Страница 11 от 21
Публикувано на: Сря Ное 11, 2009 4:36 pm
от rexkos
Малко информация от нашия съфорумник Nikss:
2611 с лок. 43 307 поради липса на Р-ки в депо Варна.
2612 с лок. 44 137 на Горна навреме
40114 с лок. 44 093
Публикувано на: Чет Ное 12, 2009 9:11 pm
от Labros
От днес:
10147 с 07 111.
1641 с 10 008.
80117 с 30 030.
81206 с 10 043.
8614 с 45 188.
Публикувано на: Чет Ное 12, 2009 9:48 pm
от VESO
Инфо за днес , 12-ти ноември от мен , в прекрасната компания на Labros (жалко само , че не успяхме да се снимахме , но времето си беше сурово).
8615 , теглен от 44198-0 навреме в Пзк и ПО.
8614 беше по изменено разписание и влезе начело с 45188-0.
Един до друг - 31001-5+31002-3 , обслужваща 19223 и 07111-8 , приготвящ се за 10147.
10007-6+10008-4 готова да потегля като 1641.След заминаването на Тракията , мотрисата , виждаща се отзад , се предвижи още малко напред , за да поеме по - късно 10245.
Ситуация от типа
"One to Another" между 30025-5+30026-3 и 10029-0+30030-8 , готвещи се съответно за 80203 и 10245.
Хебърът 1651 , теглен от 45187-2 навреме на Пзк.
"Сл.Бряг" , теглен от 46235-8 този път само с 5 минути закъснение на ПО.Аз по стара традиция се установих в бистрото и този път не само , че първокласните купета бяха отключени , но и
в тоалетната можеше да се влезе.Доколкото си спомням , тоалетната е работила само веднъж - при първото пътуване на бистрото.
За финал малко храсти и потеглящият от Пзк
8602.
Публикувано на: Чет Ное 12, 2009 11:36 pm
от 46 242
По 2ра е настанал бъркоч с обвръзките на лок. Не можеш му хванеш края..
Публикувано на: Чет Ное 12, 2009 11:40 pm
от rexkos
Вече цяла седмица е така. Дунавът поне два поредни дни се е теглил от мездренска машина. В понеделник 2602 беше с Го машина, а 2610 със Сф.
Публикувано на: Чет Ное 12, 2009 11:42 pm
от VESO
От какво е причинено размешването на локомотиви между депата?

Публикувано на: Чет Ное 12, 2009 11:56 pm
от Nikss
Вчера:
ПВ 20137/КПВ 26203 с
ЕМВ 32 113/114 с която е голяма атракция да се пътува тъй като секциите се лашкат при потегляне като на софийска ЕМВ, но пак се преживява, иначе всичко останало й е наред, само дето при ПР-то са бързали да я изкарат и не са настроили автосцепките...
УБВ 2602 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" с
ЕЛ 44 085.9 на Чб навреме
ПВ 23102 с
ДМВ 10045.6 + 10046.4 на Пл навреме
ПВ 20139 с
ЕМВ 32125.7 + 32126.5

На Плз с композиция от около 20-тина цистерни на ЛукОйл седеше
ДЛ 07 049.0
КПВ 24204 с
ДМВ 10047.2 + 10048.0
ПВ 40105 замина от ГО с
ЕЛ 45 191.4
ПВ 20136 с
ЕМВ 32 037/038
ПВ 20164 на Шн бе пристигнал с
ЕЛ 43 513.1
ПВ 20138 с
ЕМВ 32 035.8 + 32 036.6
ПВ 30157 с
ЕМВ 32 071.3 + 32 072.1 която хем е нашарена поне на 50%, хем и тя като 113/114 е доста раздрънкана, но за нея е нормално за повече от 1,5 г. експлоатация след ПР

В 21:15 транзит през Кма премина товарачка съставена от 5 вагона и теглена от
ЕЛ 42179.2
БВ 3636 с
ЕЛ 44 065.1 излязла от ТП и редовен титуляр за София напоследък, същата на следващия ден пое
БВ 2611 за Варна
Днес:
БВ 8636/УБВ 8605 с
ЕЛ 44 070.1
БВ 4647 с
ЕЛ 44 106.3
КПВ 19201/19202 с
ЕМВ 31001.5 + 31002.3 на която открих 2 графита, правени с маркер - на единия от вагоните отвън, на една от вратите отвътре... в тоалетната не посмях да влизам защото май щях да получа сърдечен пристъп от видяното - графити, изчезнали помпички за сапун и т.н.
УБВ 1602 "ПЛОВДИВ ЕКСПРЕС" с
ЕЛ 44 132.9
БВ 1650 го засякох на Крумово с
ДЛ 07 124 като от По замина с
ЕЛ 44 134.5 точно в 06:53 и се получи гонка между него и Белия като естествено ние го надминахме на Сп и поради тази причина 1602 се движи Огн-Пзк-Сп по път 1... отделно на Ик също ни спираха за образец и ни пуснаха към Пд пак по път 1... впечатление ми направи доста ремонтни бригади и не само по първа, но и по втора.
КПВ 18202 замина от По с
ДМВ 10029.0 + 10030.8

