Страница 11 от 147
Re: отг
Публикувано на: Пон Дек 07, 2009 8:46 pm
от 44.123
фена написа:ремонт както и 55-008.
Не знам как сия видял тази машина, но сигурно си се объркал с някоя друга
55.008 е бракувана в ЛВЗ-Русе и е с пукнатини по колоосите.
Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 7:46 pm
от Иван Иванов
Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 7:52 pm
от 44142
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=277957&cat=7162
Двамата в червените дреги ги познавам покраи 44089 и мога да кажа че, са много свестни и много си разбират от работата. Просто евала на пичовете от ЛВЗ-то.
Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 8:22 pm
от assen5
Браво на хората направили тази красота.

Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 9:17 pm
от Иван Иванов
По средата е Изп. Директор на ,,БДЖ- Трансимпекс"-АД Г-н В.Василев.
Лок. е 45-199 може би неволна гришка.Човек се вълнува при такава красота.
Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 9:19 pm
от Mario Evstatiev
Иван Иванов написа:По средата е Изп. Директор на ,,БДЖ- Трансимпекс"-АД Г-н В.Василев.
а човека само едно "Браво" за начинанието да върне красотата на доброто старо "Ванче"
Ако министъра отпусне пари съм сигурен, че скоро може и успешна модернизация съвместно със "ШКОДА" да имаме. Все пак това бе една от идеите на това дружество. Но все няма пари...
Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 9:23 pm
от 44142
Ясно е , че снимката е на 199. Аз ги познавам когато ходих да докарвам 44089 от Русе. Бяха на 44089 докато я приемем.
Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 9:26 pm
от 44142
Просто евала на тези двамата както и на всички от екипа.
Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 9:28 pm
от Nikss
Страхотни снимки. И от мен едно огромно БРАВО на хората за труда и усилията, с които работят по "гробниците", които излизат като от завода след интервенцията.

Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 9:28 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Просто евала на тези двамата както и на всички от екипа.
Много добре са се справили хората. Аз имах щастието да докопая 199 седмица след ремонта и въпреки критиките на мездренете за машината, аз останах приятно очарован от нея.
Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 9:33 pm
от Nikss
Критиките да ги отправят към дръгели ала 176, 147 и т.н. 199 беше перфекция. Те още малко и хладилник и климатик ще поискат с ремонта.

Е, поне ще има на какво да се радват, защото 45 172 прясна и чистак нова е излязла от бокса след ремонт (не знам какъв), днес е била на 8-ми коловоз на гара Мездра, вероятно тия дни ще е на проби и скоро тръгва.

За файтърите нищо добро не се чува, говори се, че ще бъдат бракувани и 4-те, като засега остава 555 да се движи, но до лятото догодина ще бъде спрян и заедно със побратимите му - бракуван.

Не знам дали е вярно, това са слухове, ако настане криза за електровози въпреки, че всички Р-ки са в движение като нищо ще пуснат поне 2 от добрите стари бойци. Започнали са да ремонтират електровозите скоростно, скоро оградата може да е само спомен.

В бокса има 2-3 машини - 181, 182 и може би 174.

554 я няма отвън, интересно къде е.

Засега от депо Мездра това са новините.

Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 9:37 pm
от Иван Иванов
Едната снимка нарочно съм я качил за да се види в какво състояние пристигат при нас.
Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 9:38 pm
от 44142
45172 вчера и днес е била на скоростни проби. Лок е от ПР.
Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 9:42 pm
от Nikss
44142 написа:45172 вчера и днес е била на скоростни проби. Лок е от ПР.
Чудесно. Баща ми днес я е видял, но не е реагирал да я снима макар и с GSM-a си. Утре би трябвало да е на товарна проба?

Значи до Петък трябва да я изпишат и да тръгне.

Публикувано на: Сря Дек 09, 2009 6:10 am
от Mario Evstatiev
Иван Иванов написа:Едната снимка нарочно съм я качил за да се види в какво състояние пристигат при нас.
199 я помня преди ремонта, както и сега ремонтиращата се 179, общо взето и двете бяха пълна трагедия. 44 089 също беше пълна скръб преди ремонта, а който каквото и да говори за нея, след ремонта въпреки неизбежните дребни дефекти, машината е много добра.