
Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
Тъй като видяях какво е състоянието на Сл. Бряг и отзивите от него след като е с вагони 97 аз предлага лседното: съствава му да е с вагони 63-ки нови а 97 - те да минав ревизия и ремонт и по възможност да им се удари една боя и да се псунат на Чайката като сътави да бъде следния http://railwaymodeling.com/gallery/disp ... 229-1.html
http://lokforum.com/gallery/displayimag ... m=45&pos=2
инвалиден 80 като вагоните -97-ци бисто(което може да се води за 1 класа в отделенито там) и в зависимост от воа дали има 1 клас аили не 3-97 на края.
http://lokforum.com/gallery/displayimag ... m=45&pos=2
инвалиден 80 като вагоните -97-ци бисто(което може да се води за 1 класа в отделенито там) и в зависимост от воа дали има 1 клас аили не 3-97 на края.

Весо, нека стегнат инфрата и ще може не в 15:00, ами дори в 15:45 да тръгва обратно за Сф и ГО.VESO написа:Аз защитавам идеята Янтрата да пътува до Пловдив , както преди години.Още повече , че при час на потегляне от ПО в 15:00 , на СФ ще е навреме , за да замине по редовното си разписание.А пък ще е удобно и на Nikss да ми идва на гости.



Последно промяна от Nikss на Чет Юни 10, 2010 11:55 am, променено общо 1 път.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

15:00 ч. при сегашното положение на инфрата, но ако стегнат и 8-ма и 1-ва и 2-ра и 8612 ще се измести и 10114 и Янтрата и още 1 камара други.VESO написа:Ако тръгва в час след 15:30 , няма да е много удобен , тъй като ще се засича със сега движещия се 8612. А от потеглянето на 10114 , времето е доста и затова един влак в 15:00 за София и директна връзка в Северна България би било добро решение.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
Разбрах че този вагон днес се движел на RБВ 8640 с 44 150. В композицията С вагона беше от новите 44-та серия, № 001.Тогава Чайката с какво някой знаели?lok45111 написа:Новата 44-ка на "Чайка"-та си има обяснение. БДЖ от скоро разкри и диспечерска служба за обслужване на ТПЛ и това е причината, новото вагонче да е там. Все пак при откриването трябва да има и хубави вагониsvd90 написа:И Чайката опита от новите вагони (Дряновските )
Тея от БДЖ хич ги няма. Да ги бяха пуснали тея прословути вагони на 1 БВЗР и да си седят там -да се движат всеки ден. Така ще се скапят много по-бързо - един ден на "Бургас" друг ден на някой БВЗР , после на бВ ,че може и на ПВ

На Чайката се движи единия от дряновските рециклати.mitkodiablo написа:Разбрах че този вагон днес се движел на RБВ 8640 с 44 150. В композицията С вагона беше от новите 44-та серия, № 001.Тогава Чайката с какво някой знаели?lok45111 написа:Новата 44-ка на "Чайка"-та си има обяснение. БДЖ от скоро разкри и диспечерска служба за обслужване на ТПЛ и това е причината, новото вагонче да е там. Все пак при откриването трябва да има и хубави вагониsvd90 написа:И Чайката опита от новите вагони (Дряновските )
Тея от БДЖ хич ги няма. Да ги бяха пуснали тея прословути вагони на 1 БВЗР и да си седят там -да се движат всеки ден. Така ще се скапят много по-бързо - един ден на "Бургас" друг ден на някой БВЗР , после на бВ ,че може и на ПВ

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!



За другите 3 не се ли чува нещо ? Кога ще ги пуснат например
Иначе на Дианата днес някъде след Е.Пелин се е развалил локомотива и закъснява вече 110 минути към Пловдив. Много ми е интресно защо като се развали локомотив започва това туткане. Все пак София-Елин Пелин е 20-30 минути време да пратят нов локомотив
Иначе горките пътници вътре.. че днес е и Петък- ще има доста
Иначе на Дианата днес някъде след Е.Пелин се е развалил локомотива и закъснява вече 110 минути към Пловдив. Много ми е интресно защо като се развали локомотив започва това туткане. Все пак София-Елин Пелин е 20-30 минути време да пратят нов локомотив

Иначе горките пътници вътре.. че днес е и Петък- ще има доста
Според мен днес е събота ама това е друга тема
Има тенденция в последните няколко дни да се чупят локомотивите. На 8-ми 8626 +90 по повреда на 46-242 в Сж. Днес 80121 +95 също по локомотив още от начална гара. 8612 беше +120 по повреда на локомотива на бургаската част около Айтос . Сега и Дианата. Много ми се вижда за 3-4 дни



Има тенденция в последните няколко дни да се чупят локомотивите. На 8-ми 8626 +90 по повреда на 46-242 в Сж. Днес 80121 +95 също по локомотив още от начална гара. 8612 беше +120 по повреда на локомотива на бургаската част около Айтос . Сега и Дианата. Много ми се вижда за 3-4 дни



Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
Oт снимката на ЦГ София се вижда някъкъв вагон 63-та серия съдеики по факта че се намира на 6 колковоз това трябва да е
Чайката какъв и беше състава и тоева ли прословутата 44 която обикаля ту на 2691/2,3620/3,8640/1?

Информация
Модератори