Страница 2 от 31
Публикувано на: Пон Дек 31, 2007 6:03 pm
от rexkos
363 замина с 44 098 и спален вагон на БДЖ на първа позиция.
10212 с 44 103 (до Костинброд с малко аванс

), 60201 с 61 004, 50225 беше с лъскавия дупнишки Файо 43 553.
Публикувано на: Пон Дек 31, 2007 7:22 pm
от Nikss
rexkos написа:50223 беше с лъскавия дупнишки Файо 43 553.
Искаш да кажеш 5022
5 
Публикувано на: Вто Яну 01, 2008 1:34 am
от Nikss
Последният видян от мен влак за 2007 година:
ПВ20136 се обслужи от
ЕМВ 32 057.2 + 32 058.0 пристигна точно навреме
Първият видян от мен влак за 2008 година:
БВ4627 се тегли от
ЕЛ 44 103.0 движи се точно навреме
Публикувано на: Вто Яну 01, 2008 1:27 pm
от bdz46
На 01.01.2008г:
10251/10252/10124 с 32 081/082 всичките навреме;
16103 със 77 008 и три ремонтирани вагончета с новите прозорци (освен тях 1 нормално вагонче и един фургон).
Публикувано на: Вто Яну 01, 2008 6:18 pm
от VESO
Новите теснопътни вагони имат тоалетна , но е разположена в края на вагона.Така местата вътре ще са повече.Една сметка - при стария тип тоалетната беше по средата и така заемаше седалка с 2 места.Точно срещу нея имаше само едно място.При новия вариант в края на вагона , на мястото на тоалетната се губят 2 места , но по средата има сложени 2 седалки с 2 места (една където беше старата тоалетна и една там , където беше единичното място).Сметката я правя при нормална разчетеност на една седалка да седнат двама души.
Публикувано на: Вто Яну 01, 2008 6:42 pm
от 44142
Публикувано на: Вто Яну 01, 2008 6:56 pm
от VESO
Това го чух днес по радиото , беше споменат и ТЕЦ "Марица Изток 2" , във връзка с намаляване обема на работа и съкращаване на персонала в 2-те предприятия.Говорителят каза , че ако се продължава в същите темпове , през 2008-ма ще се наложи не само да спрем износа на ел.енергия за чужбина , но и да внасяме такава.Евентуалното пускане на АЕЦ "Белене" можело да забави процеса , но последиците поне за сега не са обнадеждаващи.Другата седмица имало спешно заседание на Комисията по водно и енергийно регулиране , която да вземе отношение към очертаващата се критична ситуация.Предаването завърши с мнението , че за да няма режим на тока , ще се наложи внос на ел.енергия , което за съжаление ще рефлектира най - вече върху джоба на крайния потребител.
Публикувано на: Сря Яну 02, 2008 8:07 am
от 43.309
В снежната утрин влак :
1650 +15мин
8601 +12мин
8604- + 50мин
10110 +30 мин
Публикувано на: Сря Яну 02, 2008 10:13 am
от 44142
Днес ще е мазало с влаците. Падна сняг и се почва.
Публикувано на: Сря Яну 02, 2008 10:35 am
от 43.309
10122-240 мин/з
1621 s 46.234
8604 120 мин/з
Публикувано на: Сря Яну 02, 2008 1:12 pm
от RWman
Ужас!

Публикувано на: Сря Яну 02, 2008 1:18 pm
от 46 242
В Карнобат вали ДЪЖД

Публикувано на: Сря Яну 02, 2008 1:20 pm
от rexkos
Интересно как влаковете цепят Балкана по 4-та в тези преспи?

Публикувано на: Сря Яну 02, 2008 1:46 pm
от 43.309
Днеска един влак да е преди време
10123
8614 +160 мин причината е скъсана КМ в междугарието Дъскотна-Подвис и скъсан далекопровод паднал върху КМ между Завой и Ямбол.
Публикувано на: Сря Яну 02, 2008 4:51 pm
от 42 072.9
10123 няма как да не е преди
