Тук са поместени архивирани теми от разделите за трейнспотинг, "Тарифи", "Да си поговорим за железници", "Нещата от живота" и различни общи дискусионни теми, непопадащи към горните класификации.
363 замина с 44 098 и спален вагон на БДЖ на първа позиция.
10212 с 44 103 (до Костинброд с малко аванс ), 60201 с 61 004, 50225 беше с лъскавия дупнишки Файо 43 553.
Последно промяна от rexkos на Пон Дек 31, 2007 9:45 pm, променено общо 1 път.
Последният видян от мен влак за 2007 година: ПВ20136 се обслужи от ЕМВ 32 057.2 + 32 058.0 пристигна точно навреме
Първият видян от мен влак за 2008 година: БВ4627 се тегли от ЕЛ 44 103.0 движи се точно навреме
На 01.01.2008г:
10251/10252/10124 с 32 081/082 всичките навреме;
16103 със 77 008 и три ремонтирани вагончета с новите прозорци (освен тях 1 нормално вагонче и един фургон).
Новите теснопътни вагони имат тоалетна , но е разположена в края на вагона.Така местата вътре ще са повече.Една сметка - при стария тип тоалетната беше по средата и така заемаше седалка с 2 места.Точно срещу нея имаше само едно място.При новия вариант в края на вагона , на мястото на тоалетната се губят 2 места , но по средата има сложени 2 седалки с 2 места (една където беше старата тоалетна и една там , където беше единичното място).Сметката я правя при нормална разчетеност на една седалка да седнат двама души.
Това го чух днес по радиото , беше споменат и ТЕЦ "Марица Изток 2" , във връзка с намаляване обема на работа и съкращаване на персонала в 2-те предприятия.Говорителят каза , че ако се продължава в същите темпове , през 2008-ма ще се наложи не само да спрем износа на ел.енергия за чужбина , но и да внасяме такава.Евентуалното пускане на АЕЦ "Белене" можело да забави процеса , но последиците поне за сега не са обнадеждаващи.Другата седмица имало спешно заседание на Комисията по водно и енергийно регулиране , която да вземе отношение към очертаващата се критична ситуация.Предаването завърши с мнението , че за да няма режим на тока , ще се наложи внос на ел.енергия , което за съжаление ще рефлектира най - вече върху джоба на крайния потребител.
Днеска един влак да е преди време
10123 8614 +160 мин причината е скъсана КМ в междугарието Дъскотна-Подвис и скъсан далекопровод паднал върху КМ между Завой и Ямбол.
Последно промяна от 43.309 на Сря Яну 02, 2008 5:05 pm, променено общо 1 път.