Страница 11 от 18

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 9:37 pm
от Иван Иванов
280 000 лв без ДДС.

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 9:42 pm
от Mario Evstatiev
Иван Иванов написа:280 000 лв без ДДС.
Ами скъпи са си, все пак това са колоосни комплекти барабар с всичките им карантии, че и редуктори. Оставаше само да ги бяха вързали и с панделка. Качественото струва пари, няма какво да плачем...

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 9:47 pm
от Nikss
С ДДС би трябвало да са не повече от 336 бона. :roll:

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 9:47 pm
от 42 072.9
Изработването на зъбните колела, изобщо на целия редуктор е много трудно. Да не говорим за спицовите колела, бандажите и осите. Скъпи материали...

Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 8:52 am
от Mario Evstatiev
За коментиране на цената няма как и дума да става поради ред причини. Едната от тях е сложната изработка на детайлите, другата е скъпите материали - колоосите се правят от оръдейна стомана. А и все пак, приема се, че ЖП операторите имат достатъчен капитал за да купуват части за подвижния си състав. Поне в Европа е така.

Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 9:23 am
от stankos
Бих добавил и периода им на експлоатация сравнен да речем с автомобилните части е направо огромен !

Публикувано на: Чет Май 13, 2010 8:04 am
от Mario Evstatiev
Вчера 44 118 и 44 126 се разписаха със 130 км/час по 2-ра линия.

Публикувано на: Чет Май 13, 2010 1:07 pm
от 46 242
Какво стана с 44 107 ?? Преобуха ли я за 130 ?

Публикувано на: Чет Май 13, 2010 1:23 pm
от kgeorgiev
42 072.9 написа:Изработването на зъбните колела, изобщо на целия редуктор е много трудно. Да не говорим за спицовите колела, бандажите и осите. Скъпи материали...
И къде ги изработват ако някой знае

Публикувано на: Чет Май 13, 2010 3:04 pm
от 42 072.9
Комплектите са чешки, но дали са произведени в Пилзен, където сглобябват локомотивите незнам.

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 3:36 pm
от Nikss
46 242 написа:Какво стана с 44 107 ?? Преобуха ли я за 130 ?
107 е СР, но дали има комплекти не се знае. За 121 има със сигурност, но кога ще я изкарат не се знае също.

А сега нещо друго по темата: в депо Русе има комплекти за 2 лок... единия беше за 44 067.7 , а другия дочух, че отива на 44108, която сега е започната. Какво се оказва, че е всъщност положението? 067 излиза от ПР със стари черни колооси, амортисьори и пружини. Съмнява ме дали не е даден зор да се прави 44-110, за която по-рано имаше предвиден комплект, но той пък отиде за 44 123, чийто колооси барабар с талигите пък отидоха на 44102.2 много заплетена работа. :roll:
За доказателство акредитираният фотограф Н. Колев /по-известен като Саруман/ може да ви покаже снимка на една от талигите на лок 44-67 от миналия Петък /04.06.2010 г./ когато по моя поръчка снима БВ 4612. :arrow:

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 6:15 pm
от 46 242
имаш грешка. 44 067 се сдоби с последните налични в Русе червени колооси.

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 7:20 pm
от Иван Иванов
В дипо Руси имаха един комплект за 44-108 , който замина за 44-067 , 44-108 ще кара с нейните си колооси.

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 7:23 pm
от Saruman
Не знам дали аз съм кьорав или да, но колоосите на 67 никак не червенеят , направо си чернеят. :D Ето снимка:

Изображение

Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 4

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 7:27 pm
от choveka_vlak
Колега хайде сега докажи че колоосите са на -067, . Снимката мисля ще се досетиш но е за оспорване!, такава бих качил и аз и имам свободата номера да посоча сам... :lol: :lol: :lol: .