Страница 11 от 13

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 6:24 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:"БДЖ" май има предвид този влак.А понякога "Благоевградската прелест" съм я засичал и така.
Да, какви ли не изпълнения има по шоплуко. Аз съм виждал също подобни "сцени", както и с 2Х46200, така и с 64U2, този 5620 общо взето е "намазал" от всички серии.

Що се касае до 44/45, да доверя една новина "от кухнята". Идната седмица "Трансимпекс" ще ми възложат ремонта на 6 бр. кранмашинисти Д2 и 6 бр. директни спирачки за ремонтиращите се в База Тракция локомотиви. Да подскажа - всички чаркове по кран - машинистите ще са нови. Задължително и боя DIN-505 :lol:

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 6:26 pm
от VESO
lok45111 написа:....Задължително и боя DIN-505 :lol:
Тази синята ли? :D
Между другото са ми казвали 462ХХ-Х + Тауруса начело на пътнически влак по 5-та линия (пътнически в смисъл , че превозва пътници , не товари , влакът може и бръз да е бил) , но аз не съм виждал.Имало ли е такъв случай? Става въпрос отпред 46-00-цата , зад нея Тауруса.

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 7:00 pm
от Mario Evstatiev
Имаше случай. Връщахме се с 5620 именно, на Дца ни прикачиха 46 234.1 да ползва трасе до София за смяна.

А боята е синя, да :) При мен си има традиция, която повелява за големите ремонти, кран-машинистите да излизат задължително с нова боя, реновиран сектор за положенията, реновирана затворителна пластина и ако има време... никелирана декоративна капачка над регулиращия болт. За всичко това си се изисква време, поради което само големите ремонти се облажват с лъскави кранове вече. А и боята е дефицитна, трябва да се пази :lol:

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 7:23 pm
от БДЖ
За 5611 говорех. Тауруса така и не съм го виждал на живо, но 46 2ХХ на 5611 преди четири месеца за последно видях. През останалото време най-често се виждат 001 и 002. Само не знам, случвало ли се е да няма синя машина да поеме влака и той да бъде поет от стандартна машина.

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 7:55 pm
от Mario Evstatiev
БДЖ написа:За 5611 говорех. Тауруса така и не съм го виждал на живо, но 46 2ХХ на 5611 преди четири месеца за последно видях. През останалото време най-често се виждат 001 и 002. Само не знам, случвало ли се е да няма синя машина да поеме влака и той да бъде поет от стандартна машина.
ДАли 44 001/002 или стандартна 44/45, разходите са едни и същи. С 46-та серия обаче реално погледнато, въпреки, че ще изхарчи същия ток, колкото и една "Р"-ова машина за тягови нужди, спомагателните машини, загубите, амортизацията и др. са по - големи в сравнение с 4 осния локомотив и дефакто е нерентабилно да лангъркаме 125 тона машина за 150 тона влак. Де е Киро на кирия?

Именно за това се придържам към мнението си, че ремонта на 44/45, който се започна поетапно в База Тракция от "БДЖ - Трансимпекс" е най - доброто решение. Един добър капитален ремонт, да не кажа заводски, автоматично удължава живота на доброто старо Ванче с още поне едно 8 години - до следващ капитален.

Публикувано на: Чет Авг 27, 2009 3:18 pm
от Nikss
Така е, но вместо да се чудят как да изкарат в Сф някоя машина от ремонт да пратят инак спрените и сигурно вече доста поограбени Р-ки като 44 072, 073, 075, 080, 083, 084 и т.н. в БТ-Р и така... постепенно всички ще минат оттам и се надявам, че нещата ще се оправят. 8) :)

Публикувано на: Чет Авг 27, 2009 6:08 pm
от Labros
постепенно
Ако чакаме така... значи никога :!: Вместо да се чекнат с това и онова да вземе да се изготви един ясен план за планомерно възстановяване и ремонт на наличните ( по "огради" и в движение, но пред разпад) машини.

Публикувано на: Чет Авг 27, 2009 6:45 pm
от Nikss
Ами всичките накуп да минат ремонтите също няма да стане (много са се натрупали и отведнъж е невъзможно) освен ако Кончар не ударят едно рамо, но ме съмнява тъй като са достатъчно заети с модернизацията на 46-ците, но по принцип мисълта ми бе всички да минат през Трансимпекс в Русе (от спряните софийски тъй като почти всички от тях са спряни за СР, а не бих заложил на Кончар в този случай).

Публикувано на: Чет Авг 27, 2009 8:12 pm
от Labros
На хърватските бандити нищо не трябва да им се дава да ремонтират или модернизират.

Публикувано на: Чет Авг 27, 2009 8:34 pm
от Nikss
Еми точно за това ти говоря... почти всички спрени СФ Р-ки са за средни ремонти, а в Трансимпекс в Русе се справят перфектно (с малки забележки, но според мен почти незначителни) и тъй като скоро не се очертава да има нов ТПС това е единственият изход - спрените поне 10 лок и от серия 44 и от 45 да минат през Трансимпекс в Русе, но няма да е никак лесно - все пак 44 089 трябваше 2 пъти по-дълго от нормалното за един СР време да я правят, доста части липсваха и резултатът е на лице... та локомотивите в депо Сф са следните: 44 072, 073, 075, 079, 080, 083, 084, 090, 095, 096, 45 148... това са 11 локомотива всички спрени за СР... айде 079 няма да я броим, но пак 10 локомотива всеки по 6 месеца среден ремонт са 60 месеца, а това са 5 години... по-бързо едва ли може да стане предвид липсите по л-тивите и неотпускането на пари за ремонт... все пак ако се понапънат може и за между 4 и 5 месеца да изкарат 1 лок, но според мен ще е доста трудно.

Публикувано на: Чет Авг 27, 2009 9:37 pm
от VESO
Актуално състояние на горялата 44082-6 , намираща се пред депо ПО.Положението на електровоза не е никак завидно.

Публикувано на: Чет Авг 27, 2009 9:41 pm
от Labros
Абе ужким е подготвен за ремонт, но кога ще влезе...

Публикувано на: Чет Авг 27, 2009 10:25 pm
от 43.309
Той беше в ремонт, но преди изписването го подпалиха от немърливост.

Публикувано на: Пет Авг 28, 2009 4:58 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:Актуално състояние на горялата 44082-6 , намираща се пред депо ПО.Положението на електровоза не е никак завидно.
Аз като гледам коша, май са започнали да я правят. Гледам, че бояждията е минал вътре :roll: Дано стегнат локомотива, че в тая криза за машини, всяка една тягова единица ни е ценна. Някой може ли да я снима и отвътре да видим какви са пораженията?

Публикувано на: Пет Авг 28, 2009 11:49 am
от Nikss
43.309 написа:Той беше в ремонт, но преди изписването го подпалиха от немърливост.
Е браво... много умно и хубаво е станало... и сега двойна работа... :evil: :x