Страница 11 от 42
Публикувано на: Чет Окт 14, 2010 7:57 pm
от disell
Дори да кажем ,че е убийствано това чакане пак ще е малко-това съм го изпитал от личен опит през многото години когато отивахме на гости в Белене с нощните влакове , пристигаш около 4 ч и стоиш до около 6-6.30 ч. сутринта и като дойде "романише дезирише" 55 серия с 4 вагона с онази пара дето само котела топли направо ужас през студения период .
Публикувано на: Чет Окт 14, 2010 9:07 pm
от VESO
Аз съм случвал на 07-00-ца с вагон отоплител.55-00-ците ги пуснаха по - късно.И пак положението бе същото - зад отоплителя имаше 5 седящи вагона , а парното беше нормално само в първите два.Колкото отиваш по - назад , толкова повече отслабваше.
По темата - това , за което си говорихме с Тошко Пламенов е сегашния 5623.Открих дори в едно разписание начален час на тръгване 18:00 от София.В Кулата е пристигал в 22:05 , естествено с 10-минутен престой на Дупница за смяна на тягата и 6 минути на Генерал Тодоров , явно за разкачане на петричката група.Толкова късен час не искам , но поне 16:40 би бил удобен вариант.
Публикувано на: Чет Окт 14, 2010 10:31 pm
от todor plamenov
Весо, 16:40 звучи напълно примеливо. После остава да запретнем ръкави да върнем 5625 до Кулата, че май не са много мераклиите, които искат да чакат 463.
Публикувано на: Чет Окт 14, 2010 11:57 pm
от VESO
Ако 5625 тръгва в час като 19:55 , на Благоевград е в 22:35.Много късен ще стане часът за гарите на юг , а сутрин - прекалено рано , за да може в 6:10 да тръгва от Бг.При примерен час 5:12 от Сандански не ще се съберат пътници , тъй като по това време няма градски транспорт.
Публикувано на: Пет Окт 15, 2010 2:10 pm
от pavel
Разгледах обстойно новия ГДВ. При тази ситуация забравете в посока Кулата да се напълни каквото и да било. Какви са тия трамваи 5621, 5623, 5625 и прочие, дето ще возят въздух. И тази година автобусите ще са фрашкани, ама нали БДЖ цели точно това. А 463 пък не знам въобще защо изобщо се движи - не го ли виждат, че е жив зян. Да пуснат един сезонен Букурещ-Солун с два спални вагона, движещ се един път седмично само през лятото и да приключва цялата дандания. Дори може вагоните да пътуват в съставите на други влакове. Някой ден ще ми кипне, ще взема една сопа, ще ида на Вазов, ще хвана някое "отговорно" високоплатено висше ж.п. келеме - например Христо Иванов или Пенчо Попов, и ще му счупя главата. Заради техните простоти с влак в посока кулата не пътувам от пет години.
В края на краищата на БДЖ му остана единствено да дойде попа, да му прекъди, да го опее и да се свърши веднъж завинаги с всичките тия галимации.
Публикувано на: Пет Окт 15, 2010 2:35 pm
от Naskoni
Наистина отново е много зле ГДВ-то по пета. Да се смееш ли, да плачеш ли... Преди време бях предложил, така и така 5621 виси 15 минути на Благоевград, да вземе да спира на всички спирки между Дупница и Бг. Погледнете внимателно, ако не ви се вярва какъв е резултата.

Само дето престоя на Бг е намален само с 3 минути.
Публикувано на: Пет Окт 15, 2010 2:45 pm
от pavel
Ами май спира.

На драго сърце ще приемат предложение, което допълнително ще забави влако, съответно ще изпрати още хора към рейсо. Нали знаеш вица:
-Ало, централна автогара ли е?
-Не, централна гара, ж.п. информация.
-Абе и на вас да ви *** *******.

Публикувано на: Пет Окт 15, 2010 5:32 pm
от VESO
А международните 360/-1/-2/-3 пак няма да возят пътници вътрешно съобщение.

Срамота е вече!
Публикувано на: Пет Окт 15, 2010 10:31 pm
от SoAlien
pavel написа:Разгледах обстойно новия ГДВ. При тази ситуация забравете в посока Кулата да се напълни каквото и да било. Какви са тия трамваи 5621, 5623, 5625 и прочие, дето ще возят въздух. И тази година автобусите ще са фрашкани, ама нали БДЖ цели точно това. А 463 пък не знам въобще защо изобщо се движи - не го ли виждат, че е жив зян. Да пуснат един сезонен Букурещ-Солун с два спални вагона, движещ се един път седмично само през лятото и да приключва цялата дандания. Дори може вагоните да пътуват в съставите на други влакове. Някой ден ще ми кипне, ще взема една сопа, ще ида на Вазов, ще хвана някое "отговорно" високоплатено висше ж.п. келеме - например Христо Иванов или Пенчо Попов, и ще му счупя главата. Заради техните простоти с влак в посока кулата не пътувам от пет години.
В края на краищата на БДЖ му остана единствено да дойде попа, да му прекъди, да го опее и да се свърши веднъж завинаги с всичките тия галимации.
Весо е дал отговора за 5-та - вътрешно съобщение за 360/-1/-2/-3 - едно от решенията .... А и не само за тях естествено ...
Публикувано на: Пон Окт 18, 2010 1:58 pm
от doctors
Здравейте!Бихте ли ми дали линк от който да видя новия график за движението на влаковете през 2011.На предна страница имаше линк към файл GDV 2011 от сайта транзит,но линка не работи.Ще ви бъда благодарен да ми дадете работещ линк!
Публикувано на: Пон Окт 18, 2010 2:26 pm
от VESO
Публикувано на: Пон Окт 18, 2010 4:12 pm
от kgeorgiev
Какво означават цифрите в ГДВ между гарата и часа на пристигане? И защо се дава на бързи влаци сер 43 като локомотив при положение че се теглят от 44 и 45?
Публикувано на: Пон Окт 18, 2010 7:07 pm
от doctors
VESO написа:http://dox.abv.bg/files/dw?a=f3965eaf43
Весо благодаря много!В моя регион няма промени в движението на влаковете!Изменения има в + - някоя друга минутка.
Публикувано на: Пон Окт 18, 2010 7:08 pm
от doctors
kgeorgiev написа:Какво означават цифрите в ГДВ между гарата и часа на пристигане? И защо се дава на бързи влаци сер 43 кат олокомотив при положение че се теглят от 44 и 45?
Ако не се лъжа - минутки на престой на гарата.Но може и да греша,а защо за Бв се дават локомитив серия 43 незнам.Който знае ще каже.
Публикувано на: Пон Окт 18, 2010 7:39 pm
от VESO
Това е общото положение.Под израза "лок 43" се има предвид всеки локомотив от серии 43-00 , 44-00 и 45-00.Всичко се случва , затова пишат така.