Страница 11 от 17
Публикувано на: Нед Мар 09, 2008 8:13 am
от 44142
ххх
Публикувано на: Сря Мар 12, 2008 1:08 am
от disell
Тъкмо взехме да говорим "добри" думи за отношението към ТАУРУС-чето и ето промяна: снимката е от 10.03-локомотивът е идеално измит и му е върнат предишния блясък , преминал е около 100 м. по коловозите на депо Варна и може би най-сетне ще бъде отремонтиран и пуснат в движение:
http://photos.streamphoto.ru/4/6/9/b65a ... 368964.jpg
Публикувано на: Сря Мар 12, 2008 6:30 am
от rexkos
Изключително обнадеждаваща снимка! Час по скоро да го видим в движение!
Публикувано на: Сря Мар 12, 2008 12:38 pm
от Гост
И да го фоткаме докато не е станал отново на пумия.

Публикувано на: Пон Апр 07, 2008 6:25 pm
от 44142
ххх
Публикувано на: Пон Апр 07, 2008 6:36 pm
от Гост
Жалко исках още мъничко да го фоткам..
Публикувано на: Пон Апр 07, 2008 6:38 pm
от rexkos
По-добре да замине за Германия и да кръстосва железните им пътища и да печели за железниците, отколкото да ръждясва в депо Варна.

Публикувано на: Пон Апр 07, 2008 6:38 pm
от Гост
,а не е ли по-добре да печели за БДЖ? Дано поне оставят нашата реклама в Германия.

Публикувано на: Пон Апр 07, 2008 6:41 pm
от rexkos
Естествено би било най-добре да печели пари за БДЖ, но при положение че липсва желанието на нашите малоумници да го експлоатират......
По-удачно е да печели за нечии железници, отколкото да бъде паметник на някои депо.
Публикувано на: Пон Апр 07, 2008 7:09 pm
от Nikss
Публикувано на: Пон Апр 07, 2008 7:13 pm
от 44142
ххх
Публикувано на: Вто Апр 08, 2008 2:22 pm
от Nikss
Публикувано на: Съб Сеп 20, 2008 8:35 am
от Mario Evstatiev
Истината е, че след като си замина за Германия, повече няма да се връща тук. Застрахователната компания и фирмата - собственик така и не са се разбрали за парите, освен това "Дисполок" вече е собственост на друга компания и новият и собственик е преразгледал всички договори за отдаване на локомотиви под наем. Вероятността 64-061-5 да се върне у нас е граничеща с невъзможното. Въпреки това има известна доза надейжда, тъй като при поемането на "Дисполок" от новия собственик, нашият "Стефчо" е бил зачислен към "Сименс - Транспортни системи", тъй, че все още нещата не са приключили. Що се касае до ремонта на клемното табло на ТД, той е най - малкият проблем, по - голям проблеме бюрократичната система, изградена от застрахователите, които всячески се опитват да не платят предвидената сума при настъпване на застрахователно събитие - а такова има. Удара в скална маса е авария в следствие от природно влияние и за нея би следвало да се изплати съответната сума, предвидена в договора за застраховане на локомотива.
Публикувано на: Пет Окт 24, 2008 12:29 pm
от Mario Evstatiev
Вчера от сигурен източник разбрах, че "Стефчо" няма да се върне в България. Новият собственик на "Дисполок" е прекратил договора едностранно.
Публикувано на: Пет Окт 24, 2008 4:17 pm
от 43.309
Машината работи през пролетта под наем за Гишев в Унгария, в момента работи отново под наем в Германия.