Страница 11 от 48

Публикувано на: Пет Яну 22, 2010 9:04 pm
от bdz46
За протокола - 161 е 44.
Не знам защо си се загрижил за талигите - колоосите се вадят много лесно, а на тях няма какво да им стане при такъв удар.

Публикувано на: Пет Яну 22, 2010 9:06 pm
от Ghost
bdz46 написа:За протокола - 161 е 44.
Откакто има нови колооси и редуктори. Иначе по схемно решение е 45 000 серия.

Публикувано на: Пет Яну 22, 2010 9:08 pm
от borislaviv
bdz46 написа:Машини са закърпвани и при по-тежки удари.
Даже съвсем наскоро беше кърпенето на 45 205 със смяна на челната греда чак до степенките (след камъните по дефилето) и на 55 056 след удара на Радомир.
Другият вариант е възстановяване на някой празен кош с чарковете от 161.
Камъка беше колкото микробус, в която се удари 45-205. Действително челната греда беше взета от бракуван локомотив.Но рамата след кабината не беше деформирана, което даде шанс локомотива да бъде възстановен.За това трябват доста точни измервания, които и бяха направени. Иначе кабината си остана същата. Само демонтаж, изчукване и монтаж.

130/131

Публикувано на: Сря Фев 10, 2010 10:37 pm
от помошник пз
а какво става сас 44-130 и 44-131

Re: 130/131

Публикувано на: Сря Фев 10, 2010 10:58 pm
от Mario Evstatiev
помошник пз написа:а какво става сас 44-130 и 44-131
130 е в Кончар, 131 не знам какво е и къде е.

Публикувано на: Чет Фев 11, 2010 8:10 pm
от Nikss
131 е в По. По първоначална информация лок е спрян за СР, после се оказва, че е ПР... а какво е всъщност не се знае... :roll: :idea: :arrow:

Публикувано на: Чет Фев 11, 2010 8:11 pm
от 44142
131 трябва да е за СР.

Публикувано на: Чет Фев 11, 2010 8:35 pm
от Nikss
Тя и 130 трябваше да е СР, но е частичен КР... нищо, лошо няма. 8)

Публикувано на: Чет Фев 11, 2010 8:37 pm
от 44142
130 си спря за КР не за СР и скоро ще излиза на проби.

Публикувано на: Чет Фев 11, 2010 11:35 pm
от VESO
От пловдивските 44-00-ки останаха да ги "мислим" само две - 057 и 133.Но то кой знае какво много за мислене има.
Ако някой има възможност , нека пусне снимки на 133 да я видим какво е моментното и състояние.

Публикувано на: Пет Фев 12, 2010 5:31 am
от Nikss
Е г-н Иванов пусна онзи ден и се вижда ясно разглобеният и празен кош... 057 не е в Русе, тя остана в ЖПЗ да чака монтирането на талигите.

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 10:29 pm
от Mario Evstatiev
44 132.9 днес обслужи 1624. Като изключим че е плътна в кабините що годе, блъска доста качествено, но пък в тягов режим се държи добре, колегите от По да изкажат повече впечатления за нея ако искат.

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 10:30 pm
от bdz46
По едно време имаше и хубав реостат.

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 11:44 pm
от 44142
И сега реотстата е отличен на 132.

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 6:52 pm
от gu6terov
Разбрах, че тези дни трябва да идва заралийска Р-ка в Бс, за да карат машинистите стаж на нея. Някой има ли идея коя е?