Страница 11 от 78
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 12:55 am
от mitkodiablo
Тъй като видяях какво е състоянието на Сл. Бряг и отзивите от него след като е с вагони 97 аз предлага лседното: съствава му да е с вагони 63-ки нови а 97 - те да минав ревизия и ремонт и по възможност да им се удари една боя и да се псунат на Чайката като сътави да бъде следния
http://railwaymodeling.com/gallery/disp ... 229-1.html
http://lokforum.com/gallery/displayimag ... m=45&pos=2
инвалиден 80 като вагоните -97-ци бисто(което може да се води за 1 класа в отделенито там) и в зависимост от воа дали има 1 клас аили не 3-97 на края.
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 8:02 am
от VESO
Аз защитавам идеята Янтрата да пътува до Пловдив , както преди години.Още повече , че при час на потегляне от ПО в 15:00 , на СФ ще е навреме , за да замине по редовното си разписание.А пък ще е удобно и на Nikss да ми идва на гости.

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 9:04 am
от Nikss
VESO написа:Аз защитавам идеята Янтрата да пътува до Пловдив , както преди години.Още повече , че при час на потегляне от ПО в 15:00 , на СФ ще е навреме , за да замине по редовното си разписание.А пък ще е удобно и на Nikss да ми идва на гости.

Весо, нека стегнат инфрата и ще може не в 15:00, ами дори в 15:45 да тръгва обратно за Сф и ГО.

На отиване пристига в 10:45 (1 ч 40 мин е пътя Сф-По проектно и с 2 спирания).

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 9:20 am
от VESO
Ако тръгва в час след 15:30 , няма да е много удобен , тъй като ще се засича със сега движещия се 8612. А от потеглянето на 10114 , времето е доста и затова един влак в 15:00 за София и директна връзка в Северна България би било добро решение.
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 11:55 am
от Nikss
VESO написа:Ако тръгва в час след 15:30 , няма да е много удобен , тъй като ще се засича със сега движещия се 8612. А от потеглянето на 10114 , времето е доста и затова един влак в 15:00 за София и директна връзка в Северна България би било добро решение.
15:00 ч. при сегашното положение на инфрата, но ако стегнат и 8-ма и 1-ва и 2-ра и 8612 ще се измести и 10114 и Янтрата и още 1 камара други.

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 4:00 pm
от mitkodiablo
lok45111 написа:svd90 написа:И Чайката опита от новите вагони (Дряновските )
Тея от БДЖ хич ги няма. Да ги бяха пуснали тея прословути вагони на 1 БВЗР и да си седят там -да се движат всеки ден. Така ще се скапят много по-бързо - един ден на "Бургас" друг ден на някой БВЗР , после на бВ ,че може и на ПВ

Новата 44-ка на "Чайка"-та си има обяснение. БДЖ от скоро разкри и диспечерска служба за обслужване на ТПЛ и това е причината, новото вагонче да е там. Все пак при откриването трябва да има и хубави вагони

Разбрах че този вагон днес се движел на RБВ 8640 с 44 150. В композицията С вагона беше от новите 44-та серия, № 001.Тогава Чайката с какво някой знаели?
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 9:44 pm
от Nikss
mitkodiablo написа:lok45111 написа:svd90 написа:И Чайката опита от новите вагони (Дряновските )
Тея от БДЖ хич ги няма. Да ги бяха пуснали тея прословути вагони на 1 БВЗР и да си седят там -да се движат всеки ден. Така ще се скапят много по-бързо - един ден на "Бургас" друг ден на някой БВЗР , после на бВ ,че може и на ПВ

Новата 44-ка на "Чайка"-та си има обяснение. БДЖ от скоро разкри и диспечерска служба за обслужване на ТПЛ и това е причината, новото вагонче да е там. Все пак при откриването трябва да има и хубави вагони

Разбрах че този вагон днес се движел на RБВ 8640 с 44 150. В композицията С вагона беше от новите 44-та серия, № 001.Тогава Чайката с какво някой знаели?
На Чайката се движи единия от дряновските рециклати.

Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 2:18 pm
от svd90
Дали няма да пуснат другия на Дианата

Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 3:16 pm
от Nikss
svd90 написа:Дали няма да пуснат другия на Дианата

Едва ли. Нали трябва да има поне 1 свестен вагон на Варната. В Дряново направиха 2 вагона качествено за времето, за което в Сараньово си оставиха ръцете върху цели 5!
Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 5:51 pm
от svd90
За другите 3 не се ли чува нещо ? Кога ще ги пуснат например
Иначе на Дианата днес някъде след Е.Пелин се е развалил локомотива и закъснява вече 110 минути към Пловдив. Много ми е интресно защо като се развали локомотив започва това туткане. Все пак София-Елин Пелин е 20-30 минути време да пратят нов локомотив
Иначе горките пътници вътре.. че днес е и Петък- ще има доста
Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 6:24 pm
от gonzo8611
Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 6:32 pm
от svd90
Верно е събота

Иначе вече закъснява +150. Това значи че в Ямбол вместо в 9.30 ще е в 12.00 вечерта най-рано

Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 6:37 pm
от VESO
Днес , 12-ти юни Белият кон начело с 44132-9 не центр. СФ
пристигна навреме.До Пзк натрупа 35 минути закъснение , породенo от 3 спирания за образец - на
Казичене ,
Веринско , а това на Септември го бях проспал и затова няма снимка.

Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 7:02 pm
от mitkodiablo
VESO написа:Днес , 12-ти юни Белият кон начело с 44132-9 не центр. СФ
пристигна навреме.До Пзк натрупа 35 минути закъснение , породенo от 3 спирания за образец - на
Казичене ,
Веринско , а това на Септември го бях проспал и затова няма снимка.

Oт снимката на ЦГ София се вижда някъкъв вагон 63-та серия съдеики по факта че се намира на 6 колковоз това трябва да е
Чайката какъв и беше състава и тоева ли прословутата 44 която обикаля ту на 2691/2,3620/3,8640/1?
Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 7:17 pm
от svd90
и Сл.бряг се е развалил. +40 на Пловдив , пише повреда на вагон