Страница 11 от 59

Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 11:58 pm
от 46 242
borislaviv написа:44-138 на прага, 44-126 също.44-121 януари месец.
Ммм, хайде Дедо Коледа да каже "за вас жепейци драги 44 121 преди Нова година" 8)

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 5:58 am
от Mario Evstatiev
46 242 написа:
borislaviv написа:44-138 на прага, 44-126 също.44-121 януари месец.
Ммм, хайде Дедо Коледа да каже "за вас жепейци драги 44 121 преди Нова година" 8)
Ремонта си има технологични срокове, които не могат да се съкратят толкова лесно. Ако се работи на агрегатно - възловия принцип е лесно, но при тая криза, по депата вече никой не би се нахванал да поддържа резерв от възли, които при влизане на голям ремонт да се качват директно на локомотива.

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 6:03 am
от Nikss
lok45111 написа:
borislaviv написа:44-138 на прага, 44-126 също.44-121 януари месец.
На 126 уплътниха ли 1-ва кабина? И ми е интересно, черна гъба остана ли на таз машина 8)
126 не е чак толкова неплътна, има какво да се желае, надявам се, че сега при ГПР-то ще я оправят, а иначе черните гъби за ГВП ги махнаха още при ПР-то миналата година. :wink:

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 2:07 pm
от 44142
lok45111 написа:Тази защита отдавна не работи и като неефективна примерно в ЖПЗ щяха да я махнат също. Обаче въпроса е защо този, който я сваля не си възстановява връзката на пр. 500 с пр. 600?
Връзките са си възтановени на пианото. Мост между 500-600.

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 2:26 pm
от 44142
Неможе да е определен човек. Това явно се сваля по депата понеже на М, ГО и СФ лок съм забелязъл да липсва.

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 4:58 pm
от borislaviv
Не може да е при нас.Ние първи забелязахме липсите,понеже на всяко ТП проверяваме реостата и видяхме че не събира.Обаче това е свършено в много кратък срок, защото практически на всяко ТП откривахма липса.Явно е била някаква кампания, но с неясна цел.

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 5:57 pm
от 44142
Странно. От СФ липсва карантията на противобуксовъчната само на 44087 и 45152. На другите лок си стоят платките и трафчетата. Като се замисля, найстина на повечето ГО лок липсва противобуксовъчната. Същото е и при М лок.

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 8:10 pm
от 44142
borislaviv имаш ли спомени 44088 когато се запали преди години каква беше вероятната причини и да опишеш евентоално щетите ако си работил по възтановяването и. Помня, че в Го я възтановяваха и ужким трябваше да остане в ГО лок но го пратиха по ВА.

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 8:12 pm
от borislaviv
Не искам бепричинно да обвинявам мездренци, но като си помисля за тяхната ненавист към RFT-та, още повече, че те почнаха да изчезват точно по това време.

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 8:26 pm
от borislaviv
44142 написа:borislaviv имаш ли спомени 44088 когато се запали преди години каква беше вероятната причини и да опишеш евентоално щетите ако си работил по възтановяването и. Помня, че в Го я възтановяваха и ужким трябваше да остане в ГО лок но го пратиха по ВА.
Да, ние я възстановявахме. Мисля, че беше 1998 година. Пораженията бяха най-много около първи изправителен мост страна към трансформатора. От огъня се бяха разтопили радиаторите на диодите и бяха потекли като ручей надолу. Освен това лопатките на хоризонталния вентилатор също бяха разтопени и бяха застинали в причудливи форми. Можете да си правите изводи какви температури са вилняли. Мисля че го изкараха по технически причини- т.е. термин когато не могат да открият истинската причина. Въпреки, че имаше делегация от поне 20 човека, които цял ден се вряха в чернилката. Един спомена, че огънят вероятно е тръгнал отвън през отвора на долния вентилатор и влязъл в машинното отделение. Но това си остана предположение.

Публикувано на: Съб Дек 05, 2009 11:33 am
от amon
115 е запалила контакти на АТП - в момента е в Подуяне. Вътре пейзажа е като на Боровец :D .

Публикувано на: Съб Дек 05, 2009 7:10 pm
от borislaviv
amon написа:115 е запалила контакти на АТП - в момента е в Подуяне. Вътре пейзажа е като на Боровец :D .
Тя мисля,че е командирована при вас.Сигурно голямо духане ще падне, докато се изчисти прахоляка.

Публикувано на: Съб Дек 05, 2009 8:43 pm
от Nikss
Тя вече 3-4 месеца е в командировка. :)

Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 3:00 pm
от amon
Вчера я отворихме, днес е духана. Лошото е, че не е само тя - 87 е същата ситуация. Имаме прогрес щом взеха да се палят по две на ден :D.

Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 3:40 pm
от n0_aLoNe
Nikss написа:Тя вече 3-4 месеца е в командировка. :)
44 115 ще мине към Депо София, ама и предстой голям ремонт..