Само че не знам дали само през седмицата ще е така, а събота и неделя като има по-голям пътникопоток пак може да е с три. Предполагам е, че защото от края на този месец за летния сезон пускат допълнителен БВ 8686-8687 София-Бургас-София.

Публикувано на: Сря Юни 15, 2011 10:55 pm
от VESO
Аз се чудя дали изобщо ще го пуснат този влак.А и от къде ще намерят толкова вагони е интересно.София се затрудняват да пуснат по 2-3 допълнителни и то само на няколко влака , какво остава за два нощни състава от минимум 5 вагона на всеки един от тях.
В Пловдив кризата също е оставила своя отпечатък.За да се движи панагюрския влак с два вагона , 1650 / 1625 е само с 4 , а тълпите точно за тази двойка са големи.

Публикувано на: Чет Юни 16, 2011 5:54 am
от Nikss
Панагюрските от днес отново са с ДМВ. :arrow:
Що се отнася до 8686/7, просто всички ПВ в Мездра трайно за летния сезон ще се движат с ЕМВ 32, вместо с лок и вагони и така. :evil: