БДЖ написа:За 5611 говорех. Тауруса така и не съм го виждал на живо, но 46 2ХХ на 5611 преди четири месеца за последно видях. През останалото време най-често се виждат 001 и 002. Само не знам, случвало ли се е да няма синя машина да поеме влака и той да бъде поет от стандартна машина.
ДАли 44 001/002 или стандартна 44/45, разходите са едни и същи. С 46-та серия обаче реално погледнато, въпреки, че ще изхарчи същия ток, колкото и една "Р"-ова машина за тягови нужди, спомагателните машини, загубите, амортизацията и др. са по - големи в сравнение с 4 осния локомотив и дефакто е нерентабилно да лангъркаме 125 тона машина за 150 тона влак. Де е Киро на кирия?
Именно за това се придържам към мнението си, че ремонта на 44/45, който се започна поетапно в База Тракция от "БДЖ - Трансимпекс" е най - доброто решение. Един добър капитален ремонт, да не кажа заводски, автоматично удължава живота на доброто старо Ванче с още поне едно 8 години - до следващ капитален.