
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Инфо за днес , 12-ти ноември от мен , в прекрасната компания на Labros (жалко само , че не успяхме да се снимахме , но времето си беше сурово).
8615 , теглен от 44198-0 навреме в Пзк и ПО.
8614 беше по изменено разписание и влезе начело с 45188-0.
Един до друг - 31001-5+31002-3 , обслужваща 19223 и 07111-8 , приготвящ се за 10147.
10007-6+10008-4 готова да потегля като 1641.След заминаването на Тракията , мотрисата , виждаща се отзад , се предвижи още малко напред , за да поеме по - късно 10245.
Ситуация от типа "One to Another" между 30025-5+30026-3 и 10029-0+30030-8 , готвещи се съответно за 80203 и 10245.
Хебърът 1651 , теглен от 45187-2 навреме на Пзк.
"Сл.Бряг" , теглен от 46235-8 този път само с 5 минути закъснение на ПО.Аз по стара традиция се установих в бистрото и този път не само , че първокласните купета бяха отключени , но и в тоалетната можеше да се влезе.Доколкото си спомням , тоалетната е работила само веднъж - при първото пътуване на бистрото.
За финал малко храсти и потеглящият от Пзк 8602.
8615 , теглен от 44198-0 навреме в Пзк и ПО.
8614 беше по изменено разписание и влезе начело с 45188-0.
Един до друг - 31001-5+31002-3 , обслужваща 19223 и 07111-8 , приготвящ се за 10147.
10007-6+10008-4 готова да потегля като 1641.След заминаването на Тракията , мотрисата , виждаща се отзад , се предвижи още малко напред , за да поеме по - късно 10245.
Ситуация от типа "One to Another" между 30025-5+30026-3 и 10029-0+30030-8 , готвещи се съответно за 80203 и 10245.
Хебърът 1651 , теглен от 45187-2 навреме на Пзк.
"Сл.Бряг" , теглен от 46235-8 този път само с 5 минути закъснение на ПО.Аз по стара традиция се установих в бистрото и този път не само , че първокласните купета бяха отключени , но и в тоалетната можеше да се влезе.Доколкото си спомням , тоалетната е работила само веднъж - при първото пътуване на бистрото.
За финал малко храсти и потеглящият от Пзк 8602.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Вчера:
ПВ 20137/КПВ 26203 с ЕМВ 32 113/114 с която е голяма атракция да се пътува тъй като секциите се лашкат при потегляне като на софийска ЕМВ, но пак се преживява, иначе всичко останало й е наред, само дето при ПР-то са бързали да я изкарат и не са настроили автосцепките...
УБВ 2602 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" с ЕЛ 44 085.9 на Чб навреме
ПВ 23102 с ДМВ 10045.6 + 10046.4 на Пл навреме
ПВ 20139 с ЕМВ 32125.7 + 32126.5
На Плз с композиция от около 20-тина цистерни на ЛукОйл седеше ДЛ 07 049.0
КПВ 24204 с ДМВ 10047.2 + 10048.0
ПВ 40105 замина от ГО с ЕЛ 45 191.4
ПВ 20136 с ЕМВ 32 037/038
ПВ 20164 на Шн бе пристигнал с ЕЛ 43 513.1
ПВ 20138 с ЕМВ 32 035.8 + 32 036.6
ПВ 30157 с ЕМВ 32 071.3 + 32 072.1 която хем е нашарена поне на 50%, хем и тя като 113/114 е доста раздрънкана, но за нея е нормално за повече от 1,5 г. експлоатация след ПР
В 21:15 транзит през Кма премина товарачка съставена от 5 вагона и теглена от ЕЛ 42179.2
БВ 3636 с ЕЛ 44 065.1 излязла от ТП и редовен титуляр за София напоследък, същата на следващия ден пое БВ 2611 за Варна
Днес:
БВ 8636/УБВ 8605 с ЕЛ 44 070.1
БВ 4647 с ЕЛ 44 106.3
КПВ 19201/19202 с ЕМВ 31001.5 + 31002.3 на която открих 2 графита, правени с маркер - на единия от вагоните отвън, на една от вратите отвътре... в тоалетната не посмях да влизам защото май щях да получа сърдечен пристъп от видяното - графити, изчезнали помпички за сапун и т.н.
УБВ 1602 "ПЛОВДИВ ЕКСПРЕС" с ЕЛ 44 132.9
БВ 1650 го засякох на Крумово с ДЛ 07 124 като от По замина с ЕЛ 44 134.5 точно в 06:53 и се получи гонка между него и Белия като естествено ние го надминахме на Сп и поради тази причина 1602 се движи Огн-Пзк-Сп по път 1... отделно на Ик също ни спираха за образец и ни пуснаха към Пд пак по път 1... впечатление ми направи доста ремонтни бригади и не само по първа, но и по втора.
КПВ 18202 замина от По с ДМВ 10029.0 + 10030.8
На Ихтиман засякох товарачка с двойна тяга ЕЛ 45 169 и ЕЛ 46 033.7
Малко след сп. Стамболово и преди Ихтиман засякохме пък 45 155.9 изолирана
УБВ 2608 "ЯНТРА" с ЕЛ 44 141.0
БВ 5620 с ЕЛ 45 166
На София с товарачка седеше ЕЛ 45 167 4
БВ 7630 с ЕЛ 45 160.9
БВ 7620 с ЕЛ 45 158
ПВ 20110 с ЕЛ 44 114.7
БВ 4611 с ЕЛ 44 112.1
Врачанските влакчета с ЕМВ 32 145/146
ПВ 20132 с ЕЛ 45 173.2
ПВ 20137 с ЕМВ 32 029/030














