Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

За протокола - 161 е 44.
Не знам защо си се загрижил за талигите - колоосите се вадят много лесно, а на тях няма какво да им стане при такъв удар.
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

bdz46 написа:За протокола - 161 е 44.
Откакто има нови колооси и редуктори. Иначе по схемно решение е 45 000 серия.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

bdz46 написа:Машини са закърпвани и при по-тежки удари.
Даже съвсем наскоро беше кърпенето на 45 205 със смяна на челната греда чак до степенките (след камъните по дефилето) и на 55 056 след удара на Радомир.
Другият вариант е възстановяване на някой празен кош с чарковете от 161.
Камъка беше колкото микробус, в която се удари 45-205. Действително челната греда беше взета от бракуван локомотив.Но рамата след кабината не беше деформирана, което даде шанс локомотива да бъде възстановен.За това трябват доста точни измервания, които и бяха направени. Иначе кабината си остана същата. Само демонтаж, изчукване и монтаж.
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Дек 22, 2009 10:14 am
Местоположение: пловдив
а какво става сас 44-130 и 44-131
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Re: 130/131

Мнение от Mario Evstatiev »

помошник пз написа:а какво става сас 44-130 и 44-131
130 е в Кончар, 131 не знам какво е и къде е.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

131 е в По. По първоначална информация лок е спрян за СР, после се оказва, че е ПР... а какво е всъщност не се знае... :roll: :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

131 трябва да е за СР.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тя и 130 трябваше да е СР, но е частичен КР... нищо, лошо няма. 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

130 си спря за КР не за СР и скоро ще излиза на проби.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

От пловдивските 44-00-ки останаха да ги "мислим" само две - 057 и 133.Но то кой знае какво много за мислене има.
Ако някой има възможност , нека пусне снимки на 133 да я видим какво е моментното и състояние.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Е г-н Иванов пусна онзи ден и се вижда ясно разглобеният и празен кош... 057 не е в Русе, тя остана в ЖПЗ да чака монтирането на талигите.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44 132.9 днес обслужи 1624. Като изключим че е плътна в кабините що годе, блъска доста качествено, но пък в тягов режим се държи добре, колегите от По да изкажат повече впечатления за нея ако искат.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

По едно време имаше и хубав реостат.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

И сега реотстата е отличен на 132.
Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

Разбрах, че тези дни трябва да идва заралийска Р-ка в Бс, за да карат машинистите стаж на нея. Някой има ли идея коя е?
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация