Страница 11 от 14
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 11:53 pm
от 46 242
Интересно е щяло да се получи ако влакът е претичал по правата в Плачковци. След Плачковци има малко отбой в наклона, но едва ли е щял да издържи до равното в началото на Трявна

Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 11:56 pm
от 46 242
В същата тази 1987 изпуснаха и едни влак от Славяново към Горица. Не помня дали беше дерайлирал след Горица или дали се беше нахакал в една от липсващите сега ерки, но движението към и от Варна е беше цял ден прекъснато.
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 11:58 pm
от disell
Ако влака е протичал по правата на Плачковци щеше да се окаже в спасителния коловоз и колегите щяха още да са живи и здрави , аз съм чувал слухове , че тогава на правата към спасителния е имало влак и затова не са могли да го насочат към него.
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 11:59 pm
от disell
За Славяново съм чувал да има няколко изпускания на влакове но нито един път не се е стигало до дерайлиране.
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 12:04 am
от VESO
А какво точно се е случило с Дунава на Гривица?
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 1:06 am
от 46 242
По онези времена 2ра бъкъше от товарачки с оригиналните ламинатки 42. Една от тези товарачки не успява да избъхти баира към бившата гара Згалево–намира се в сегашното междугарие Гривица–Пордим. Товарачката закъсва и......тръгва назад. През това време Дунава е пуснат от Плевен към Гривица, и той в пълен напън по гривишкия баир. Челната среща става в средата на гарата Гривица. Дълги години след това вагони от злополучната товарачка стояха разхвърляни в боровата горичка.
Информацията естествено беше много оскъдна, милицията гонеше любопитните дзяпачи като мен. За катастрофата на Плачковци и Михалци си спомням че спешно изпратиха от поделението помощ за разчистване на терена. Естествено, нито е имало фотоапарати, нито пък и някой е щял да разреши снимане.
Бързият влак на Михалци,или по-точно това което оставаше от него, нямаше как да го скрият, и гледката наистина беше потресаваща.
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 1:27 am
от VESO
Чувал съм за 2 големи катастрофи по 2-ра линия - на Янтрата , само забравих край коя гара и някакъв друг сблъсък между пътнически и товарен влак край гара Ясен.Товарният е бил съставен от цистерни.
Някой може ли да разкаже за тях?
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 6:12 am
от Mario Evstatiev
Янтра-та се наниза в 52-ка без дистанция на гара Илиянци.
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 6:25 am
от Nikss
VESO написа:Значи последно , ето номерата на липсващите 44-00-ките и тяхната съдба
059 - удряна на Вакарел и бракувана;
069
077 - удар с 064 , при което е бракувана;
086
104 = 304 = 001;
116
119
122 - бракувана след инцидент на Плачковци;
124
129
136 - катастрофа с 068 на Бяла , при което е бракувана;
145 = 345 = 002.
Останаха само зелените , за които нямам информация.
059 - опожарена и бракувана през 1983 г., възстановена в лок депо Бс през 1984 г., излиза с юбилеен номер 43-1945, от 1992 г. е с номер 43 310
086 - челен удар в междугарието Своге - Церово в ДЛ 06 120, 1980 г.
116 - катастрофа на Ресен на 13.06.1991 г.
119 - катастрофа с влак 230 на 02.01.1989 г.
124 и 129 се сблъскват челно на 16.12.1981 г. в междугарието Комунари - Дългопол;
bdz46 написа:Изпуснатата от Вк за Пбк е 43-40 или нещо такова.
Саморазхлабила директна спирачка.
43-40 е бракуван 1982 г. след катастрофа на гара Дружба (14 август е датата);
А изпуснатия 43 от Вк за Пбк е 43-36, годината е 1975-та, лок е без бригада, изпуснат по вина на същата
Ако имате други въпроси питайте, но не гадайте!

Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 11:41 am
от 46 242
2–ра е безспорен шампион по тежките катастрафои. Седмици след удара на Илиенци все още стояха купчини отломки от разпраните вагони. Официално се говереше за 13 загинали.
Вероятно най–тежките бяха на Венчан и на Ясен. Тази на Ясен все още я помня понеже бяха обявили обща тревога в града, някъде към 01ч през ноща. Няма официални данни за броя на загиналите.
Златните два пъти изхвърчаха от стрелки–на Одърне и Роман. Пак с жертви и голями щети.
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 4:00 pm
от димитър василев
Пичове изчетох цялата тема за катастрофите и понеже не видях друга подобна да ви питам-имам спомени от детството ми за една катастрофа на г.Елисейна с някакъв международен влак мисля беше даже ходихме да гледаме изпадналите вагони-та дали не може малко да ми опресните случката???
Публикувано на: Пон Дек 06, 2010 4:16 pm
от mmtt
качете снимки на 152 и 156 след случая Драгоил!
Публикувано на: Пон Дек 06, 2010 4:45 pm
от mmtt
може ли да каже някои нешто за БВ 201 които изпадна по път1 на ПС-то на Левище???
Публикувано на: Пон Дек 06, 2010 5:16 pm
от фена
Незнам точната година но ще предположа 1982г. при извършване на маневра в гара Долно Церовене не осигурен състав със спирачна маса е изпуснат и със скорост от 40км/ч връхлита върху 45 - 171 и от тогава локомотива е със сменена първа кабина.
Публикувано на: Пон Дек 06, 2010 7:20 pm
от Georgi Dimitrov
А как са се появили 43 307, 43 308 и 43 309. Кои лок. са претърпели произшествия за да направят тези 3те?