Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 11:58 pm
Ммм, хайде Дедо Коледа да каже "за вас жепейци драги 44 121 преди Нова година"borislaviv написа:44-138 на прага, 44-126 също.44-121 януари месец.

Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Ммм, хайде Дедо Коледа да каже "за вас жепейци драги 44 121 преди Нова година"borislaviv написа:44-138 на прага, 44-126 също.44-121 януари месец.
Ремонта си има технологични срокове, които не могат да се съкратят толкова лесно. Ако се работи на агрегатно - възловия принцип е лесно, но при тая криза, по депата вече никой не би се нахванал да поддържа резерв от възли, които при влизане на голям ремонт да се качват директно на локомотива.46 242 написа:Ммм, хайде Дедо Коледа да каже "за вас жепейци драги 44 121 преди Нова година"borislaviv написа:44-138 на прага, 44-126 също.44-121 януари месец.
126 не е чак толкова неплътна, има какво да се желае, надявам се, че сега при ГПР-то ще я оправят, а иначе черните гъби за ГВП ги махнаха още при ПР-то миналата година.lok45111 написа:На 126 уплътниха ли 1-ва кабина? И ми е интересно, черна гъба остана ли на таз машинаborislaviv написа:44-138 на прага, 44-126 също.44-121 януари месец.
Връзките са си възтановени на пианото. Мост между 500-600.lok45111 написа:Тази защита отдавна не работи и като неефективна примерно в ЖПЗ щяха да я махнат също. Обаче въпроса е защо този, който я сваля не си възстановява връзката на пр. 500 с пр. 600?
Да, ние я възстановявахме. Мисля, че беше 1998 година. Пораженията бяха най-много около първи изправителен мост страна към трансформатора. От огъня се бяха разтопили радиаторите на диодите и бяха потекли като ручей надолу. Освен това лопатките на хоризонталния вентилатор също бяха разтопени и бяха застинали в причудливи форми. Можете да си правите изводи какви температури са вилняли. Мисля че го изкараха по технически причини- т.е. термин когато не могат да открият истинската причина. Въпреки, че имаше делегация от поне 20 човека, които цял ден се вряха в чернилката. Един спомена, че огънят вероятно е тръгнал отвън през отвора на долния вентилатор и влязъл в машинното отделение. Но това си остана предположение.44142 написа:borislaviv имаш ли спомени 44088 когато се запали преди години каква беше вероятната причини и да опишеш евентоално щетите ако си работил по възтановяването и. Помня, че в Го я възтановяваха и ужким трябваше да остане в ГО лок но го пратиха по ВА.
Тя мисля,че е командирована при вас.Сигурно голямо духане ще падне, докато се изчисти прахоляка.amon написа:115 е запалила контакти на АТП - в момента е в Подуяне. Вътре пейзажа е като на Боровец.
44 115 ще мине към Депо София, ама и предстой голям ремонт..Nikss написа:Тя вече 3-4 месеца е в командировка.