Днес:




















Каква ти половин... направих пълна обиколка на страната по маршрута - Чб-ГО-Шн-Кма-Кн-Дбв-Тл-Кв-По-Аг-По-Пзк-Сп-Сф-М-Чб.VESO написа:Nikss е обиколил половин България , жалко , че когато е минал през ПО съм спал в леглото.
Иначе гонката между Хебъра и Белия кон е заслужавала внимание.





Днешният Петък 13-ти не беше толкова фатален, колкото беше очаквано, но въпреки това тази сутрин имаше мазало по 2-ра линия с влаковете от София към Плевен тъй като около Своге имаше паднала контактна мрежа. Поради тази причина УБВ 2601 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" беше закъснял около 1 час (09:15 замина от М), МБВ 462 го следваше и имаше към 30' закъснение, останалите влакове горе/долу бяха редовни.
ПВ 20133 замина от гара Чб с двойна тяга - влаков лок 45 180.7 и ползващ трасе 45 1ХХ (предполагам 196 вероятно прибиращ се в ГО)
ПВ 20110 с ЕЛ 44 127.9
-На Чб пристигна с 3' аванс
-На входния на Мит престоя 3' (09:15-09:18 ) поради изчакване на 2601 в еднопътния участък М-Мит, на М се установи в 09:21
Горе долу навсякъде имаше поне 2-3' аванс
-На гара Сф се установи с 6' аванс
УБВ 2601 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" с ЕЛ 45 191.4
КПВ 70213 пристигна на М с ЕМВ 32 145/146
МБВ 462 с ЕЛ 44 091.7
ПВ 20101 с ЕМВ 32 107/108
УБВ 1602 "ПЛОВДИВ" с ЕЛ 44 063.6
лок 45 162.5 бе поел поредната партида "Камъни" за Видин - 15-тина хопера
КПВ 20205 с ЕЛ 45 199.7
БВ 7622 с ЕЛ 45 159.1
БВ 5611 замина с ЕЛ 44 085.9
БВ 4611 пристигна с 3' аванс на гара София с ЕЛ 44 112.1
УБВ 3602 "ЧАЙКА" пристигна на гара София с ЕЛ 44 198.0
БВ 2613 с ЕЛ 44 087.5
-От Сф замина в 13:28, до Сфв бе по неправилен път 2
-На Сфв беше от 13:33 до 13:35
-На М пристигна в 15:05 и замина по разписание
-На Чб беше 15:42-15:43
На Илиянци с товарен влак беше ЕЛ 45 189.8
КПВ 70216 щеше да потегли от М с ЕМВ 32 119/120
КПВ 20233 с ЕЛ 45 180.7



-На Чб пристигна с 3' аванс
-На входния на Мит престоя 3' (09:15-09:18 ) поради изчакване на 2601 в еднопътния участък М-Мит, на М се установи в 09:21
Горе долу навсякъде имаше поне 2-3' аванс
-На гара Сф се установи с 6' аванс














-От Сф замина в 13:28, до Сфв бе по неправилен път 2
-На Сфв беше от 13:33 до 13:35
-На М пристигна в 15:05 и замина по разписание
-На Чб беше 15:42-15:43




Май това е по-вероятно:
http://www.radiobeograd.rs/index.php?op ... &Itemid=90
Другото го чух на гарата, но явно е само слух!
http://www.radiobeograd.rs/index.php?op ... &Itemid=90
Другото го чух на гарата, но явно е само слух!
Влака щади природата - пътувайте с ВЛАК!!!
Върнете ни кушетите!
Върнете ни кушетите!

Администратор
Лапово е гара с оборотен пункт. Щом са секнали движението там, забрави да мине влак към Ниш. Обходен маршрут няма.desiroml написа:Май това е по-вероятно:
http://www.radiobeograd.rs/index.php?op ... &Itemid=90
Другото го чух на гарата, но явно е само слух!
64.19
Информация
Модератори