Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Имаш ли засичанията когато правиха тестовете на ваг44 ?
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

Колко пъти трябва да казвам , че тестовете на вагоните бяха между СТРАЛДЖА И ЦЕРКОВСКИ , а не към Зимница.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Да, тъй беше. Просто ми беше любопитно на идване и връщане от/към Зимница как са се представили.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

ууууууфффффф добрече пътя от стралджа към кантара е в нагонище...............
Мнения: 2
Регистриран на: Чет Ное 11, 2010 11:27 am
Местоположение: stara zagora
намерено в нета

Мнение от mitkodpp »

Здравейте. Не съм специалист, просто ми е интересен фашия форум и често го разглеждам. Може ли някой да обясни какво е това. http://www.foto.bg/data/500/medium/4170_1261752737.jpg
Мнения: 30
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 9:02 pm
Местоположение: София

Мнение от Siso »

Преди е имало стрелка,но е махната.
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

прилича ми на вагоно изхвъргач :?:
http://www.railpictures.net/images/d1/8 ... 868527.jpg
Мнения: 2
Регистриран на: Чет Ное 11, 2010 11:27 am
Местоположение: stara zagora

Мнение от mitkodpp »

Тя тази снимка е от същия сайт. Ама пустия му английски. Благодаря.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Туй е вагоноизхвъргачка. У нас такива няма.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Туй е малко тъпо съоръжение, защото засилил се състав ще помете портала на сигнализацията, шкафа и още какво ли не наоколо.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Просто американците ги е домързяло да сложат още стрелка и 50-100 м парче релса и да направят нормален предпазен коловоз и затова са решили , че е по-лесно да дерайлира състава със сигурност .

Вчера в редовното окръжно се натъкнах на следния текст :"..... моторен влекач ....да разтовари ЧИФТЕ РЕЛСИ.... в междугарието...." някой има ли идея какво значи това. :roll:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

да разтовари две релси :lol: Някъде ще сменят.
Мнения: 75
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 12:03 pm
Местоположение: Kazanlak

Мнение от LALich »

lok45111 написа:Туй е малко тъпо съоръжение, защото засилил се състав ще помете портала на сигнализацията, шкафа и още какво ли не наоколо.

Светофора преди ''това съоръжение'' е Затворен ,тъка ,че едва ли някой нормален машинист би оставил състава "Засилен" срещу "Червеното".Пък помитането на всичко наоколо ще бъде по-добре от сблъсък с другия влак .
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Такива изхвъргачки от всички европейски страни май само във Франция има, поне до толкова аз знам. В Белгия и Холандия със сигурност няма, в Германия не съм виждал, освен ако има някъде по индустриални клонове на забутани линии.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

LALich написа:Светофора преди ''това съоръжение'' е Затворен ,тъка ,че едва ли някой нормален машинист би оставил състава "Засилен" срещу "Червеното".
То, ако се разчиташе на светофора и машиниста, съоръжението нямаше изобщо да го има.
Този род съоръжения, заедно с познатите ни изхвъргачки не са предвидени да спират засилени със 100 км/ч тежки влакове, а по-скоро да спрат самопривижили се с малка скорост вагони.
Дерайлирал състав, засилен с подходящата скорост, няма да отиде в шкафовете, а право в защитавания коловоз, където светофорите ще са най-малкия проблем.
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация