Камъка беше колкото микробус, в която се удари 45-205. Действително челната греда беше взета от бракуван локомотив.Но рамата след кабината не беше деформирана, което даде шанс локомотива да бъде възстановен.За това трябват доста точни измервания, които и бяха направени. Иначе кабината си остана същата. Само демонтаж, изчукване и монтаж.bdz46 написа:Машини са закърпвани и при по-тежки удари.
Даже съвсем наскоро беше кърпенето на 45 205 със смяна на челната греда чак до степенките (след камъните по дефилето) и на 55 056 след удара на Радомир.
Другият вариант е възстановяване на някой празен кош с чарковете от 161.

а какво става сас 44-130 и 44-131

Администратор
130 е в Кончар, 131 не знам какво е и къде е.помошник пз написа:а какво става сас 44-130 и 44-131


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm


Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори