Страница 11 от 42
Публикувано на: Съб Фев 27, 2010 9:11 pm
от bdz46
Това че локомотивът е до 100 км/ч няма значение, нито е нужна телеграма ако е за 130.
При наличие на 63 в състава началник влакът задължително прави бележка в пътния лист - "вагони серия 63, скорост до 100 км/ч".
Публикувано на: Съб Фев 27, 2010 9:44 pm
от VESO
Nikss написа:....
4. Според електронния пътеводител няма тарифа за 1-ва класа на този влак. Това значи, че ако пътуват първокласни вагони, може да се пътува с билет за 2-ра класа.
Когато пътувах до румънската столица през лятото , един човек се качи от Горна за Русе в exDB-то , което беше "ABy" и се настани в първата класа.Кондукторът му каза да се премести , понеже имал билет за втора класа и помня как човекът дойде в отделението , където бях аз.
В Румъния обаче явно това не важи и малко преди да спрем в Букурещ , първата класа бе пълна с народ.
Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 9:42 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:Пък за Варна 43 серия. Не може и така. Преоритетно купейни за Бс и Ва.
Тази седмица БВ 2613/2612 все още са с купейни вагони, които не са никак зле. Оня ден беше със една 50-ка и 4 добри 74-ки. "А" вагона беше 19-40.
Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 8:24 pm
от rexkos
43.309 написа:Особено 8615, и повечето мрънкат заради 43-ките. В петък има хора и на платформите на вратите.
Днес, в ден ПЕТЪК, въпросният влак 8615 беше само с 4 вагона. Това наистина вече е подигравка с пътниците, че и 43-та серия вагони на всичкото отгоре...
Поне 2613/2612 го оправиха. Да се надяваме скоро да намажат и двата бургаски чифта с добрите стари купейни вагони.

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 8:25 pm
от Nikss
Да намажат, ама то няма вагони за международните влакове, които вече тръгнаха с каквото има - 63-ки, 97-ци...

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 8:26 pm
от rexkos
Nikss написа:Да намажат, ама то няма вагони за международните влакове, които вече тръгнаха с каквото има - 63-ки, 97-ци...

Ще се вземат вагони от някои кулски и видински влакове, като 5623 и 7622 например.
Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 8:37 pm
от 46 242
Където и да ги пуснат все ще има да загряват на..... Гонзо брояча.

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 8:52 pm
от svd90
След като подменят сега състава с новите 63 ще се освободят 4-5 старички , които кой знае къде ще отидат.
Обаче.. проблема на БДЖ с вагоните е много голям и трябва час по скоро да купят нови (различни от 43 серия) вагони..
Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 9:14 pm
от 43.309
Те още лиценз нямат не бързайте

Публикувано на: Вто Мар 09, 2010 12:07 pm
от rexkos
От няколко дни отсъстват двата смесени вагона серия 31-43 в композицията на влакове 7620/7625. На тяхно място се мъдрят второкласен вагон серия 21-43 и първокласен серия 19-40.
Направи ми впечатление, че отвън първата класа изглеждаше сякаш токущо е излязла от завода - лъскава и наконтена. Как да не предпочетеш меките седалки на такъв вагон през "дървените пейки" на exDB-тата?

Иначе композицията изглеждаше по следния начин: 2B серия 31-43, 1A серия 19-40 и 1B серия 21-43
за Видин и 2B серия 21-45
за Лом.

Публикувано на: Вто Мар 09, 2010 3:54 pm
от kgeorgiev
Вечерния за Лом снощи беше с 2 първокласни 63 два смесени EX DB,
Май другарите от БДЖ здраво са я окъсали за вагони, то криза криза ама поне малко да се направи разчет какви влаци ще се карат какво е необходимо като състав, но явно шефовете не са се возили на влак и въобще нямат представа какво е положението. Варненския който пристига в София към 20 и 30 в неделен ден се пръска по шевовете до левски от студенти които се прибират ами не могат ли господата да зачислят 2- 3 вагона в левски и да си ги прикачат в петък към варна и в неделя да ги откачат в левски не знам просто само се плаче че е криза и управляващите хвърлят вина на старото ръководство. Рейсаджиите правят какви ли не трикове от сорта да пропътуваме през кризата що и БДЖ не го направи
Публикувано на: Вто Мар 09, 2010 4:50 pm
от Vancho
Що ли, щото 20 рейса с по двайсет човека са на печалба, за разлика от 6 влака полупразни и един пълен. По коледа БВ от/към Варна се движеха с по 5 допълнителни, които седяха празни, а отпред тъпканица.. Ха, сега де

Публикувано на: Вто Мар 09, 2010 7:07 pm
от VESO
Е , чак 5 не съм забелязал , но веднъж попаднах на 4 допълнителни , един от които първокласен. На Златните бяха прикачили също два , при това exDB , които се мъдреха след 63-ките - бяха смесен "ABy" и един "Byu" (за тези , които не знаят , това е типа на вагоните от серия 45).За Кулата редовно вместо един първокласен , наблюдавам смесена 40-ка "AB".
Публикувано на: Вто Мар 09, 2010 7:32 pm
от Tramway
Свиквайте с гледката на влакове, събирани от каквото и да е, годно да са търкаля. Вагони няма и все по няма да има. Защото и пари за ПР и КР на старите каруци също няма. Да сме доволни, че все още влаковете са правят само с пътнишки вагони и не са се появили G-вагони с наковани пейки. Докато не са разплетат ужасните далавери тъй ще е.
Публикувано на: Сря Мар 10, 2010 3:09 pm
от kgeorgiev
Май трябва да се въведат методите на КП на Китай - хванат те за далавери бам оловна дренка в главата за назидание на другите. Айде да видим дали ще ти стиска да правиш далаверки.