Страница 11 от 11
Публикувано на: Сря Фев 15, 2012 8:13 pm
от amon
44142 написа:140 излезна калпава, друга след нея не се задава. Отделно окрадените шини са си вътрешна работа. Аз нямам против никои, но пък и никой не е връзван на сила за БДЖ-то. Заплащането е малко и не го оспорвам но да се приказва за толкова пари толкова работа също не е правилно.
140 влезе студена и в насипно състояние, каквото сме могли сме направили!
Шините не ми е ясно в какъв контекст ги споменаваш?!
За заплащането не си спомням да е отправяна критика - както каза, всеки си има глава на раменете и може сам да решава.
Публикувано на: Сря Фев 15, 2012 8:39 pm
от dido73
Защо да ги вземаме тия случайни. Никой не иска да работи по случайни ремонти. Когато нещата опрат до сваляне на изправителна група естествено че ще се прати в подуене. Температурата вън на екипировъчните коловози в Сф не е по-висока от халето в Пд, така че условията са все едни и същи.
Също така забравяш броя на хората на ден - в Пд сте 10 електромонтьори всеки ден, в Сф от ТП са 3-4 не повече, всъщност са само 3-ма. Така че е нормално някои случайни ремонти, които не са поправими вън на полето да се пратят при вас в Пд. Още повече, че сте повече хора сега. Логично нали. Там където има повече хора да поемат част от случайните ремонти.
Големите ремонти си текат, но те могат да се проточат във времето съобразно условията и обстоятелствата, т.е. може да си направите планировка на работата.
Публикувано на: Сря Фев 15, 2012 9:17 pm
от amon
Така е, прав си. Това, на което исках да обърна внимание е, че да се твърди, че в Пд е рахат е несериозно и това може да е мнение само на някого, който си няма представа от работата в депото сега и си разтяга някакви съчинения разсъждения на свободна тема...
Публикувано на: Чет Фев 16, 2012 9:17 pm
от bdz46
bdz46 написа:179 до вечерта беше готова.
Оказа се, че не е била готова, а е изкарана на ТВ. Сега пак е в Пд за кабела.
Публикувано на: Пет Фев 17, 2012 6:32 pm
от amon
bdz46 написа:bdz46 написа:179 до вечерта беше готова.
Оказа се, че не е била готова, а е изкарана на ТВ. Сега пак е в Пд за кабела.
Машината е вдигана, кабела сменен, а бригадата която работи по нея, обядва в 16ч. след като замина...
Re: Кратка образователна видеосесия "ЕЛ серия 44/45&quo
Публикувано на: Сря Мар 21, 2012 12:59 pm
от didsideout
Mario Evstatiev написа:За любителите на тези електровози съм подготвил малко образователни клипчета за боравене с уредите по пулта, вдигане на локомотива под напрежение, реверсиране, набиране на позициите и кратък урок по безопасна работа. Клиповете можете да намерите
ТУК.
Има ли шанс тези клипчета да се намерят някъде отново, защото в DATA пише,че вече са преместени?