На Ихтиман засякох товарачка с двойна тяга
ЕЛ 45 169 и ЕЛ 46 033.7

Малко след сп. Стамболово и преди Ихтиман засякохме пък
45 155.9 изолирана
УБВ 2608 "ЯНТРА" с
ЕЛ 44 141.0
БВ 5620 с
ЕЛ 45 166

На София с товарачка седеше
ЕЛ 45 167 4
БВ 7630 с
ЕЛ 45 160.9
БВ 7620 с
ЕЛ 45 158
ПВ 20110 с
ЕЛ 44 114.7
БВ 4611 с
ЕЛ 44 112.1

Врачанските влакчета с
ЕМВ 32 145/146
ПВ 20132 с
ЕЛ 45 173.2
ПВ 20137 с
ЕМВ 32 029/030
Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 12:09 am
от desiroml
УАУ! Много изчерпателно. Браво!
Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 12:14 am
от VESO
Nikss е обиколил половин България , жалко , че когато е минал през ПО съм спал в леглото.

Иначе гонката между Хебъра и Белия кон е заслужавала внимание.
Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 12:19 am
от Nikss
VESO написа:Nikss е обиколил половин България , жалко , че когато е минал през ПО съм спал в леглото.

Иначе гонката между Хебъра и Белия кон е заслужавала внимание.
Каква ти половин... направих пълна обиколка на страната по маршрута - Чб-ГО-Шн-Кма-Кн-Дбв-Тл-Кв-По-Аг-По-Пзк-Сп-Сф-М-Чб.

Бях намислил да е през Вц, ама нямаше време.

Иначе наистина реално погледнато пропътувах половин България.

Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 7:34 pm
от rexkos
491 в момента се движи със 250 мин/з. Очаква се и 292 замине с минимум 60 мин/з по изчакване на състав.
Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 8:48 pm
от desiroml
Случила се е авария с товарен влак в Сърбия. Затова закъснява с цели 250min.
Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 8:52 pm
от Nikss
Днешният Петък 13-ти не беше толкова фатален, колкото беше очаквано, но въпреки това тази сутрин имаше мазало по 2-ра линия с влаковете от София към Плевен тъй като около Своге имаше паднала контактна мрежа. Поради тази причина
УБВ 2601 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" беше закъснял около 1 час (09:15 замина от М),
МБВ 462 го следваше и имаше към 30' закъснение, останалите влакове горе/долу бяха редовни.
ПВ 20133 замина от гара Чб с двойна тяга - влаков
лок 45 180.7 и ползващ трасе 45 1ХХ (предполагам 196 вероятно прибиращ се в ГО)
ПВ 20110 с
ЕЛ 44 127.9
-На Чб пристигна с 3' аванс
-На входния на Мит престоя 3' (09:15-09:18 ) поради изчакване на
2601 в еднопътния участък М-Мит, на М се установи в 09:21
Горе долу навсякъде имаше поне 2-3' аванс
-На гара Сф се установи с 6' аванс
УБВ 2601 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" с
ЕЛ 45 191.4
КПВ 70213 пристигна на М с
ЕМВ 32 145/146
МБВ 462 с
ЕЛ 44 091.7
ПВ 20101 с
ЕМВ 32 107/108
УБВ 1602 "ПЛОВДИВ" с
ЕЛ 44 063.6
лок 45 162.5 бе поел поредната партида "Камъни" за Видин - 15-тина хопера
КПВ 20205 с
ЕЛ 45 199.7
БВ 7622 с
ЕЛ 45 159.1
БВ 5611 замина с
ЕЛ 44 085.9
БВ 4611 пристигна с 3' аванс на гара София с
ЕЛ 44 112.1
УБВ 3602 "ЧАЙКА" пристигна на гара София с
ЕЛ 44 198.0
БВ 2613 с
ЕЛ 44 087.5
-От Сф замина в 13:28, до Сфв бе по неправилен път 2
-На Сфв беше от 13:33 до 13:35
-На М пристигна в 15:05 и замина по разписание
-На Чб беше 15:42-15:43

На Илиянци с товарен влак беше
ЕЛ 45 189.8
КПВ 70216 щеше да потегли от М с
ЕМВ 32 119/120
КПВ 20233 с
ЕЛ 45 180.7
Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 9:03 pm
от desiroml
Май това е по-вероятно:
http://www.radiobeograd.rs/index.php?op ... &Itemid=90
Другото го чух на гарата, но явно е само слух!
Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 9:07 pm
от Mario Evstatiev
Лапово е гара с оборотен пункт. Щом са секнали движението там, забрави да мине влак към Ниш. Обходен маршрут няма.